Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lestrange01 schreef:Ik had een super gezellige dag, shoppen met twee vriendinnen. Ontzettend veel gelachen.. maar na een aantal uur werd ik behoorlijk overprikkeld en moest ik een tijdje oortjes in om mezelf af te sluiten. Waardoor ik me echt heel poedersuiker voelde. Toen gingen we naar een restaurant en werd het me plots echt teveel en sloeg ik helemaal dicht, ik heb dus geen eten besteld.
Ik voel me echt poedersuiker dat ik de sfeer verpestte. Daarna ging het weer helemaal goed, maar toch..
Caitlin_K schreef:Een grote ergernis kan ik dit nou niet noemen, maar we moesten wel eventjes zuchten op mijn werk: ()
Ik werk in de zorg afdeling met dementerende ouderen, en we hebben een cliënt die al dagen niet zo goed is. Grauwige huidskleur, niet goed aanspreekbaar etc. (Lees: kaarsje brandt op bij cliënt). Vandaag schrokken we erg bij aanzicht van cliënt, familie gebeld en medegedeeld dat wij ons zorgen maakte over cliënt, en we dachten dat cliënt nog wel eens verder achteruit kon gaan. Familie op bezoek geweest, situatie bleef onveranderd. Gaan we de cliënt net verschonen, leg ik de cliënt uit wat ik ga doen en dat we ons zorgen maken (ivm controles) zegt de cliënt eens: “ja ik ben schijndood”.
En daarna. “Grappig hè.”
Konden we daarna de arts uitleggen dat er op dit moment eigenlijk niet veel aan de hand was, en de arts niet hoefde te komen (arts had het erg druk, die baalde wel een beetje..).
iirrssjjee schreef:Dat ik ziek ben... en weer terwijl ik op vakantie ben
Ik ben nooit ziek. Maar altijd wanneer ik op vakantie ben, gaat het 1 a 2 dagen goed en daarna word ik ziek....
DeMolenhoek schreef:Aan mijn zus. Ik gaf altijd verjaardagscadeau’s maar kreeg nooit wat van haar. Dus de voorbije jaren was het dikke doei bij mij. Dan ook maar geen cadeau’s. Na meerdere jaren was het wel genoeg geweest. Dit jaar opeens een uitnodiging voor een feestje voor haar verjaardag. Doet ze anders nooit. Plus een bericht: Ik wil graag dit voor mijn verjaardag. Wat wil jij voor die van jou? (Was al 2 maand daarvoor jarig) Dus gezegd wat ik wou en toch maar weer een cadeau gaan halen. Ondertussen 3 maand verder. Nog altijd geen cadeau uiteraard... Van dat van haar is ze al lang aan het genieten.
Ik kan mijn gevraagd cadeau in kwestie nu spotgoedkoop kopen. Dus maar besteld en gevraagd of ze het toch nog niet had liggen. Nee dat had ze nog niet en nu het toch zo goedkoop was wou ze dat bedrag wel overschrijven...
Ja joh, ik zal jou de volgende keer ook wat beloven maar het pas gaan halen als er een nieuw model-nieuw boek-nieuwe collectie uitkomt. Altijd een stuk goedkoper, niet.
DeMolenhoek schreef:Aan mijn zus. Ik gaf altijd verjaardagscadeau’s maar kreeg nooit wat van haar. Dus de voorbije jaren was het dikke doei bij mij. Dan ook maar geen cadeau’s. Na meerdere jaren was het wel genoeg geweest. Dit jaar opeens een uitnodiging voor een feestje voor haar verjaardag. Doet ze anders nooit. Plus een bericht: Ik wil graag dit voor mijn verjaardag. Wat wil jij voor die van jou? (Was al 2 maand daarvoor jarig) Dus gezegd wat ik wou en toch maar weer een cadeau gaan halen. Ondertussen 3 maand verder. Nog altijd geen cadeau uiteraard... Van dat van haar is ze al lang aan het genieten.
Ik kan mijn gevraagd cadeau in kwestie nu spotgoedkoop kopen. Dus maar besteld en gevraagd of ze het toch nog niet had liggen. Nee dat had ze nog niet en nu het toch zo goedkoop was wou ze dat bedrag wel overschrijven...
Ja joh, ik zal jou de volgende keer ook wat beloven maar het pas gaan halen als er een nieuw model-nieuw boek-nieuwe collectie uitkomt. Altijd een stuk goedkoper, niet.