LukieBradley schreef:Ik heb:
-1 vrouwen trio
-1 vrouwen duo
-2 x 1 man met 2 vrouw
-3 x man en vrouw
-2 x 2 mannen
-1 x mannen trio
De keuze is reuze
Ik had even niet helemaal door dat dit over cavia’s ging

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lenaa_tje schreef:Nayomie schreef:Zulke kortzichtige mensen dat ik uit mijn plaat ben gegaan tegen iemand. "oh nee! Weer zo'n onaangename hond!". Pup van krap aan 12 weken die nog moet leren dat ze niet mag trekken aan de lijn als ze andere honden ziet. Weer zo'n herder hater. Echt, bok op met je k*t hondje.
Ik ben geen herder hater maar heb wel een hond met een herder trauma. Die is gegrepen als pup van 12 weken door een herder.
Bij iedere herder hebben wij een hond die in de stress schiet. Al is het buiten eigen terrein om al beter maar hoevaak wij niet door herder eigenaren zijn aangesproken dat wij die angst voor herders veroorzaken ...
en ja als onze hond (formaat iets kleiner dan een herder) een herder pup ziet in onze straat kruipt hij in elkaar. Gelukkig niet meer als we in het bos lopen. Daar kan hij zelfs met herders snuffelen maar het zit echt diep.
Moraal van dit verhaal wat voor hond je ook hebt. Iedereen bemoeit zich er altijd mee. Zeker als het maar iets anders is als normaal.
Fireheart schreef:LukieBradley schreef:Ik heb:
-1 vrouwen trio
-1 vrouwen duo
-2 x 1 man met 2 vrouw
-3 x man en vrouw
-2 x 2 mannen
-1 x mannen trio
De keuze is reuze
Ik had even niet helemaal door dat dit over cavia’s ging
Marije_1997 schreef:Dat het uwv een vergoeding die in juni is betaald ziet als salaris over juli. Doe je werk eens goed man jeetje. Iedereen die het financieel kan hebben raad ik af om een uitkering via uwv te nemen. Bah bah wat een ellende. Ben al sinds begin juli er mee bezig (1 juli) en heb nog steeds geen rooie cent gezien. En begin maandag weer met werken.
LukieBradley schreef:LukieBradley schreef:Zebrastreep, 4 cavias zijn niet van mij.
Ik heb er zelf maar 24![]()
Zojuist wat buiten in de rennen gedropt. Nu moet ik ze schoonmaken maar ik had nooit moeten gaan zitten en liggen
Maar 24![]()
Heb je een groep met zowel beertjes als vrouwtjes? Ik heb twee mannen samen gaat tot nu toe echt heel goed het is soms net een stel. Die overleven het niet in zo'n grote groep ze zijn te verwend en dat weten ze heel goed
Steeph schreef:Ik wil weg, naar een hutje op de hei, waar ik geen last heb van mensen waar ik mee samen moet wonen of mensen die belachelijk harde muziek draaien terwijl ik probeer te werken. Iemand een hutje op de hei in de aanbieding?