Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
blokje schreef:D'r is ook inderdaad niets engs aan, iedereen kan zien dat het goed afloopt met de trainer en natuurlijk maakt ie dat hij wegkomt zodra hij de kans krijgt. Ik vind het juist fascinerend, hij blijft echt extreem rustig terwijl ieder weldenkend mens weet dat dit heel anders af had kunnen lopen.Die van de orka is helemaal niet heel eng....
En van het auto ongeluk staat het meest erge filmpje al met extra waarschuwing en in eerste instantie met plaatjes er voor in de link.
wendy1987 schreef:Ik had geen filpmje geplaatst. Alleen wat tekst. Wat in mijn optiek echt niet erg was. Geen heftige dingen. Voor sommige misschien heftig gezien het dier betreft. Maar het was in de jaren 40 ofzo. Vroeger iig.
Maar ik vond t rete interessant omdat t aantoont wat je kan. Medisch gezien.
Geen idee waar ik t gezien heb dus kan niet eens filmpje laten zien
quera schreef:https://jeugdjournaal.nl/artikel/297355 ... ghana.html
Artikel over een land dat een afgehakt hoofd terug wil.
Foto kan je aanklikken in een link in de bovenstaande link.
Jeugdjournaal proof
charrr91 schreef:https://www.destentor.nl/home/acht-jaar ... ~aced375b/
Vind dit ook behoorlijk luguber.. En gestoord..!
Ailill schreef:Dat oog en geluid wat diegene produceerde, heftig.
Hier is er ook zo'n drukke weg waar veel mensen veel te hard rijden. Als er weer zo'n debiel voorbij komt racen 'hoop' ik altijd dat diegene zich dood rijdt, je brengt niet alleen jezelf maar veel anderen ook in gevaar.
Als ik dit dan zie, moet ik er denk ik toch op terug komen
khirshanta schreef:het trieste lot van veroordeelde dieren- allemaal niet zo'n probleem.
khirshanta schreef:Niet alles wordt (of werd) verboden- het blijft hetzelfde als eerst. Het lugubere / macabere mag zeker besproken worden. Echter wel binnen bepaalde grenzen, omdat er (heel) jonge mensen meelezen.
Plaatjes, links, filmpjes mogen allemaal- binnen de grens 'jeugdjournaal proof'.
Sommige dingen in spoilers zetten is alleen maar goed, maar ook daar geldt- als het te luguber is, dan ook niet in spoiler tags.
Catacomben, dia de los muertos, het trieste lot van veroordeelde dieren- allemaal niet zo'n probleem.
Plaatjes of links naar gruwelijke ongelukken, mensen die een doodsstrijd leveren of wetenschappelijke onderzoeken over het kunstmatig in leven houden op macabere wijze niet.
Ik begrijp de interesse heel goed, maar er zijn andere sites die een geschikter medium zijn voor zulke dingen. Op Bokt moeten we ons beperken tot 'Luguber-light'
Heeft niets te maken met boze ouders, maar met de 'jeugdjournaal' regel die er toch al een tijdje is