Secret Santa Surprise 2020

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-20 07:45

Wat drink je wel graag Germie?
Als je op zaterdagavond languit met een boek of voor de tv op de bank ploft, wat staat er dan op tafel?

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-20 08:11

Roodvos schreef:
Als je op zaterdagavond languit met een boek of voor de tv op de bank ploft, wat staat er dan op tafel?

Thee, haha. gewoon thee. Nu zal ik niet met een boek op de bank ploffen of voor de tv gaan hangen, want ik kijk eigenlijk geen tv (heb zelf geen aansluiting, ook geen netflix abo, voor netflix kan ik naar een vriend en verder heb ik hooguit een keer een dvd op staan, maar mijn nieuwe tv is in de afgelopen 1.5 jaar wel 1 keer aan geweest). Ik zit dan met een laptop op schoot. Lezen in de vorm van verhalen doe ik alleen in de trein en nu dus niet. Ik ben wel bezig met duikboeken en paardenboeken. Daar kan ik de snelleestechniek voor toepassen. Maar 9 van de 10 keer ligt de laptop op schoot dan. Bakkie thee er naast.
Knabbelen dus een keer chocola, of pinda's, of rijstcrackers (japanse mix) nooit iets met wasabi. Die japanse rijstcrackers heb ik ook wel eens, maar dan echt de variant zonder wasabi. Die zijn lekker.
Ik drink niet als ik alleen ben. En als ik bij iemand ben drink ik ook niet, want dan moet ik nog rijden en ik hanteer het strikte principe van helemaal niets als ik nog moet rijden.

Rambogirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-20 08:52

Cranenbroek. Op zich een leuke winkel als het rustig is.
Echter rij ik er elke dag langs op weg naar mn werk, en er staat serieus op maandagochtend al een rij met mensen te wachten om binnen te mogen. 5 minuutjes van mn huis, maar ik denk dat ik door die rijen, drukte en corona er al zeker vanaf december niet meer ben geweest.
Ik vond de prijsmepper ook altijd een leuke winkel, alleen bestaat die niet meer in onze stad en in Bergen op Zoom is tie ook al weg. :(

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-20 09:04

germie schreef:
Roodvos schreef:

Thee, haha. gewoon thee. Nu zal ik niet met een boek op de bank ploffen of voor de tv gaan hangen, want ik kijk eigenlijk geen tv (heb zelf geen aansluiting, ook geen netflix abo, voor netflix kan ik naar een vriend en verder heb ik hooguit een keer een dvd op staan, maar mijn nieuwe tv is in de afgelopen 1.5 jaar wel 1 keer aan geweest). Ik zit dan met een laptop op schoot. Lezen in de vorm van verhalen doe ik alleen in de trein en nu dus niet. Ik ben wel bezig met duikboeken en paardenboeken. Daar kan ik de snelleestechniek voor toepassen. Maar 9 van de 10 keer ligt de laptop op schoot dan. Bakkie thee er naast.
Knabbelen dus een keer chocola, of pinda's, of rijstcrackers (japanse mix) nooit iets met wasabi. Die japanse rijstcrackers heb ik ook wel eens, maar dan echt de variant zonder wasabi. Die zijn lekker.
Ik drink niet als ik alleen ben. En als ik bij iemand ben drink ik ook niet, want dan moet ik nog rijden en ik hanteer het strikte principe van helemaal niets als ik nog moet rijden.

Verse thee? Zakjes? Wat voor smaken? :D

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-20 09:14

Nayomie schreef:
germie schreef:

Verse thee? Zakjes? Wat voor smaken? :D

Haha, zolang het maar geen Duitse 'Hagenputen' zijn zeg maar. Maar ik heb mint, rooibos, groene thee, groene thee met hibiscus, groene thee met citroen, en meidoorn in huis. Deels los, deels in zakjes. Hibiscus is me overigens te zuur. En kaneel in een thee kopje is ook niet mijn ding. Verder drink ik dus van alles.

Wat ook lekker is: Frambozen ranja. Dat gaat altijd mee met duiken. Maar dat drink ik niet op de bank, tenzij het 30 graden is. Gewoon zelf water er bij doen.

Wat ook lekker smikkelen is zijn Haribo Smurfen. Het enige probleem is dat ik zo'n bus van de Action van 2.99 euro altijd in 2 dagen opgevreten heb :D Kun je niet van afblijven. Winegums net zo, maar dan niet de varianten met drop. GEwoon echte winegums. Haribo beertjes vind ik bijvoorbeeld maar weer zozo. Die smurfen zijn van Haribo dus echt 'macht auch Erwachsene froh', haha.

pradadaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-20 09:43

Chips gewoon te laat met inschrijven dit jaar :(
Mocht er een plekje vrij komen mag ik dan nog mee doen? O:)

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-20 10:18

Geloof dat er al wel een wachtlijst is pradadaan, maar je kunt altijd proberen toch!

Craan, dat hebben we hier niet :+ dus mocht ik een Secret Santa hebben die daar wel in de buurt woont dan laat ik me graag verrassen.

