Secret Santa Surprise 2019

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Roulette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-19 20:59

Giolli, die zijn leuk!!

Pakpapier (of andere creatieve manieren van inpakken) is toch juist een deel van de lol? Kan me er zo niets bij voorstellen dat je je daar druk om maakt. In het beste geval is het zo leuk ingepakt dat het een feestje is om uit te pakken en in het slechtste geval gooi je het toch weg zodra het uitgepakt is

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-19 21:01

Elk jaar wordt dat inderdaad terug gehaald, maar het is inmiddels een beetje uit zijn verband getrokken en er zit wel een verhaal aan. Vind het zo zielig voor persoon dat het steeds opnieuw wordt besproken. :o :(:)

Roulette_

Re: Secret Santa Surprise 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-19 21:06

Volgens mij is het niet alleen 1 specifiek persoon, toch? Eerder in dit topic waren er een hele berg mensen met een mening over het inpakken (om diverse redenen)

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-19 21:06

Roulette_ schreef:
Volgens mij is het niet alleen 1 specifiek persoon, toch? Eerder in dit topic waren er een hele berg mensen met een mening over het inpakken (om diverse redenen)

Oh, sorry dan heb ik niets gezegd want dat wist ik niet. :D Ik dacht dat het om één persoon ging een aantal jaar geleden.

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-19 21:10

Nou, als mijn lootje niet tevreden is met mijn pakket mag hij/zij het lekker terugsturen :P

J00P

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-19 21:11

Ik heb iedere keer heel erg geluk gehad met m’n lootje en ook wel té verwend denk ik, vooral vorig jaar. Maar steeds opnieuw aanhalen is voor beide niet leuk denk ik.
Pepperrr haha

DonDon

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-19 21:30

Zal mezelf ook voorstellen om het wat gemakkelijker te maken.

Ik ben Lisa 27 maar oud net een nieuwbouwhuis en ik woon samen met mijn vriend en twee katjes. Ik vind het leuk om wat voor mijn katten te krijgen. Vooral omdat ik speciaal een kattenkamer aan het inrichten ben. Ik ga plankjes maken aan de muur zodat ze kunnen. Klimmen. Naast mijn twee katten heb ik ook een paard namelijk Don. Hij is bijna 3, nu nog hengst, straks ruim. Hij komt binnen een straal van 10 min rijden van huis te staan. Ook spullen voor hem zijn welkom omdat ik nog weinig heb kwa spullen. Ik heb toen ik mijn vorige paard verkocht alles naar een paardenopvang gedaan.

Voor mijn nieuwe huis heb ik nog pannenlappen nodig. Een bakboek is super leuk, ik houd van bakken. Hummingbird bakboek heb ik al. Bakblikken, boek en benodigdheden zoals muffinvormpjes zijn hartstikke welkom. Muffinmix of gewoon leuke recepten. Spatel heb ik ook nog niet. Daarnaast mag leuke mokken altijd. Ik houd niet van het het merk blond. En gebaksbordjes heb ik ook nog niet. Die chocolaatjes aan een stokje om chocomelk te maken is ook heerlijk!

Hopelijk help ik je zo wat verder

DonDon

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-19 21:40

Roulette_ schreef:
Giolli, die zijn leuk!!

Pakpapier (of andere creatieve manieren van inpakken) is toch juist een deel van de lol? Kan me er zo niets bij voorstellen dat je je daar druk om maakt. In het beste geval is het zo leuk ingepakt dat het een feestje is om uit te pakken en in het slechtste geval gooi je het toch weg zodra het uitgepakt is

Ik doe altijd me best met inpakken en koop dan zelfs speciaal plakband met leuke opdruk en wat confetti etc. Dat is alleen al.leuk!

loveslimpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-19 21:41

Ik probeer een beetje bij te lezen...

Spelletjes, Super leuk! We hebben hier catan, rummicub en halligalli, een leuk klein spelletje zou nog een leuke aanvulling zijn :)

Puzzels, sla mij maar over, das niks voor mij..

Plantjes zijn echt super leuk, als mijn SS van plantjes houd, dan kan ik eens kijken of ik nog wat kan stekken :j

Rustige geuren in huis vind ik lekker, wel graag in kaarsvorm en niet in wax melts/chips etc.

Pepperrr schreef:
Nou, als mijn lootje niet tevreden is met mijn pakket mag hij/zij het lekker terugsturen :P

Ik ben al tevreden met een oude krant :j

Jodym

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-19 22:00

Ik ga dit weekend naar België! Wie weet wat ik tegenkom.....

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-19 22:28

Lees dat al een aantal mensen cadeautjes hebben gekocht voor hun lootje, ik wacht echt tot ik weet wie ik krijg en dan ga ik speuren en stalken :D Heb al wel wat bedacht voor hints. Probeer het dit jaar wat moeilijker te maken.

