Baby en kinderkleding #2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-19 22:18

Easywalker buggy+, voor een vouwbuggy best een prima ding, is ook nog iets verstelbaar in hoogte bij de handvatten. Is wel ook nog eens een redelijk comfortabele voor het kind, daar wordt bij vouwbuggy’s nog wel eens op bezuinigd :=

Michelle77

Re: Baby en kinderkleding #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-19 22:24

Thanx, heel verschillend haha

Heb van mijn zus een McCLaren liggen, maar vind m niet zo.

Zag op insta de easywalker buggy xs voorbij komen en was eigenlijk gelijk verkocht....

Niwla

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-19 22:45

Een buggy van Elodie Details <3 Vooral gekozen voor de looks maar hij blijkt ook gewoon heel fijn te zijn. Ik gebruik de Joolz alleen nog als ik vanuit huis vertrek, ik vind het inklappen van dat ding altijd zo’n gehannes, met de buggy gaat dat veel sneller.

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-19 22:57

De easywalker buggy + is tot 20 kilo en de xs is tot 15 kilo. De xs is tot formaat rugtas/handbagage in te klappen, duwstang, dus met 1 hand te besturen.

Welke leeftijd is gemiddeld de max dat ze niet meer in een buggy zitten? Is 15kg bij de meeste merken zo?

SuperLiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-19 23:17

Bayja schreef:
Mutsy Nexo, bevalt heel goed. Klein op te vouwen (niet zo smal als bv een McLaren) en superwendbaar. Ze kunnen er ook al vroeg in ivm verschillende zit en ligstanden. En wat ik ideaal vind is een verstelbare duwstang ipv 2 handvaten, daar had ik altijd ruzie mee.

Wij zijn ook erg blij met de nexo!

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-19 23:19

Elodie details <3

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-19 23:26

Elodie, erg mooi, maar heel erg duur zeg.

Die duwstang is voor mij eigenlijk wel een pré, met 1 hand duwen/besturen is wel prettig als dat kan.
Handvatten heb ik ook altijd ruzie mee.

De mutsy heeft dat ook zie ik.

Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-19 23:47

Tot 15 kilo is maar weinig mich, oudste is een lichte maar die zou er dus nu al niet meer in kunnen.. We hebben er eentje via de Kruidvat maar geen idee welke. Ik vind de wagen veel fijner, is kleiner op te vouwen ook. Mutsy Nexo lijkt heel erg op de Mutsy igo die wij hebben, bevalt wel goed.

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-19 05:46

Die 20 kg was voor mij een van de reden om voor de Easywalker te gaan idd, B zit nu op 13 kg met 22 maanden. Het gewicht gaat niet meer zo hard na het eerste jaar, maar toch.
Duwstang vond ik ook een grote pre, maar ik wilde ook weer niet meer dan €150 uitgeven voor een buggy die ik niet heel veel gebruik. Ook moest hij in Mn achterbak passen zonder al teveel gedoe. Met deze krijg ik er nog wel 2 of 3 boodschappentassen naast gepropt, dat lukte me met de igo niet meer.

Ga ze testen en uitproberen, is mijn advies. Ik vond de meesten heel instabiel aanvoelen en makkelijk met de wielen van de grond loskomen tijdens het rijden. Ook zijn de wieltjes vaak heel klein en knoerthard, wat comfort voor zowel inzittende als duwer niet echt ten goede komt.

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-19 07:11

Mutsy EVO voor de lange afstanden en de McLaren voor even snel boodschappen doen of met de hond lopen. Van de McLaren word ik moe als ik lange afstanden moet lopen maar ik heb hem gekregen en voor kleine stukjes vind ik hem prima

litilaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-19 08:38

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-19 10:36

Ik ga idd maar eens naar babywinkel binnenkort.

Dit is de easywalker xs
Afbeelding
Afbeelding

Het opvouwbare en duwstang is voor mij wel een belangrijk punt. Heb de wagen standaard in de auto liggen omdat we eigenlijk geen ruimte hebben deze in huis te hebben staan. Dit is wel heel makkelijk.

Synne is nu 9650 gram (niet heel veel aangekomen qua gewicht, gaat richting -1 lijn) en 79,9 cm (+1 lijn)

Als er staat tot 15kilo, wat moet ik me daarbij voorstellen, zakken ze erdoorheen met 17kilo? Rijdt die niet fijn meer? Of zit die niet lekker meer?

