Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Foaly

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-21 16:36

Of wanneer je eten gepland had maar daar spontaan geen trek meer in hebt, waardoor je opnieuw boodschappen moet doen :')

Merileth

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-21 16:54

Water in mijn oor :')

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-21 17:00

Zebrastreep schreef:
marley93 schreef:
Datum niet goed in de gaten gehouden en nu is mijn zalm bedorven. -O- Ik had er juist zo'n zin in.

Oh ik haat dat als je je ergens op verheugt qua eten en het dan over datum is of spontaan opgegeten door een familielid / huisgenoot :')

Vooral dat laatste is echt heel erg irritant :')

Bloemetje75

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-21 17:04

Dat ik gisteren in een winkel een onderdeel voor scooter besteld had, vandaag kwam om het op te halen en dan te horen krijg "dat is pas na 16:30 binnen".. Waarom vertelde je me dit gisteren niet toen ik het bestelde? Nu moest ik dus net nog eens heen en weer.
En zonder dat onderdeel, loopt de scooter niet en moet ik taxi rijden voor dochter ipv dat ze zelf rijdt. Helaas is fietsen op hoop trajecten voor haar fysiek niet mogelijk en OV hier een ramp.

Mankomt me net vertellen dat het niet opgelost is met dit onderdeel. Morgen scootershop bellen om te vragen wanneer hij binnen gebracht kan.

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-21 17:08

Dilan93 schreef:
Zebrastreep schreef:

Oh ik haat dat als je je ergens op verheugt qua eten en het dan over datum is of spontaan opgegeten door een familielid / huisgenoot :')

Vooral dat laatste is echt heel erg irritant :')

Ja inderdaad, maar ik heb alleen van het eerste last, want ik heb geen andere mensen in huis. Echt hemels :D

Ik heb ook echt geen energie meer om nog nieuwe zalm te halen, dat komt van de week wel. Bestel vanavond wel even iets, want heb verder ook niks aan avondeten in huis.

Oh, en nog een ergernis: de wasmachine had niet gedraaid toen ik thuiskwam. Had het net zo lekker getimed dat mijn kleding buiten in het zonnetje kon drogen, maar helaas. Nu wordt het toch vanavond en waarschijnlijk binnen.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-21 17:14

Ohja gut, de wasmachine... De mijne daar ligt nog was in, ik ben het vergeten het eruit te halen :roll: die kan ik zo wel nog een keer laten draaien dan

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-21 17:20

Zebrastreep schreef:
marley93 schreef:
Datum niet goed in de gaten gehouden en nu is mijn zalm bedorven. -O- Ik had er juist zo'n zin in.

Oh ja, lastig word ik daarvan.

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-21 17:21

Net erachter gekomen dat de poes soms op een andere plek plast.... Op een oud afdruiprek in de trapkast (daar staat ook haar bak). Jemig wat vies :r

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-21 17:45

Gillende kinderen die een brandweer auto nadoen 8)7

Deze kinderen lopen hier wel vaker te gillen en de groep lijkt ook steeds groter te worden

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-21 17:50

Net weer een kat uit mn moestuin moeten jagen. Heeft wel een kledder water over zich heen gekregen :o

Om de een of andere reden vreet ie steeds aan het groen van de wortels :?

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-21 17:53

Myfairytale schreef:
Nayomie schreef:
Aan mijn buren die hun hond van +- 8 jaar een stroomband om doen tijdens het wandelen omdat hij anders "niet luistert, maar tegelijkertijd ons bekritiseren omdat Zhiva (net een jaar) aan het leren is om niet uit te vallen. Nu doet ze het echt een stuk minder en ze leert steeds meer. Maar dan ons bekritiseren terwijl ze zelf niks met training doen alleen met een stroomband. En gebruiken die overigens ook niet eens correct.

Ik zou hier mooi de dierenpolitie op af sturen!
Verschrikkelijk voor dat arme dier. ;(

Sterkte Britta31. :(:)

Ze kunnen er nog weinig mee, las dat ze het doel juli 2021 ook niet behaald hadden dus die wetgeving is er nog niet door. -O-
Deze zelfde buren verwijten ons ook nog steeds dat we hun kat met oud en nieuw gejat hebben. Een van onze terror beesten lijkt op die van hen blijkbaar, dus nu zijn ze in de veronderstelling dat we hun kat gejat hebben. :\

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-21 18:13

Dilan93 schreef:
Net weer een kat uit mn moestuin moeten jagen. Heeft wel een kledder water over zich heen gekregen :o

Loof mogen ze eten en dan heeft de kat buikpijn.

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-21 18:17

Marcella schreef:
Dilan93 schreef:

Loof mogen ze eten en dan heeft de kat buikpijn.

Oh, dacht dat ze daar juist ziek van konden worden.