Zelf wat minder actief op bokt wegens een druk prive leven maar ik plaats wel degelijk op bokt, ontving al een pb of ik nog wel mee doe namelijk. Heb de afgelopen 2 jaar ook mee gedaan en vond het super tof. De Harry Potter sokken, de boekenlegger, het Disney slaap-shirt en mok van vorig jaar.. Kan jullie vertellen dat t allemaal veeeeelvuldig gebruikt wordt! <3 Dusja, ook dit jaar weer en een 'wensenlijstje' en zeggen wat mijn SS allemaal wel en niet moet doen en zeuren over inpakpapier of vulling, daar pas ik persoonlijk voor. ;)

Er staat van alles in m'n profiel en uit eerdere berichten valt genoeg te halen! En niks is mij te gek. :D
Zal wel wat meer proberen te posten maar jullie gaan wel erg hard af en toe hoor haha.
Ik kwam er net wel achter dat mijn sokken wederom lijken te verdwijnen in de wasmachine en ik ben een koukleum eerste klas, dus maatje 37 lekkere warme sokken zijn altijd welkom _O- en een echte theeleut dus mokken ook altijd. En ben fan van Disney <3

DonDon

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-19 22:33

Ik wacht inderdaad ook tot ik weet wie ik krijg! Ik ga nog naar de kerstmarkt in Dusseldorf dus wie weet dat ik daar ook nog leuke dingen vind.

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-19 22:45

Die tactiek hanteer ik ook: eerst kijken wie ik krijg, dan topic even doorspitten en rondshoppen maar.

Gimme_Joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-19 22:52

Het gaat inderdaad hard hier! Ik ga morgen in een dood uurtje wel even een top em flop lijstje in mn profiel zetten.

Zit ook al na te denken over hints, is nog niet eens zo makkelijk!

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-19 23:38

Er zit weer een nieuw gat in mijn Disney pyjama broek xD
Dus die kan evt ook vervangen worden haha

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-19 23:52

quera schreef:
Die sokken sjolvir <3 waar komen die vandaan

Ja die sokken zijn fantastisch <3 #hint

Granoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-19 23:59

Jodym schreef:
Ik ga dit weekend naar België! Wie weet wat ik tegenkom.....

Mogelijks euh... mij.
En een verdwaalde mossel ergens

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-19 00:05

JPitty schreef:
Die tactiek hanteer ik ook: eerst kijken wie ik krijg, dan topic even doorspitten en rondshoppen maar.

Hier ook. Al heb ik wel iets geweldigs gezien wat voor vele kan en dat ga ik wel alvast kopen. Heb het tot nu toe bij niemand op het floplijstje gezien, en anders hou ik het toch zelf. Juist de verrassing maakt het leuk, vind ik.

pradadaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-19 00:16

Oh sorry nog helemaal niet voorgesteld!
Ik heb de afgelopen 2 jaar meegedaan, dit wordt jaar nummer 3 voor mij :)
Ik vind dit echt super tof en ik ga mij het weekend even goed voorstellen (Ookal ben ik op bokt een vrij open boek en is er veel over mij te vinden denk ik :P )

Heeeeel veel zin ook weer in deze editie *\o/*

Debbie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-19 07:05

Oeh die sokken die net voorbij kwamen zijn tof! Rijsokken is sowieso wel een top, vooral opvallende sokken of felle kleurtjes }>

Ik heb ook al wat om mij heen gekeken naar cadeautjes, maar wacht denk ik toch maar tot ik mijn lootje heb :o Vorig jaar heb ik alle berichten van mijn lootje doorgespit en alles waar ik iets mee kon opgeschreven en dat briefje bewaard in mijn telefoon.. Had ik het altijd bij me als ik ergens iets zag 8-)

xZiva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-19 07:09

Inpakpapier maakt mij niks uit :D 2 jaar terug had ik roze disney prinsessen papier zelfs *\o/* .
Alleen niet van dat doorzichtige plastic folie. Dat geluid kan ik niet tegen, en je ziet gelijk wat er in zit dus ook niet leuk :+

DonDon

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-19 08:26

Ik heb 1 keer mee gedaan en de vorige keer was ik te laat. Ik had de vorige keer super leuke dingen gekregen. Make up hoeft van mij niet en sokken of kleding ook niet.

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-19 08:38

Giolli schreef:
Roulette_ schreef:

Oh, sorry dan heb ik niets gezegd want dat wist ik niet. :D Ik dacht dat het om één persoon ging een aantal jaar geleden.

Dit gaat ook echt om 1 persoon en wat mij betreft moeten we daar maar een keertje mee stoppen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-19 09:04

Is het al bijna kerst? :-)

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-19 09:37

Ik stalk mijn lootje ook over heel Bokt, ik zie alles ~~}>

Sokken, ik ben gek op warme sokken <3 Daar woon ik in in de winter. Hoge kniesokken in gekke prints vind ik ook geweldig.