Limoen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-19 10:44

Wij hebben de Mutsy Evo en ik vind het echt een onding. Als hier een tweede mag komen gaat die meteen ingeruild worden. Bah, wat een ergernis. Als ie eenmaal in elkaar zit en je rijdt ermee rijdt ie echt nog steeds het fijnst van waar we mee gereden hebben in de winkel. Hij is voor E. ook erg comfortabel en wat dat betreft heel fijn. Maar de gespjes om haar vast te klikken waren bij de autostoel (maxi Cosi van mutsy) echt ver-schrik-ke-lijk. Altijd stof ertussen van het hoesje wat om het gespje heen zit en wilde niet los en niet klikken. Met gesp van de buggy zit net zo goed. Klikt niet lekker, wil niet los etc. En het in elkaar en uit elkaar is ook een drama. Loopt heel vaak net niet lekker waardoor je aan het klungelen bent met zo'n ding op de parkeerplaats.

M_i_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-19 10:56

Wij hebben de Chicco Liteway. Ondanks dat hij geen stuurstang heeft krijg ik hem prima met één hand gestuurd. Wel heeft hij nu iets met één van de voorwielen waardoor hij moeilijk doet maar los daarvan prima ding.

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-19 11:47

@ limoen dat in elkaar zetten vind ik vreselijk. Hij is niet superlicht. Vastgespen gaat goed alleen 1 kant lijkt wat lam te zijn. Verder vind ik hem prima rijden. Hij ligt standaard in de auto want ik heb geen plaats in huis

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-19 11:51

Hier gebruik ik bog altijd de bugaboo. Heb een mini easywalker in de schuur liggen. Nooit gebruikt :+

Zal nu wel meer gebruikt gaan worden als we alleen Julia mee hebben. Voor als ik beide mee heb wil ik een bugaboo donkey. Binnenkort maar eens naar kijken.

Madam haar outfit van vandaag. Truitje van Emile et Ida. Broekje van Ralph Lauren. Heb broekje zelf in moeten nemen. Zakte rechtstreeks van de bibs af. Tenger poppetje is het.

Alhoewel ze lijkt te gaan groeien. Net een romper aan maat 50 dat ik dacht hmmm die zat eerder niet zo krap.
Afbeelding

litilaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-19 11:54

Awh wat een schatje is het toch!

M_i_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-19 11:56

ach wat een lief frummeltje <3 en nu met drie weken al 10x zoveel haar als onze smurf van 14 maanden :+

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-19 12:01

Aaah droppie hoor!

Zit nog helemaal in de buggys haha
Vind titanium baby ook wel heel tof eruit zien, ook heel compact op te vouwen.
Ook X adventure x line city, vrij voordelig. Zelfde eigenschappen.

Maar eens kijken waar ze allemaal te testen zijn.

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-19 12:29

Wat een poppetje Lau, gaat het poepen goed? :D

Hier geen buggy's vooralsnog, heb een Maclaren te leen gehad en dat vond ik een onding. Liefde voor mij Bugaboo.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-19 12:30

Ik heb mijn koelstra voor 10 euro opgehaald via mp :+ meer geld zou ik niet voor een buggy uitgeven :+

kristelhans

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-19 12:33

Ik heb ook een kinderwagen + wandelwagen + maxicosi van MP voor 100 euro, 3 in 1 dus. Mutsy geloof ik, of Musty, ik ben met kinderwagens totaal niet merkbewust, snap ook niet dat mensen zooooveel geld aan zo'n ding uitgeven.. nu ben ik ook wel pro- recycling dus MP is dan ideaal. Nu hebben we een opvouw buggy in de auto van oma. :+ Geen idee wat voor merk.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-19 12:36

De Elodie kan fijn worden opgevouwen, paraplumodel, handig met vliegen, kan helemaal plat dus je kunt hem al vroeg gebruiken, de kap kan helemaal naar beneden en er zijn fijne accessoires voor. We hebben een parasol, muskietennet, voetenzak en regenhoes.

De Donkey had Joon het ook al over. Hmmm.

kristelhans schreef:
ik ben met kinderwagens totaal niet merkbewust, snap ook niet dat mensen zooooveel geld aan zo'n ding uitgeven..

Ik houd van mooie spullen <3

kristelhans

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-19 12:39

Hihi, ik ook maar tweedehands kan ook mooi zijn! :j

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-19 12:41

Zeker, maar deze buggy was tweedehands niet te krijgen. Mijn kinderwagen komt uit 1950, die is vast honderdstehands.