Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zebrastreep schreef:marley93 schreef:Datum niet goed in de gaten gehouden en nu is mijn zalm bedorven.Ik had er juist zo'n zin in.
Oh ik haat dat als je je ergens op verheugt qua eten en het dan over datum is of spontaan opgegeten door een familielid / huisgenoot
Dilan93 schreef:Zebrastreep schreef:
Oh ik haat dat als je je ergens op verheugt qua eten en het dan over datum is of spontaan opgegeten door een familielid / huisgenoot
Vooral dat laatste is echt heel erg irritant
Myfairytale schreef:Nayomie schreef:Aan mijn buren die hun hond van +- 8 jaar een stroomband om doen tijdens het wandelen omdat hij anders "niet luistert, maar tegelijkertijd ons bekritiseren omdat Zhiva (net een jaar) aan het leren is om niet uit te vallen. Nu doet ze het echt een stuk minder en ze leert steeds meer. Maar dan ons bekritiseren terwijl ze zelf niks met training doen alleen met een stroomband. En gebruiken die overigens ook niet eens correct.
Ik zou hier mooi de dierenpolitie op af sturen!
Verschrikkelijk voor dat arme dier.![]()
Sterkte Britta31.
Marcella schreef:Dilan93 schreef:Net weer een kat uit mn moestuin moeten jagen. Heeft wel een kledder water over zich heen gekregen
Om de een of andere reden vreet ie steeds aan het groen van de wortels
Loof mogen ze eten en dan heeft de kat buikpijn.
Firefly289 schreef:Dat mijn huisarts mijn lichamelijke klachten op overgewicht gooit (terwijl ze voor mij nieuw zijn.. Het overgewicht niet) en ik me nu best wel ongehoord voel en gewoon poedersuiker.
Zertab schreef:Dat ik zo'n angsthaas ben. Vandaag gingen we met de rijles op buitenrit. Ik ben uiteindelijk niet mee gegaan en heb me afgemeld voor de les. Ik durf het gewoon écht niet. Ik rijd net weer zes weken paard, en eerlijk gezegd, vertrouw ik mijn lease paard totaal niet buiten. Ik bedoel, hij is al kijkerig en angstig als we een rondje over het terrein stappen.. (maakt niet uit of ik erop zit of ernaast loop).
Dilan93 schreef:Zertab schreef:Dat ik zo'n angsthaas ben. Vandaag gingen we met de rijles op buitenrit. Ik ben uiteindelijk niet mee gegaan en heb me afgemeld voor de les. Ik durf het gewoon écht niet. Ik rijd net weer zes weken paard, en eerlijk gezegd, vertrouw ik mijn lease paard totaal niet buiten. Ik bedoel, hij is al kijkerig en angstig als we een rondje over het terrein stappen.. (maakt niet uit of ik erop zit of ernaast loop).
Dan ook gewoon niet mee gaan.
Ik weet helaas hoe het is om bang te zijn
Ben je altijd onzeker geweest in het zadel, of is er iets gebeurt waar je bang door geworden bent?
Zertab schreef:Maar zo gek is dat toch niet? Overgewicht kan op den duur zeker voor uiteenlopende lichamelijke klachten zorgen. Een vriendin van mij heeft jaren zwaar overgewicht en nu pas lichamelijke klachten omdat haar lichaam niet meer kan.
Bedoel het niet rot ofzo!
Anyways als jij toch het gevoel hebt je ongehoord te voelen, is een seconde opinion geen optie?