Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-22 21:05

_San87_ schreef:
Ik zit RoddelPraat te kijken en FunX komt voorbij. Blijkbaar is dat een zender van de NPO. Maar wat doet dat in godesnaam op de radio :?.

Huh?

Radio 10, 3FM, radio 1 en 2 zijn bijvoorbeeld ook van de NPO.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-22 21:07

MarlindeRooz schreef:
_San87_ schreef:
Ik zit RoddelPraat te kijken en FunX komt voorbij. Blijkbaar is dat een zender van de NPO. Maar wat doet dat in godesnaam op de radio :?.

Huh?

Radio 10, 3FM, radio 1 en 2 zijn bijvoorbeeld ook van de NPO.

Dat weet ik. FunX hoort daar ook bij, blijkbaar. En ik vraag me af wat die pipo's op de ether doen :P.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-22 21:10

Al zo vaak tegen mijn man gezegd dat, als hij de honden mee neemt naar buiten, hij er ook op moet letten. Kom ik uit de douche, staan alle deuren van achter tot voor open. Open gesprongen door de herder. De kleine hond zit op straat. Jongens toch, laat ze dan binnen hé! Dan ga ik er wel mee naar buiten!

Froukje
Forever young

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-22 22:11

Dit.
Afbeelding

Heb er opzich niet zoveel problemen mee dat ze hier gas weg pompen als er echt te korten zijn, maar een beetje een fatsoenlijke oplossing voor de ellende en een beetje erkenning voor de problemen zou toch best wel leuk zijn..

xmarritw

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-22 22:16

Froukje schreef:
Dit.
[ [url=m/avaGy1.jpg]Afbeelding[/url] ]

Heb er opzich niet zoveel problemen mee dat ze hier gas weg pompen als er echt te korten zijn, maar een beetje een fatsoenlijke oplossing voor de ellende en een beetje erkenning voor de problemen zou toch best wel leuk zijn..

Ik vind zulke artikelen zo vervelend. Dat anderen het ook slecht hebben betekent niet dat wij niet mogen klagen over onze slechte woonomgeving. Ik hoor het vaker dat mensen dat als argument gebruiken. Ook in de discussie dat vrouwen last hebben van seksuele intimidatie dat je dan een antwoord terugkrijgt: "Ja maar mannen hebben er ook last van." dat betekent niet dat het probleem niet erg is, het betekent juist dat beide problemen moeten worden opgelost. En als jij dan vindt dat jouw probleem moet worden opgelost moet je daar aandacht voor vragen, maar niet die van ons stelen.

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-22 22:17

Net een zalmfiletje (nog geen 200 gram) in de marinade gelegd voor morgen, maar heb er eerst nog minstens 7 graten uit staan plukken en ik denk dat we er morgen ook nog tegen gaan komen >;)

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-22 22:39

Froukje schreef:
Dit.

Bah bah bah
onvoorstelbaar..
Laat ze gvd zelf in een huis wonen wat mogelijk instort terwijl je ligt te slapen

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-22 22:40

Ik heb net voordat ik op bed ging de radiator op 1 gezet, voor een klein beetje aangename temperatuur in mijn slaapkamer.
Is dat kolere ding nu zachtjes aan het fluiten.
Stront irritant.
Dus nu moet ik weer opstaan. En opstaan doet pijn

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-22 22:40

Froukje schreef:
Dit.

Ik dacht echt dat het sarcasme was maar dat is dus gewoon serieus?? Pff

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-22 22:48

Hoe die voorbeelden die ze noemt offers zijn ontgaat mij...
Je hebt zo'n gezegde: Better to remain silent and be thought a fool than to speak and to remove all doubt. Dat gaat imo wel op voor dat bericht :=

tirzasarah10

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-22 23:10

Dat ik wil overstappen van internist vanwege de afstand na het verhuizen maar ik daar nu al tegenop zie. Gezien de extreme vermoeidheid en extreme gewicht toename denk ik dat het weer niet goed gaat met mijn schildklier. Waarom is het zo moeilijk om een internist te vinden die je serieus neemt...
Ik heb al vanaf mijn 12de problemen met mijn gewicht en nu ondanks zo druk te zijn bezig geweest toch weer 10kg aangekomen te zijn doet gewoon echt heel erg pijn.

