Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Roulette_ schreef:Giolli, die zijn leuk!!
Pakpapier (of andere creatieve manieren van inpakken) is toch juist een deel van de lol? Kan me er zo niets bij voorstellen dat je je daar druk om maakt. In het beste geval is het zo leuk ingepakt dat het een feestje is om uit te pakken en in het slechtste geval gooi je het toch weg zodra het uitgepakt is

Pepperrr schreef:Nou, als mijn lootje niet tevreden is met mijn pakket mag hij/zij het lekker terugsturen
Heb al wel wat bedacht voor hints. Probeer het dit jaar wat moeilijker te maken.
Dusja, ook dit jaar weer en een 'wensenlijstje' en zeggen wat mijn SS allemaal wel en niet moet doen en zeuren over inpakpapier of vulling, daar pas ik persoonlijk voor.
en een echte theeleut dus mokken ook altijd. En ben fan van Disney
JPitty schreef:Die tactiek hanteer ik ook: eerst kijken wie ik krijg, dan topic even doorspitten en rondshoppen maar.

)

Vorig jaar heb ik alle berichten van mijn lootje doorgespit en alles waar ik iets mee kon opgeschreven en dat briefje bewaard in mijn telefoon.. Had ik het altijd bij me als ik ergens iets zag
2 jaar terug had ik roze disney prinsessen papier zelfs
.
Giolli schreef:Roulette_ schreef:Volgens mij is het niet alleen 1 specifiek persoon, toch? Eerder in dit topic waren er een hele berg mensen met een mening over het inpakken (om diverse redenen)
Oh, sorry dan heb ik niets gezegd want dat wist ik niet.Ik dacht dat het om één persoon ging een aantal jaar geleden.

Daar woon ik in in de winter. Hoge kniesokken in gekke prints vind ik ook geweldig.