Ervaring met vinted

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-21 09:35

Ooo dat was wel mooi geweest die app ik heb naar gewoon alles gedaan.
We zien het wel inmiddels is het gelukt en kon ik even wat geld incasseren

Is dat vinted goed loopt bij mij ik doe niks meer met MP maar blij ben ik er niet mee.
Hopelijk krijg ik geen gezeur

En nu heb ik ff 4 hoodies van superdry voor mezelf gekocht allemaal met vlekje voor spotgoedkoop prijsje ik werk op olie/verzuren laboratorium zonder labjas want die trek ik niet aan, dus valt niet op die ene vlek in died hoodies

pmarena

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-21 13:47

Nou ook apart, ik heb ineens aan 2 verschillende mensen een shirtje verkocht, na een poos niks verkocht en niks er op gezet te hebben :P Heb nog een hele lading spullen liggen die er op moeten maar kan mezelf er niet toe zetten, hopelijk morgen of overmorgen ofzo :=

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-21 13:49

Hier gaat het ook ineens hard. 6 stuks in een bundel, dat schiet lekker op. :D

Miepmiept

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-21 13:19

Ik kreeg een berichtje van een verkoper dat ze de etiketten verwisseld had, ik weet dus al dat de inhoud van dat pakket niet correct is. Wat kan ik nu het beste doen? Kan ik het bijvoorbeeld weigeren op het buurpunt?

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-21 09:41

Zou ik hier een vraag kunnen stellen?
Ik heb iemand die via paypal wil betalen. De conversatie verloopt in het frans. Ze beweerd dat ze het via paypal over gemaakt heeft en of ik nu dus het pakket wil verzenden. Ik heb weinig ervaring met paypal, kan het zijn dat ik nergens kan zien dat er geld onderweg is naar mij?

miepmiept: als je weigert gaat het automatisch terug naar de verzender denk ik?

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-21 09:44

Ayasha schreef:
Ik heb iemand die via paypal wil betalen. De conversatie verloopt in het frans. Ze beweerd dat ze het via paypal over gemaakt heeft en of ik nu dus het pakket wil verzenden. Ik heb weinig ervaring met paypal, kan het zijn dat ik nergens kan zien dat er geld onderweg is naar mij?

Nee, ook bij Paypal krijg je direct melding als er betaald is.

mariettek

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-21 09:46

Ayasha schreef:

Klinkt als onzin. PayPal is heel betrouwbaar, maar ik zou betalingen bij vinted altijd via vinted doen.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-21 09:47

Thx, Ik vreesde al zo iets maar wilde even zeker zijn. Heb terug gemaild dat ik geen melding gehad heb. Indien ze terug mailt dat het "even kan duren" kap ik de transactie af. Via paypal willen betalen snap ik op zich nog wel dus daar wilde ik nog wel in mee gaan maar dan wel heel voorzichtig. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-21 09:49

Mijn betaling via vinted loopt via paypal. Dus ze kan het prima aanschaffen via vinted. Die sturen haar dan door naar paypal.

mariettek

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-21 10:05

Moestuin schreef:
Mijn betaling via vinted loopt via paypal. Dus ze kan het prima aanschaffen via vinted. Die sturen haar dan door naar paypal.

Juist, maar dan dus wel via vinted. Ik zie nooit hoe iemand betaald, maar het geld staat wel "veilig" bij vinted.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-21 10:35

Klopt, het loopt via vinted maar dan krijg jij als verkoper alsnog gewoon bericht "uw item is verkocht. download hier het verzendlabel. Wanneer de koper uw item goed heeft ontvangen stort vinted het bedrag in uw portefeuille".
Je ziet dat bedrag dan ook aangeduid staan bij "in afwachting".

Bedenk ook dat een koper geen betaalgegevens van jou kan zien. Dus tenzij jij een rekeningnummer aan haar hebt bezorgd KAN ze gewoon niks naar jou overgemaakt hebben als het niet via vinted is gegaan

L_iek

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-21 11:42

Ik ga weer een poging doen. Vakantiemodus uit en nieuwe spullen er op. Tot nu toe 1 paar schoenen verkocht dus het begint goed.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-21 11:43

Varekaj schreef:
Klopt, het loopt via vinted maar dan krijg jij als verkoper alsnog gewoon bericht "uw item is verkocht. download hier het verzendlabel. Wanneer de koper uw item goed heeft ontvangen stort vinted het bedrag in uw portefeuille".
Je ziet dat bedrag dan ook aangeduid staan bij "in afwachting".