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-22 23:26

Ik kan maar niks bestellen op bershka -O- misschien een hint dat ik niet zo veel moet bestellen :')

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-22 23:42

1. Ik ging net mijn hamsterhokken leeghalen en daarna stofzuigen.
2. Mijn buurvrouw ging klagen dat er zoveel lawaai was (ze wist niet dat ik het was). Nadat ik de hele avond naar haar gebonk heb geluisterd. Ja het is 22:00 maar ik was 5 min bezig en ze maakt zelf ook lawaai?
3. Er stond weer eens een zak van iemand anders naast de vuilniscontainer. Nadat ik al 6(!!!) zakken had weggegooid heb ik die van een ander dus ook nog weggegooid.

Deze flat gaat mij harder missen dan ik hem. :=

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-22 00:05

Aan de burgermeester van de stad waarin ik woon. Hij sluit de winkels en Horeca die wanhopig een poging doen om wat geld binnen te krijgen, en geeft ze naast sluiting ( ook geen take away toegestaan er nog een boete bovenop.) Laat nieuwe sloten aanbrengen op een winkel die herhaaldelijk in de fout ging ( lees iemand die zijn vaste lasten probeert te betalen aangezien hij geen overheidssteun kreeg, de leveranciers en de huurbaas willen geld zien.) en alles gewoon op 1,5m afstand en mondkap. Natuurlijk gelden er nu maatregelen en moet je je daar aan houden, maar tegen welke prijs?!

Om vervolgens net op tv te zien dat hij meeloopt in een enorme stoet ( er wordt zelfs gesproken van 500(!!) Mensen maar dat is hopelijk overdreven.) Zonder afstand Voor een omgekomen jongen.

Volgens mij mag je maar met een paar mensen buiten zijn en dan ook nog op 1,5mtr afstand? Of gelden er nu ineens wel uitzonderingen? Of is het excuus: ach, de burgermeester is ook maar een mens? Ja, en de ondernemers die hun zaak door hun vingers zien glippen zijn zeker geen mensen?!

Sorry, ik ben nu echt witheet, wat een achtelijke wereld leven we nu in zeg!

Appeltje_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-22 00:17

Daarnet mezelf verbrand aan de water koker #) Gelukkig is de kruik wel lekker warm :P

xxxmh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-22 00:42

Dat ik me chromecast niet verbonden krijg na een half uur proberen... morgen poging 200

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-22 00:53

xxxmh schreef:
Dat ik me chromecast niet verbonden krijg na een half uur proberen... morgen poging 200

Dat heb ik ook, iedere maand weer! Zo irritant... En vlak voor ik er helemaal klaar mee ben lukt het.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-22 00:54

xxxmh schreef:

Even resetten kan helpen :)

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-22 01:00

Dat een vrijdag uit protest in Alblasserdam de winkels open zijn.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-22 01:21

Dat het koud is brrr :brr:

En ik het idee krijg dat er echt wat spieren flink vast zitten aan de linker kant. Dacht eerst ach komt door de vaccinatie maar had daarvoor ook al last.

Ik hoor meer collega's over dat soort klachten niet best...

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-22 01:31

xPabloBokt schreef:
xxxmh schreef:

Even resetten kan helpen :)

Dit ja :j Knopje op de Chromecast zelf ingedrukt houden en dan gaat ie terug naar fabrieksinstellingen.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-22 04:41

M_D_H schreef:
LiannePuthzy schreef:
De docent die is plofkip letterlijk heeft vertaald naar exploding chicken :Y) :')

Dat is weer eens wat anders als Exploding Kittens :')

Ik dacht hier ook meteen aan, ik las zelfs eerst exploding kittens _O-
Leuk spelletje :D

Moestuin: Dat is behoorlijk oliebol zeg, die problemen met de boekhouding. Sterkte met het oplossen ervan.

En ik ben weer eens wakker. Net een huilbui gehad. Ik herken mezelf momenteel even niet meer…

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-22 06:36

Veel te vroeg.

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-22 07:13

Loeky01 schreef:
Veel te vroeg.

Inderdaad

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-22 07:40

Dat er iemand boos werd omdat ik hem geblokkeerd heb. Nadat hij het gore lef had tegen mij om mij uit te lachen en te zeggen dat alles wat ik hem verteld had hem niks boeide. Dan kunnen we wel "vrienden" zijn maar een telefoon werkt twee kanten op