KimD schreef:eclair98 schreef:Ik wil graag nette huisgenoten, als mijn SS dat kan regelen?
Stuur ik je een potje rattengif, is het probleem gedeeltelijk opgelost.
Potje laxeermiddel erbij
Schijten ze de gang vol dan moeten ze wel opruimen
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
De herfst en de winter zijn mijn favoriete seizoenen, met herfst op nummer 1. Overigens vind ik de lente en zomer ook heerlijk, maar ik geniet toch het meeste van het weertype nu (koude nachten en ochtenden, overdag een zonnetje). Je kunt dan zo heerlijk wandelen in het bos of tijdens een regenbui wegkruipen op de bank onder een dekentje. Veel mensen hebben een hekel aan de herfst, maar ik bloei dan echt op. Ik heb ook geen last van de kortere dagen haha.
en kerst. Vooral van alles met rendieren, hout, natuurlijke materialen. Ben alleen weer niet zo van de goedkope kitsch kerst bij de action
Qua kleuren wil ik denk ik nieuw halen dit jaar, maar ben er nog niet uit wat precies.
Ik heb paars (donkerpaars, niet aubergine en ook niet roze-paars) en zilver in de boom hangen, een lastige kleur om te vinden
De houten / landelijke versiering van tegenwoordig vindt ik ook echt super leuk. Ik kan echt genieten van over kerstmarkten struinen.
. Wit met kokos vind ik wel lekker, maar chocolade met aardbei etc dan weer niet.
Maar vind kerst wel leuk!! Qua versiering ga ik in mijn klaslokaal echt he-le-maal los
Thuis ben ik iets euh... stijlvoller