Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-21 12:14

luuntje schreef:
Zebrastreep sterkte.
Onze zoon klaagt ook over misselijk en ellendig voelen na coronavaccinatie.

Op site van Lareb en RIVM schijnt dat regelmatig voor te komen.

Oh dankje dat stelt mij weer iets gerust! Ik doe mooi rustig aan vandaag ben al blij dat ik niet hoef te werken anders had ik mij wel ziek gemeld.

--
Er is bezoek terwijl ik daar dus geen trek in heb mijn moeder is iets van plan maar heb er geen energie voor eigenlijk...

miereneter

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-21 12:18

TessaxQuincy schreef:
dat ik net opeens een breakdown had badat ik me realiseerde dat ik me gister/vandaag voor het eerst had aangekleed in weken, en het niet goed gaat allemaal en dat die klote ggz een wachtlijst heeft van een half jaar waardoor ik bang ben dat ik in september niet weer terug naar school kan. (niet dat ik dat wil op dit moment, maar daar kan het ggz mij hopelijk mee helpen.)

:knuffel:

Of dan ga je in september niet naar school. Dat komt dan later wel. Eerst zorgen dat het goed gaat met jou!
Laatst bijgewerkt door miereneter op 14-02-21 12:19, in het totaal 1 keer bewerkt

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-21 12:18

Ik heb vannacht meer wakker gelegen dan geslapen, echt heel beroerd dit. Nu dus brak en nergens zin in.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-21 12:43

Online rijbewijs verlengen niet werkt. |o

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-21 12:46

TessaxQuincy schreef:
dat ik net opeens een breakdown had badat ik me realiseerde dat ik me gister/vandaag voor het eerst had aangekleed in weken, en het niet goed gaat allemaal en dat die klote ggz een wachtlijst heeft van een half jaar waardoor ik bang ben dat ik in september niet weer terug naar school kan. (niet dat ik dat wil op dit moment, maar daar kan het ggz mij hopelijk mee helpen.)

Hey! Wat mij heel erg heeft geholpen is de online therapie: niceday. Zoek het maar op.

Ik neem aan dat de service nog steeds hetzelfde is, maar het is een app waar je gratis gematched wordt aan een gecertificeerde psycholoog en waarmee je 5 geheel gratis sessies krijgt van 30 minuten. Daarnaast kan je elke dag in een dagboek schrijven en ze lezen dit ook bijna elke dag even door (zelfs als je elle lange verhalen schrijft, geloof me :') ) en als er echt iets naar is gebeurd dan nemen ze buiten die 5 therapie sessies even via hun chat contact met je op.

Het heeft mij ontzettend goed geholpen destijds, na die 5 sessies moet je betalen als je door wilt, maar zie het meer als een soort overbrugging tot je bij de ggz terecht kan. Als je om de week een sessie doet, en in je dagboek schrijft tussendoor dan pik je zo 2.5 maand mee waarin je begeleid wordt door een psycholoog!

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-21 13:07

Bijna slapende baby wakker niesen :roll:

Nyaleti

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-21 13:20

Dat ik zin heb in worstenbroodjes maar ik al jaren vega ben :+ (ja je kan ze bestellen maar dat vind ik het ook niet waard)

TessaxQuincy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-21 14:03

Lestrange01 schreef:
TessaxQuincy schreef:

Hey! Wat mij heel erg heeft geholpen is de online therapie: niceday. Zoek het maar op.

Ik neem aan dat de service nog steeds hetzelfde is, maar het is een app waar je gratis gematched wordt aan een gecertificeerde psycholoog en waarmee je 5 geheel gratis sessies krijgt van 30 minuten. Daarnaast kan je elke dag in een dagboek schrijven en ze lezen dit ook bijna elke dag even door (zelfs als je elle lange verhalen schrijft, geloof me :') ) en als er echt iets naar is gebeurd dan nemen ze buiten die 5 therapie sessies even via hun chat contact met je op.

Het heeft mij ontzettend goed geholpen destijds, na die 5 sessies moet je betalen als je door wilt, maar zie het meer als een soort overbrugging tot je bij de ggz terecht kan. Als je om de week een sessie doet, en in je dagboek schrijft tussendoor dan pik je zo 2.5 maand mee waarin je begeleid wordt door een psycholoog!

Oke dankjewel, nog niet eerder van gehoord. Zal er naar kijken of dat wat is :)

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-21 14:04

Spinnenraggen in huis ;(. Gisteren alles weggehaald en zie ze nu op dezelfde plek alweer zitten.

HHorseA

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-21 15:00

Lisitano schreef:
Bijna slapende baby wakker niesen :roll:

:( oooh ik snap je heel goed! Hier gebeurt dit ook vaak. ..