Bedenk ook dat een koper geen betaalgegevens van jou kan zien. Dus tenzij jij een rekeningnummer aan haar hebt bezorgd KAN ze gewoon niks naar jou overgemaakt hebben als het niet via vinted is gegaan

Via paypall mail, maar heb inmiddels paypall gecontacteerd want de mail die ik nu ontvangen heb in mijn spam ziet er welliswaar vrij "echt" uit maar ik vertrouw het voor geen haar meer. :n Indien Paypall bevestigd dat het om fraude gaat kan ik ineens mooi de naam enz doorgeven die ik van hem/haar (want of het dan een haar is moet je nog maar gokken.) heb zodat ze die alvast kunnen blokkeren.

Edit; inmiddels bevestiging gekregen van paypall dat de mail die ik ontvangen heb niet vanuit hun interne systeem komt. Heb het account dus ook gemeld bij vinted. :x

mariettek

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-21 12:49

Goed dat je dat hebt gedaan. Blijft vervelend als er fraudeurs tussen zitten.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-21 12:54

Ja, ik was al helemaal blij dat ik zo snel wat verkocht had. :') (het is kleding voor een vrij specifieke doelgroep)
Fraudeurs van tegenwoordig houden ook geen rekening meer met mensen hun gevoelens. :+

Gamova

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-21 13:43

Voor de volgende keer weet je in ieder geval dat ze gewoon via Vinted met Paypal kunnen betalen, scheelt jou weer gedoe :))

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-21 13:45

Gamova schreef:
Voor de volgende keer weet je in ieder geval dat ze gewoon via Vinted met Paypal kunnen betalen, scheelt jou weer gedoe :))

:j dat wist ik inderdaad niet, het ging eigenlijk ook veel te vlot/makkelijk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-21 21:53

Als ze via vinted betalen krijg je enkel en alleen bericht van vinted. En dan alleen maar dat het item betaald is. Over hoe, daar krijg jij niets van te horen. Logisch ook, want vinted is tussenpersoon en betaalt het aan jou door. Hoe zij het ontvangen hebben maakt voor de verkoop niets uit.

Chocopasta

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-21 20:37

Huh :+ ik had een bundel samengesteld. 5 items, kreeg daardoor 50% korting dus 7,-
Stelt de verkoper de prijs bij naar 10,- :+ ja doeiii

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-21 20:43

Die bundelkortingen staan automatisch aan, denk dat de verkoper dat niet door heeft gehad.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-21 20:45

Hier stond het automatisch uit.

Quinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-21 20:54

Hier in de afgelopen dagen weer 4 items verkocht. Vorige week ookal. Vakantie is duidelijk voorbij *\%/*
Blij mee want ik moet voor mijn zoontje grotere maat broeken

L_iek

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-21 21:11

Ik ga weer als een speer, vandaag 6 dingen verkocht.

Lynnepinny

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-21 21:29

Danielleeee_ schreef:
Ik gebruik ook allerlei doosjes. Doosjes van de cornflakes, crackers, etc. Of doosjes van dingen die ik heb besteld, die hergebruik ik weer. :)

Ik kreeg laatst een boek in een pizzadoos :') Met een "sorry voor de pizzadoos" berichtje erbij, aangezien de verkoop bij haar opeens hard ging. Pizza was wel vegan *\o/*

petra8

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-21 19:48

Laten jullie wel eens iets via Homer versturen? Er zijn naar mij nu 2 pakjes onderweg via Homer, ze zijn 3 weken geleden verzonden en lijken al 10 dagen ergens vast te liggen zonder dat er iets gebeurt.

Ik heb nu ook 2 dingen uit Italie gekocht, dat wordt via UPS verstuurd zou er binnen 3 dagen moeten zijn, ben benieuwd.

De pakjes die ik afgelopen week via MR verstuurd had naar Frankrijk waren er binnen 4 dagen.