Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Alja schreef:Idd 10 jaar is het normaal om wat over te boeken en doet iedereen het!
Marktplaats bedenkt wat nieuws waar ze zelf aan Kunnen verdienen en ineens is overboeken niet goed meer?
Daphara schreef:Vandaag een deal af moeten zeggen, omdat de verkoper geen gebruik wil maken van MP betaalverzoek, alleen via gewone bankoverboeking. Zo jammer. Het was een mooie prijs, misschien wel te mooi dan.
SweetVanille schreef:Daphara schreef:Vandaag een deal af moeten zeggen, omdat de verkoper geen gebruik wil maken van MP betaalverzoek, alleen via gewone bankoverboeking. Zo jammer. Het was een mooie prijs, misschien wel te mooi dan.
Vind ik ook altijd zo jammer. Mensen die alleen van betaalverzoek gebruik willen maken.. Doe het veel liever direct van mijn rekening, net zo snel en zonder extra kosten.
Vjestagirl schreef:Ik heb de tekst in de advertentie nu aangepast:
Zelf eruit halen (dus het ligt nog gelegd op de vloer als je aankomt). Graag alleen reageren als je alles wil: al het laminaat en de hele ondervloer. Niet de halve oppervlakte. Niet alleen het laminaat. Het is een alles of niets deal. Kan opgehaald op afspraak, en dat kan alleen op 7, 8 of 9 april.
cinniz123 schreef:Even een vraag van mij.
Normaal brengt mp toch 0,40 ct in rekening bij de koper voor een ideal betaling via mp?
Ik vroeg nml het rekening nr van diegene en kreeg ik een betaalverzoek via mp maar dat is het bedrag wat ik moet betalen en niet met die 0,40 van mp erbij dus ik ging ineens twijfelen![]()
[ [url=m/8bcZtl.jpg]Afbeelding[/url] ]