Ik erger mij aan familie, denken alleen aan hun eigen plezier. {:)-:(

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-21 15:22

_San87_ schreef:
Spinnenraggen in huis ;(. Gisteren alles weggehaald en zie ze nu op dezelfde plek alweer zitten.

Ja! Hoe kan dat zo snel altijd

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-21 15:30

Ben bang dat er dan toch wat zit San :x _O-

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-21 15:40

Mijn vader zit door mijn oude tekeningen en ander papierwerk te bladeren en ik krijg steeds van die genante foto's doorgestuurd met aww kijk nou wat ik vind, hoe schattig!
Ik dacht dus dat die box met oude zooi was meeverhuisd hiernaartoe, maar hij staat blijkbaar nog bij mijn ouders. Meh, blijf er gewoon van af, is van mij. En ik wil het niet zien, en dat ik die tekeningen nooit aan jullie heb laten zien dat had óók een reden. Allerlei oefeningen, schetsen en prive dingen zitten in die box aargh.
Nu zit ik dus serieus te denken aan archiefdozen die ik op slot kan doen, als ik dan nog een keer verhuis dan weet ik dat er niks ergens achter blijft hangen en dat mensen niet tussen mijn privedingen gaan neuzen.

Grr, ik hoop dat mijn dagboeken er niet tussen zitten, zo genant. Straks maar meteen ophalen _O-

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-21 15:41

chanicha schreef:
Ben bang dat er dan toch wat zit San :x _O-

Ja, zit er ook. In de hoek en dat vind ik prima. Maar wel alleen in die hoek en niet door t halve huis :)).

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-21 16:18

Ik ben nu wel een beetje klaar met die hoofdpijn elke dag. Dit trek ik niet meer zo.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-21 17:50

Hoofdpijn

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-21 17:57

Ik heb ook hoofdpijn, zou het door het weer komen ofzo

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-21 18:14

Mijn oom had ook hoofdpijn.

Katten zijn ook druk denk dat het best wel eens wat met het weer zou kunnen zijn.

Liebeskind

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-21 18:16

Ik ben vandaag een varkensvagina genoemd....
Wel creatief.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-21 19:09

Nabster schreef:
Wel creatief.

Huh :=. In welke context gebeurde dat?

Liebeskind

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-21 19:41

_San87_ schreef:
Nabster schreef:
Wel creatief.

Ik heb een opmerking gemaakt op een ander forum dat ik graag voor mezelf denk en praat. Het topic waarin ik dat zei was slecht gekozen, maar ik sta 100% achter de boodschap. Ik hou er niet van als mensen ook namens mij praten, in welke context dan ook. Ik kan prima zelf verwoorden wat ik denk.

Had mijn excuus al aangeboden aan de topicstarter, maar de dames daar gingen los uiteraard en er was 1 die mij een varkensvagina noemde, onder andere....
Ik moest er eerlijk gezegd wel om grinniken.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-21 19:57

Klinkt als een Viva forum incident

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-21 20:07

Nabster schreef:
_San87_ schreef:

Ik heb een opmerking gemaakt op een ander forum dat ik graag voor mezelf denk en praat. Het topic waarin ik dat zei was slecht gekozen, maar ik sta 100% achter de boodschap. Ik hou er niet van als mensen ook namens mij praten, in welke context dan ook. Ik kan prima zelf verwoorden wat ik denk.

Had mijn excuus al aangeboden aan de topicstarter, maar de dames daar gingen los uiteraard en er was 1 die mij een varkensvagina noemde, onder andere....
Ik moest er eerlijk gezegd wel om grinniken.

Hij is wel origineel, idd :)). Ach, beter erom lachen dan erom huilen :P.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-21 20:19

Mag ik mij even ergeren aan iedereen die een schaats filmpje / foto plaatst op insta of Facebook. En ook allemaal precies hetzelfde gefilmd :')

Er ligt ijs iedereen weet dat je gaat schaatsen waarom moet iedereen dat weten :') sterker nog ik denk dat het menig mens echt niet boeit mij in ieder geval niet zo.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-21 20:24

Zebrastreep schreef:
Mag ik mij even ergeren aan iedereen die een schaats filmpje / foto plaatst op insta of Facebook. En ook allemaal precies hetzelfde gefilmd :')

Er ligt ijs iedereen weet dat je gaat schaatsen waarom moet iedereen dat weten :') sterker nog ik denk dat het menig mens echt niet boeit mij in ieder geval niet zo.

Ach is toch leuk. Er kan momenteel zo weinig, schaatsen op natuurijs kan ook niet iedereen ieder jaar. Lekker even lol hebben. Ik vind t leuk om te zien.