[HK] Bewust kinderloos gaat verder ... deel #2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-18 15:02

Mijn man heeft nog wel een airsoftgun en camouflagepak voor je :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-18 15:20

Cayenne schreef:

Jij houd echt niet van kinderen he _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-18 15:27

Kan je ze niet te koop aanbieden? Als ze dan aan de deur komen "dat is dan X euro alstublieft".

sanso

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-18 15:36

Varekaj schreef:
Kan je ze niet te koop aanbieden? Als ze dan aan de deur komen "dat is dan X euro alstublieft".

:)) :)) :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-18 15:38

Varekaj schreef:

Wat? De kinderen of de nervpijltjes? :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-18 15:40

De pijltjes :))

Smallheal

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-18 15:41

sanso schreef:
Steeph schreef:
Ik had gister mijn raam open staan, waren er op straat twee jongetjes met van die Nerf-pistolen aan het schieten. Schieten er (expres) bij mij een naar binnen.

Mijn collectie Nerf-darts is gestart :=

Die dingen zijn nog duur ook geloof ik, lekker houden ja. En als ze aan de deur komen dat ze ze terug willen ‘ik heb geen pijltjes hoor’ :')

Nee joh voor 1€ heeft ome Ali er 50 of 100

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-18 15:42

Joolien schreef:
Cayenne schreef:

Jij houd echt niet van kinderen he _O-

Jawel hoor, van 100 meter afstand vind ik ze prima te doen :D :+

SassyMoon

Re: Bewust kinderloos gaat verder ... deel #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-18 15:50

Om eerlijk te zijn, ik vind het best ingewikkeld om zo niets met kinderen te hebben. Collega's die ik echt graag mag en waardeer willen hun verhaal vertellen over hun fantastische storm en bloemetje en ik luister nep geïnteresseerd....Je kan nog zo zeggen dat je niets met kinderen hebt, maar andere mensen begrijpen dat niet en om normaal te kunnen functioneren in de maatschappij moet je wel lijkt het. Zelfs mensen die zeggen een hekel aan kinderen te hebben kunnen er prima mee omgaan of kunnen wel prima met hun bonus kind. Wat ik ook vaak lees op kindvrij forums: Ik kan prima met kinderen, maar ik hoef ze zelf niet. Maar ik heb echt een hekel aan kinderen en alles wat erom heen hangt..... Best lastig

Rivendell

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-18 15:51

Cayenne schreef:
Jawel hoor, van 100 meter afstand vind ik ze prima te doen :D :+

Met een beetje buks zitten ze dan nog makkelijk in de range

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-18 15:51

Ik heb geen hekel aan ze, kan ook best naar de verhalen luisteren, maar ik hoef niet alle details over bevallingen, uitscheuren, tepelkloven, groene luiers en aambeien te horen %)

sanso

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-18 15:56

SassyMoon schreef:
Om eerlijk te zijn, ik vind het best ingewikkeld om zo niets met kinderen te hebben. Collega's die ik echt graag mag en waardeer willen hun verhaal vertellen over hun fantastische storm en bloemetje en ik luister nep geïnteresseerd....Je kan nog zo zeggen dat je niets met kinderen hebt, maar andere mensen begrijpen dat niet en om normaal te kunnen functioneren in de maatschappij moet je wel lijkt het. Zelfs mensen die zeggen een hekel aan kinderen te hebben kunnen er prima mee omgaan of kunnen wel prima met hun bonus kind. Wat ik ook vaak lees op kindvrij forums: Ik kan prima met kinderen, maar ik hoef ze zelf niet. Maar ik heb echt een hekel aan kinderen en alles wat erom heen hangt..... Best lastig

Bij mij weten mensen/vrienden/collegas het dat ik niks met kinderen heb en ze niet wil. Dus praten ze er met mij niet over en hoef ik ook niet elnep geïnteresseerd te doen. Dat scheelt mij veel frustratie en irritatie.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-18 16:03

Ach ik ben bij een bevalling geweest, en ga met desbetreffend Koppel (moeder en kind :P ) nog regelmatig wat doen. Zo hing ik van de week in de touwen bij Monkeytown, verrekte ik een spier op de trampoline, liep verschillende verwondingen op bij het op de buik af gaan van de glijbaan en had ik voor 3 uur lang last van statischheid waardoor ik elke keer klappen kreeg.
Maar het was wel heel gezellig :') En t is ook echt een heerlijk boevenkind :P

mairead

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-18 16:22

Joolien schreef:
Zo hing ik van de week in de touwen bij Monkeytown

Monkeytown. A.k.a een Krijspaleis. :')
Ik zou nog niet dood gevonden willen worden in zo'n etablissement. :o

Sanet

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-18 16:38

Dat trek ik dus echt niet. Ik denk dat ik binnen 5 minuten het hardst aan het gillen ben!!