Saul wat een leuke afdankertjes heb jij zeg!

Hier geen hekel aan de kruidvat, zolang er goede aanbiedingen zijn. Maar toen onze zoon nog in de kinderwagen lag vond ik de kruidvat wel echt naar. De babymeuk ligt achterin de winkel en alle paden worden geblokkeerd door allerlei stellages. NIET HANDIG. Maar verder hebben ze wel goede aanbiedingen dus dan kom ik er wel.
Bij de ikea in Groningen wist ik alle shortcuts, dat was echt heel handig.

Neonlight
Moderator Over Paarden

Re: Secret Santa Surprise 2020

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-20 10:36

Ik hoop dat mijn lootje niet verwacht dat ik naar Cranenbroek ga. := Is een winkel die ik vanwege de drukte zoveel mogelijk vermijd, en met de corona is het voor mij helemaal een no-go.

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-20 10:37

Oh zo bedoelde ik t niet hoor :+ M'n santa mag uiteraard helemaal zelf weten waar ze gaat shoppen :D

biggirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-20 12:18

Kruidvat etos ect voor mij ook geen probleem ! Kan overal tegen alleen mijn gezicht is heel gevoelig.

Ik ben gezegend met een DM van duitsland dus ben daar meer te vinden !

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-20 16:14

Ben vorig jaar nov voor het eerst bij Cranenbroek geweest, wat een toffe winkel! Spijkerbroek gekocht die ik nu heel vaak draag!!

Vealosz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-20 17:56

Ik wil daar ook weer een keer heen. Effe kijken wat ze daar voor nieuws hebben. Ben vorig jaar voor het laatst geweest.

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-20 18:24

Cranenbroek, nooit van gehoord. Aan de woonplaatsen te zien woon ik er ook totaal niet in de buurt.
Kruidvat en Trekpleister kom ik wekelijks, heerlijk struinen in die winkels.

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-20 19:17

KV is een van mijn favoriete winkels. Komen veel van mijn verzorgingsproducten vandaan, maar ook de luiers en ze hebben tof speelgoed en/of goede aanbiedingen :)

Van Cranenbroek vind ik altijd een leuk uitje, maar ook hier moeten we er wel een stukje voor rijden. Niet echt aan de orde dus in de huidige tijd..

Jodym

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-20 19:22

Las iets over lampjes? Ik hou van kerstlampjes <3

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-20 19:31

Jeetje wat gaan jullie hard!

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-20 19:52

Jodym schreef:

Me too! :j <3 Ik moet me altijd inhouden om niet nu al de buitenversiering op te hangen.. Ik houd zo van die sfeer.

Pikkepor

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-20 20:18

Blinnii schreef:
Jodym schreef:

Me too! :j <3 Ik moet me altijd inhouden om niet nu al de buitenversiering op te hangen.. Ik houd zo van die sfeer.

Nu je het zegt... ik heb de kerstlichtjes vorig jaar niet uit mijn boom gehaald in de voortuin. :)*

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-20 20:20

Hihi ik heb nog geprobeerd dat bij vriend te opperen 'laat gewoon hangen', maar nee.. alles weg :+ *denkt-nu-aan-moeder-Jan-Smit

Ik bedacht vanmiddag nog een top! Ik vind haarspeldjes voor onze dochter enorm leuk. Mocht iemand creatief zijn en zelf leuke dingetjes maken; ik houd me aanbevolen! :)

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-20 20:25

Lampjes zijn leuk! <3 wij hebben ook nog kerstverlichting in de tuin. Is oo zonne energie, dus er branden al 2 jaar leuke lampjes :D

Sneeuwneus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-20 21:25

Jodym schreef:

Ik ook! *\o/* :j

Wel met een voorkeur voor lampjes met een stekker, ik heb bijna nooit batterijen in huis.

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-20 21:40

Ik heb ooit in de keuken de kerstverlichting laten hangen omdat het zo mooi sfeervol licht geeft. Twee jaar geleden ofzo het originele lichtsnoer, waar veel lampjes van stuk waren, vervangen door een LED-snoer.
Ik heb iedere dag kerstverlichting **\O/**

Afbeelding
(Sorry, krijg hem niet gedraaid)

ryukapple

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-20 22:05

Hier de laatste keer dat ik meedeed en heel leuk dekentje gehad. De kat vind hem ook heel erg leuk en neemt hem graag in (als ik de deken over me heen heb kruipt hij erin en trekt hem half van mijn benen af) dus een backup deken is welkom :+

Afbeelding

Verder heb ik ook nooit genoeg sloffen :D

Rambogirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-20 06:51

@ryukapple: mijn katten houden ook enorm van dekentjes. Maakt niet uit of hun nieuwe krijgen, dan nog willen ze mijn nieuwe hebben :+

Ik ben blij dat je er zoveel plezier van hebt btw :D

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-20 08:10

Haha wel gezellig zo ryukapple
Voor de sloffen misschien handig om je maat nog even door te geven?