Dan hoop ik dat zn eigenaar dat ook merkt. Hij doet t vaker namelijk. Lijkt me niet heel gezond

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-21 18:27

Alles met mate kan het geen kwaad. Heb op het balkon ook een van mijn katten die loof wortel knabbelt. Peterselie mogen katten ook.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-21 20:41

Krijg je een inlogcode voor de app van je nieuwe werk
Geraak je gewoon niet ingelogd...

Firefly289

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-21 21:41

Dat mijn huisarts mijn lichamelijke klachten op overgewicht gooit (terwijl ze voor mij nieuw zijn.. Het overgewicht niet) en ik me nu best wel ongehoord voel en gewoon poedersuiker.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-21 21:57

Firefly289 schreef:
Dat mijn huisarts mijn lichamelijke klachten op overgewicht gooit (terwijl ze voor mij nieuw zijn.. Het overgewicht niet) en ik me nu best wel ongehoord voel en gewoon poedersuiker.

Maar zo gek is dat toch niet? Overgewicht kan op den duur zeker voor uiteenlopende lichamelijke klachten zorgen. Een vriendin van mij heeft jaren zwaar overgewicht en nu pas lichamelijke klachten omdat haar lichaam niet meer kan.

Bedoel het niet rot ofzo! :)
Anyways als jij toch het gevoel hebt je ongehoord te voelen, is een seconde opinion geen optie?

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-21 22:02

Dat ik zo'n angsthaas ben. Vandaag gingen we met de rijles op buitenrit. Ik ben uiteindelijk niet mee gegaan en heb me afgemeld voor de les. Ik durf het gewoon écht niet. Ik rijd net weer zes weken paard, en eerlijk gezegd, vertrouw ik mijn lease paard totaal niet buiten. Ik bedoel, hij is al kijkerig en angstig als we een rondje over het terrein stappen.. (maakt niet uit of ik erop zit of ernaast loop).

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-21 22:08

Zertab schreef:
Dat ik zo'n angsthaas ben. Vandaag gingen we met de rijles op buitenrit. Ik ben uiteindelijk niet mee gegaan en heb me afgemeld voor de les. Ik durf het gewoon écht niet. Ik rijd net weer zes weken paard, en eerlijk gezegd, vertrouw ik mijn lease paard totaal niet buiten. Ik bedoel, hij is al kijkerig en angstig als we een rondje over het terrein stappen.. (maakt niet uit of ik erop zit of ernaast loop).

Dan ook gewoon niet mee gaan. Als je al gespannen bent, gaat je paard ook niet rustiger lopen.
Ik weet helaas hoe het is om bang te zijn :(:)

Ben je altijd onzeker geweest in het zadel, of is er iets gebeurt waar je bang door geworden bent?

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-21 22:09

Dilan93 schreef:
Zertab schreef:

Dan ook gewoon niet mee gaan.
Ik weet helaas hoe het is om bang te zijn :(:)

Ben je altijd onzeker geweest in het zadel, of is er iets gebeurt waar je bang door geworden bent?

Nee ben niet mee gegaan. Paard voelt dan natuurlijk aan dat ik bang ben en dat is geen goed idee :')

Nee niets gebeurd. Ook bij mijn vorige verzorgpaard nooit angstig geweest, maar dat paard heb ik denk ik ongeveer 8/9 jaar gereden. Dit paard ken ik zes weken en heb al twee jaar niet meer gereden...

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-21 22:11

Firefly289 schreef:

Overgewicht kan juist op de lange termijn klachten veroorzaken.. dus dat is niet heel raar

Firefly289

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-21 22:18

Zertab schreef:
Maar zo gek is dat toch niet? Overgewicht kan op den duur zeker voor uiteenlopende lichamelijke klachten zorgen. Een vriendin van mij heeft jaren zwaar overgewicht en nu pas lichamelijke klachten omdat haar lichaam niet meer kan.

Bedoel het niet rot ofzo! :)
Anyways als jij toch het gevoel hebt je ongehoord te voelen, is een seconde opinion geen optie?

Gek is het niet nee. En komt ook zeker niet rot over hoor. Ik ben mij ook wel bewust van het effect dat het kan hebben.. Kwam gewoon even binnen denk ik. Ben normaal absoluut geen klager (ook enigzins fit altijd, loop overal naartoe, kon prima een trap op lopen zonder er echt last van te hebben), maar heb het gevoel dat ik mezelf de dagen door moet slepen soms. Maar we zullen het zien, Ik ga maar eens proberen of ik ergens nog wat energie heb om mezelf naar de sportschool te slepen :')

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-21 22:19

Zertab, dan lekker rustig opbouwen, dan komt dat vertrouwen wel weer :j
Tenzij je gewoon echt geen fijne combi vormt met dit paard, dat kan natuurlijk ook

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-21 23:00

Zenuwpijn in mijn been.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-21 23:01

Ergens een hond die aan het jammeren is