Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sanso schreef:Steeph schreef:Ik had gister mijn raam open staan, waren er op straat twee jongetjes met van die Nerf-pistolen aan het schieten. Schieten er (expres) bij mij een naar binnen.
Mijn collectie Nerf-darts is gestart
Die dingen zijn nog duur ook geloof ik, lekker houden ja. En als ze aan de deur komen dat ze ze terug willen ‘ik heb geen pijltjes hoor’
SassyMoon schreef:Om eerlijk te zijn, ik vind het best ingewikkeld om zo niets met kinderen te hebben. Collega's die ik echt graag mag en waardeer willen hun verhaal vertellen over hun fantastische storm en bloemetje en ik luister nep geïnteresseerd....Je kan nog zo zeggen dat je niets met kinderen hebt, maar andere mensen begrijpen dat niet en om normaal te kunnen functioneren in de maatschappij moet je wel lijkt het. Zelfs mensen die zeggen een hekel aan kinderen te hebben kunnen er prima mee omgaan of kunnen wel prima met hun bonus kind. Wat ik ook vaak lees op kindvrij forums: Ik kan prima met kinderen, maar ik hoef ze zelf niet. Maar ik heb echt een hekel aan kinderen en alles wat erom heen hangt..... Best lastig
Ibbel schreef:Kinderen in het algemeen vind ik echt vreselijk. Maar heel af en toe heeft iemand een koter waarvan ik denk, OK, daar kan ik het wel een uur of zo mee uithouden. Maar dat is wel de max hoor.
En heel, héél veel hangt af van hoe zo'n kind opgevoed wordt, vanaf moment nul, en dus ook van de houding van de moeder. Van een kind van een moeder die een no-nonsense opvoeding meegeeft kan ik veel meer hebben, zelfs als dat kind lastig is, dan van een minder lastig kind van een moeder die geen structuur geeft en alleen maar koetsjie-koetsjie taal kan praten.