Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Heb nog een hele lading spullen liggen die er op moeten maar kan mezelf er niet toe zetten, hopelijk morgen of overmorgen ofzo
Ayasha schreef:Zou ik hier een vraag kunnen stellen?
Ik heb iemand die via paypal wil betalen. De conversatie verloopt in het frans. Ze beweerd dat ze het via paypal over gemaakt heeft en of ik nu dus het pakket wil verzenden. Ik heb weinig ervaring met paypal, kan het zijn dat ik nergens kan zien dat er geld onderweg is naar mij?
miepmiept: als je weigert gaat het automatisch terug naar de verzender denk ik?
Ayasha schreef:Zou ik hier een vraag kunnen stellen?
Ik heb iemand die via paypal wil betalen. De conversatie verloopt in het frans. Ze beweerd dat ze het via paypal over gemaakt heeft en of ik nu dus het pakket wil verzenden. Ik heb weinig ervaring met paypal, kan het zijn dat ik nergens kan zien dat er geld onderweg is naar mij?
miepmiept: als je weigert gaat het automatisch terug naar de verzender denk ik?
Varekaj schreef:Klopt, het loopt via vinted maar dan krijg jij als verkoper alsnog gewoon bericht "uw item is verkocht. download hier het verzendlabel. Wanneer de koper uw item goed heeft ontvangen stort vinted het bedrag in uw portefeuille".
Je ziet dat bedrag dan ook aangeduid staan bij "in afwachting".
Bedenk ook dat een koper geen betaalgegevens van jou kan zien. Dus tenzij jij een rekeningnummer aan haar hebt bezorgd KAN ze gewoon niks naar jou overgemaakt hebben als het niet via vinted is gegaan
Indien Paypall bevestigd dat het om fraude gaat kan ik ineens mooi de naam enz doorgeven die ik van hem/haar (want of het dan een haar is moet je nog maar gokken.) heb zodat ze die alvast kunnen blokkeren.
Danielleeee_ schreef:Ik gebruik ook allerlei doosjes. Doosjes van de cornflakes, crackers, etc. Of doosjes van dingen die ik heb besteld, die hergebruik ik weer.
Met een "sorry voor de pizzadoos" berichtje erbij, aangezien de verkoop bij haar opeens hard ging. Pizza was wel vegan