Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-19 21:34

Aan de tijd die voorbij gevlogen is waardoor ik pas om half 7 thuis was niet fatsoenlijk avondeten heb gehad , uitgehongerd dus het eerste te snacken gepakt wat voor het grijpen lag , en de avond voorbij vliegt waardoor ik weer niks in huis heb gedaan .

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-19 21:34

Aan mijn vreetbuien -O-

Asvinia

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-19 21:36

Mijn pa die me niet serieus lijkt te nemen over het hooi, waardoor ik intussen dusdanig gefrustreerd ben dat ik even niet meer weet wat ik moet doen met dit alles.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-19 21:38

AfbeeldingVoor.

AfbeeldingNa.
Ik laat onze kruizing Maltezer altijd als een schaapje scheren.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-19 21:53

Het woord (is het echt een woord?) sneupen. Wat klinkt dat stom. :r

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-19 21:56

Anoniem schreef:
Het woord (is het echt een woord?) sneupen. Wat klinkt dat stom. :r

:o?

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-19 21:58

laraxXxemma schreef:
Brievenbus gecheckt? Kan het zijn dat ze gewoon een "we hebben je gemist" ding in je brievenbus gedaan hebben? Gebeurt ook meer :=

Nee, hij is een half uur geleden eindelijk veranderd in ‘bezorging is uitgesteld’

Afbeelding

Echt balen, dat je daarvoor een dag thuis blijft.

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-19 22:23

Wil iemand het onweer hier overnemen/meenemen? Ik haat het.

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-19 22:25

Kairos schreef:

Kom maar! Was hier kort maar krachtig ...

LaPluche

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-19 22:45

xDenies schreef:
Kairos schreef:

Kom maar! Was hier kort maar krachtig ...

Hier nog niks....

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-19 22:59

Hier alleen flitsen en een beetje gerommel in de verte

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-19 23:04

Ik had een super gezellige dag, shoppen met twee vriendinnen. Ontzettend veel gelachen.. maar na een aantal uur werd ik behoorlijk overprikkeld en moest ik een tijdje oortjes in om mezelf af te sluiten. Waardoor ik me echt heel poedersuiker voelde. Toen gingen we naar een restaurant en werd het me plots echt teveel en sloeg ik helemaal dicht, ik heb dus geen eten besteld.

Ik voel me echt poedersuiker dat ik de sfeer verpestte. Daarna ging het weer helemaal goed, maar toch..

Blackberry28

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-19 23:09

De nieuwe pakketbezorger van Post NL, zo niet blij mee! Vorige week een kaartje in de bus dat het bij de buren afgeleverd was, maar daar was het dus niet afgeleverd, dus de rest maar af gegaan en had hij dus een verkeerd huisnummer op het kaartje gezet. Een pakket van de buren bij ons afgeleverd en helemaal geen kaartje in de bus gedaan bij hen, dus ik had de buurvrouw maar even geappt dat het bij ons lag. En vandaag weer een pakket bij de buren 2 huizen verder afgeleverd zonder een kaartje in de bus te doen....je moet dus maar raden waar het is gebleven...

We hadden juist zo'n fijne bezorger, maar sinds die een paar straten verder in elkaar is geslagen door iemand die op zijn pakket zat te wachten ( alsof die man daar iets aan kan doen, maar goed :? ) en hij die niet in de auto had komt die niet meer, echt jammer. Die kwam vaak zelfs rond 18 uur nog even langs, omdat hij wist dat de meeste mensen dan wel thuis zijn.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-19 23:10

Lestrange01 schreef:
Ik had een super gezellige dag, shoppen met twee vriendinnen. Ontzettend veel gelachen.. maar na een aantal uur werd ik behoorlijk overprikkeld en moest ik een tijdje oortjes in om mezelf af te sluiten. Waardoor ik me echt heel poedersuiker voelde. Toen gingen we naar een restaurant en werd het me plots echt teveel en sloeg ik helemaal dicht, ik heb dus geen eten besteld.

Ik voel me echt poedersuiker dat ik de sfeer verpestte. Daarna ging het weer helemaal goed, maar toch..

Wat je eigenlijk beter had kunnen doen is het na het eerste moment gewoon afsluiten. Dus dan naar huis gaan, is natuurlijk rot maar vee beter voor jezelf.

Caitlin_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-19 00:58

Een grote ergernis kan ik dit nou niet noemen, maar we moesten wel eventjes zuchten op mijn werk: ( _O- )
Ik werk in de zorg afdeling met dementerende ouderen, en we hebben een cliënt die al dagen niet zo goed is. Grauwige huidskleur, niet goed aanspreekbaar etc. (Lees: kaarsje brandt op bij cliënt). Vandaag schrokken we erg bij aanzicht van cliënt, familie gebeld en medegedeeld dat wij ons zorgen maakte over cliënt, en we dachten dat cliënt nog wel eens verder achteruit kon gaan. Familie op bezoek geweest, situatie bleef onveranderd. Gaan we de cliënt net verschonen, leg ik de cliënt uit wat ik ga doen en dat we ons zorgen maken (ivm controles) zegt de cliënt eens: “ja ik ben schijndood”.
En daarna. “Grappig hè.”
Konden we daarna de arts uitleggen dat er op dit moment eigenlijk niet veel aan de hand was, en de arts niet hoefde te komen (arts had het erg druk, die baalde wel een beetje..). :=

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-19 06:30

Dat ik ziek ben... en weer terwijl ik op vakantie ben :(

Ik ben nooit ziek. Maar altijd wanneer ik op vakantie ben, gaat het 1 a 2 dagen goed en daarna word ik ziek....

