Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Morrie schreef:ik kan wel schakelen met mijn automaat, zowel opschakelen als terugschakelen. Is erg handig als je met een sleurhut erachter een berg op moet en het (zoals mijn man) niet eens bent met wat de automaat kiest
Rennie89 schreef:Geen idee hoe dramatisch dat plein ismaar zo te horen een drama... hier in Den Haag is het voor veel mensen ook wennen dat er trams enzo zijn waar je rekening mee moet houden, heb het vaak genoeg bijna fout zien gaan
Rennie89 schreef:Geen idee hoe dramatisch dat plein ismaar zo te horen een drama... hier in Den Haag is het voor veel mensen ook wennen dat er trams enzo zijn waar je rekening mee moet houden, heb het vaak genoeg bijna fout zien gaan
Pabie schreef:Rennie89 schreef:Geen idee hoe dramatisch dat plein ismaar zo te horen een drama... hier in Den Haag is het voor veel mensen ook wennen dat er trams enzo zijn waar je rekening mee moet houden, heb het vaak genoeg bijna fout zien gaan
In den haag zit ook ergens een rotonde die geen rotonde is![]()
Maar daar is het gelukkig lang niet zo druk als bij het keizerkarelplein
Rennie89 schreef:Hmmm ik rijd daar vaak, woon in de buurt, zo schokkend is dat nietdan blijft hoefkade toch echt wel de grootste terror straat
Voor beeldvorming
[ [url=m/RxqygK.png]Afbeelding[/url] ]
JPitty schreef:En dan vind ik het grote verkeersplein (rotonde) bij Zwolle Zuid al drama....Zo te horen niks vergeleken met Den Haag/ Nijmegen.
verootjoo schreef:Rennie89 schreef:Geen idee hoe dramatisch dat plein ismaar zo te horen een drama... hier in Den Haag is het voor veel mensen ook wennen dat er trams enzo zijn waar je rekening mee moet houden, heb het vaak genoeg bijna fout zien gaan
Het is helemaal niet dramatischgewoon uit je doppen kijken en de regels volgen.
Maar volgens mij denken mensen dat het een rotonde is, maar het lijkt niet echt op een rotonde vind ik.
Rennie89 schreef:Goof schreef:Ik rijd moeiteloos in Lissabon, Florence, Parijs of Sydney in de spits, maar Den Haag vind ik hel en echt een no go. Ik weiger in Den Haag te rijden
Dacht dat jij in Den Haag woonde?Want dan is het best lastig hahaha
purny schreef:Pabie schreef:
In den haag zit ook ergens een rotonde die geen rotonde is![]()
Maar daar is het gelukkig lang niet zo druk als bij het keizerkarelplein
Soestdijkseplein vlak bij het Zuiderpark? Die is dit jaar nog aangepast.
Bovendien komt half Den haag met pollen te staan. Zijn al veel auto's op kapot gegaan