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-18 18:02

Of er vallen doden. Dat trek ik echt niet.

Sinterklaas dan weer wel. Zaterdag zwartepieten bij de intocht :):)

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-18 18:27

Verschrikkelijk zo'n krijspaleis. Daar ga ik nog niet eens heen als ik geld toe krijg :=

Sanet

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-18 18:42

Cayenne schreef:
Verschrikkelijk zo'n krijspaleis. Daar ga ik nog niet eens heen als ik geld toe krijg :=

Nou, dat hangt er vanaf hoeveel.
Voor een miljoen wil ik daar best een dag zitten ....

Zeg ik nu -O-

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-18 19:13

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-18 19:30

Kinderen in het algemeen vind ik echt vreselijk. Maar heel af en toe heeft iemand een koter waarvan ik denk, OK, daar kan ik het wel een uur of zo mee uithouden. Maar dat is wel de max hoor.

En heel, héél veel hangt af van hoe zo'n kind opgevoed wordt, vanaf moment nul, en dus ook van de houding van de moeder. Van een kind van een moeder die een no-nonsense opvoeding meegeeft kan ik veel meer hebben, zelfs als dat kind lastig is, dan van een minder lastig kind van een moeder die geen structuur geeft en alleen maar koetsjie-koetsjie taal kan praten.

topsylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-18 19:41

Ibbel schreef:
Kinderen in het algemeen vind ik echt vreselijk. Maar heel af en toe heeft iemand een koter waarvan ik denk, OK, daar kan ik het wel een uur of zo mee uithouden. Maar dat is wel de max hoor.

En heel, héél veel hangt af van hoe zo'n kind opgevoed wordt, vanaf moment nul, en dus ook van de houding van de moeder. Van een kind van een moeder die een no-nonsense opvoeding meegeeft kan ik veel meer hebben, zelfs als dat kind lastig is, dan van een minder lastig kind van een moeder die geen structuur geeft en alleen maar koetsjie-koetsjie taal kan praten.

Zo is mijn zus en ik bedank haar elke dag dat ze dat kind zo heerlijk opvoeden. _/-\o_ Geen gezeur, geen gejank maar alleen als hij berehonger heeft. Hij mag de kat plagen, die mept toch wel van zich af en wanneer hij de theekopjes van tafel probeert te trekken krijgt ie gewoon een tik over zijn tengels. Heerlijk vrolijk, speels, zelfstandig mannetje is het. <3

Tiggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-18 19:44

Varekaj schreef:

Of vragen of hun ouders goed verzekerd zijn, omdat ze die unit in je Mondriaan hebben geschoten.

billionache

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-18 20:56

Heb echt al smakelijk gelachen om dit topic :')

Vandaag weer wat meegemaakt op het werk, kind (ik denk een jaar of 7?) zat met haar hand in de schepsnoep bakken. Rondgekeken en zag niet meteen een moeder, dus ik spreek het kind rechtstreeks (rustig en vriendelijk) aan dat het niet de bedoeling is om met de handjes in het snoep te zitten want dat is vies. Kindje begon te huilen waarna moeder haar te hulp snelde en vroeg wat er aan de hand was. Ik de situatie uitgelegd. Werd die moeder me daar kwaad. Dat het niet mijn taak was om haar kindje terecht te wijzen op die manier want ik maakte haar overstuur etc 8)7 nee mens, het is inderdaad jouw taak om je koter op te voeden en in de gaten te houden maar jij was te druk met make-up kiezen.

Brainfail

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-18 09:20

Monkeytown zonder kinderen lijkt me dan weer wel geweldig zeker met 1 bepaalde vriendin. <3

Anoniet

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-18 10:16

Ik zou het zo kopen, maar dan voor eigen gebruik _O-