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-19 07:52

Caitlin_K schreef:
Een grote ergernis kan ik dit nou niet noemen, maar we moesten wel eventjes zuchten op mijn werk: ( _O- )
Ik werk in de zorg afdeling met dementerende ouderen, en we hebben een cliënt die al dagen niet zo goed is. Grauwige huidskleur, niet goed aanspreekbaar etc. (Lees: kaarsje brandt op bij cliënt). Vandaag schrokken we erg bij aanzicht van cliënt, familie gebeld en medegedeeld dat wij ons zorgen maakte over cliënt, en we dachten dat cliënt nog wel eens verder achteruit kon gaan. Familie op bezoek geweest, situatie bleef onveranderd. Gaan we de cliënt net verschonen, leg ik de cliënt uit wat ik ga doen en dat we ons zorgen maken (ivm controles) zegt de cliënt eens: “ja ik ben schijndood”.
En daarna. “Grappig hè.”
Konden we daarna de arts uitleggen dat er op dit moment eigenlijk niet veel aan de hand was, en de arts niet hoefde te komen (arts had het erg druk, die baalde wel een beetje..). :=

_O- _O- _O- Even kijken of het testament nog aangepast moet worden? :D

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-19 07:56

iirrssjjee schreef:
Dat ik ziek ben... en weer terwijl ik op vakantie ben :(

Ik ben nooit ziek. Maar altijd wanneer ik op vakantie ben, gaat het 1 a 2 dagen goed en daarna word ik ziek....

Wat vervelend zeg! Mijn vader werd in de bouwvak ook altijd ziek. Hele jaar door keihard werken en als hij dan vakantie had, lag hij ziek op de bank. Zo sneu -O- Beterschap! Hopelijk kun je toch nog genieten van je vakantie.

Kabayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-19 07:57

Ik heb mij vannacht geergerd aan de warmte en onweer. Ik wou gewoo slapen :+ Nu dus zo min als een putje. Moest 4 uur opstaan ivm werk

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-19 08:02

Dat we op elkaar gestapeld staan in de intercity naar Amsterdam.

Wegens kapotte trein.

En krijg nu een probleem met staan in een warme benauwde trein.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-19 08:50

Aan mijn zus. Ik gaf altijd verjaardagscadeau’s maar kreeg nooit wat van haar. Dus de voorbije jaren was het dikke doei bij mij. Dan ook maar geen cadeau’s. Na meerdere jaren was het wel genoeg geweest. Dit jaar opeens een uitnodiging voor een feestje voor haar verjaardag. Doet ze anders nooit. Plus een bericht: Ik wil graag dit voor mijn verjaardag. Wat wil jij voor die van jou? (Was al 2 maand daarvoor jarig) Dus gezegd wat ik wou en toch maar weer een cadeau gaan halen. Ondertussen 3 maand verder. Nog altijd geen cadeau uiteraard... Van dat van haar is ze al lang aan het genieten.

Ik kan mijn gevraagd cadeau in kwestie nu spotgoedkoop kopen. Dus maar besteld en gevraagd of ze het toch nog niet had liggen. Nee dat had ze nog niet en nu het toch zo goedkoop was wou ze dat bedrag wel overschrijven...

Ja joh, ik zal jou de volgende keer ook wat beloven maar het pas gaan halen als er een nieuw model-nieuw boek-nieuwe collectie uitkomt. Altijd een stuk goedkoper, niet. -O-

Kirania

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-19 08:53

DeMolenhoek schreef:
Aan mijn zus. Ik gaf altijd verjaardagscadeau’s maar kreeg nooit wat van haar. Dus de voorbije jaren was het dikke doei bij mij. Dan ook maar geen cadeau’s. Na meerdere jaren was het wel genoeg geweest. Dit jaar opeens een uitnodiging voor een feestje voor haar verjaardag. Doet ze anders nooit. Plus een bericht: Ik wil graag dit voor mijn verjaardag. Wat wil jij voor die van jou? (Was al 2 maand daarvoor jarig) Dus gezegd wat ik wou en toch maar weer een cadeau gaan halen. Ondertussen 3 maand verder. Nog altijd geen cadeau uiteraard... Van dat van haar is ze al lang aan het genieten.

Ik kan mijn gevraagd cadeau in kwestie nu spotgoedkoop kopen. Dus maar besteld en gevraagd of ze het toch nog niet had liggen. Nee dat had ze nog niet en nu het toch zo goedkoop was wou ze dat bedrag wel overschrijven...

Ja joh, ik zal jou de volgende keer ook wat beloven maar het pas gaan halen als er een nieuw model-nieuw boek-nieuwe collectie uitkomt. Altijd een stuk goedkoper, niet. -O-

Oh, wauw... Dat is wel echt helemaal poedersuiker zeg. Denk inderdaad niet dat ze er iets van zal leren dan...

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-19 09:10

DeMolenhoek schreef:

Wauw, dat is wel echt triest zeg, pfft.
En dan denk je uit goedheid; probeer het nog eens en dan wordt je weer meteen met de neus op de feiten gedrukt. Sommige mensen veranderen helaas nooit :( Jammer dat je daar weer zo moet achter komen.

ScarOfWars

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-19 11:59

Dat DHL geen tijdsbestek aangeeft. Ik wil graag weten hoe laat ze kunnen Komen.

wemkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-19 12:02

dat ik bijna over me nek ging...
Op facebook een foto van meisje met een neuszuiger (hoe heten die dingen) voor baby's, met slangetje eraan om het eruit te kunnen zuigen......
Ik wist dat er van die dingen bestonden maar dacht dat gewoon een pompje was en dat je zelf niet hoefde te zuigen. Gadverdamme........ echt... gewoon gadverdamme.
Ik ben in ieder geval blij dat er ook gewoon nog zakdoeken bestaan