In het kader van gierig zijn past dat wel

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Esirene schreef:Gierige mensen? Ga een dagje naar de huishoudbeurs..
Ik stond er met mijn werk en in onze stand stonden een aantal producten (zakken dierenvoeding).
De stand was niet zo handig want er stond een paar zakken op een plek die we niet konden zien, de standhouders achter ons hadden we dan ook gevraagd om daar af en toe op te letten.
Die dag kwam een van die standhouders naar ons toe, vertellen dat iemand een zak had gestolen. Toen de standhouder naar diegene toe was gegaan om te zeggen dat dat niet de bedoeling was, werd er gezegd 'dat wij hadden verteld dat dat mocht'....![]()
![]()
Lekker zielig.
Die hele huishoudbeurs vind ik sowieso tien keer niks maar dat terzijde
Daphara schreef:Relaxed schreef:Haha hij bood tenminste nog 5 centMaar wauw.. Ik had voor zijn neus de rest van de hagelslag op mijn bolletje gegooid..
En hoezo teveel op een bolletje, er kan nooit teveel hagelslag op
MDH, echt absurd
Ik had het gewoon gratis meegegeven, als je het zelf niet meer op eet, waarom dan niet? Misschien had die man geen zin om in de rij voor de kassa te gaan staan, misschien vond hij een heel pakje kopen onzin als het om het idee ging. Ik zou mij er in ieder geval niet aan ergeren en het gewoon geven, free of charge.
Daphara schreef:Relaxed schreef:Haha hij bood tenminste nog 5 centMaar wauw.. Ik had voor zijn neus de rest van de hagelslag op mijn bolletje gegooid..
En hoezo teveel op een bolletje, er kan nooit teveel hagelslag op
MDH, echt absurd
Ik had het gewoon gratis meegegeven, als je het zelf niet meer op eet, waarom dan niet? Misschien had die man geen zin om in de rij voor de kassa te gaan staan, misschien vond hij een heel pakje kopen onzin als het om het idee ging. Ik zou mij er in ieder geval niet aan ergeren en het gewoon geven, free of charge.
Maflinger_S schreef:@M_D_H: in je volgende post heb je het over een paar jaar, dus je bent ook niet pas vorige week komen aanwaaien of zo. Diep triest, die schoonzus.
Maflinger_S schreef:@Relaxed: dat heeft er mee te maken dat als je al lang vrijgezel bent en niet regelmatig gewend om aan iemand anders te vragen of hij/zij ook iets wil drinken, je dat gewoon vergeet. Zeker als je moe en warm bent. De ander staat het natuurlijk vrij om mee te lopen om ook wat te drinken ... Maar het zou mij ook gewoon kunnen gebeuren
Maflinger_S schreef:@Relaxed: dat heeft er mee te maken dat als je al lang vrijgezel bent en niet regelmatig gewend om aan iemand anders te vragen of hij/zij ook iets wil drinken, je dat gewoon vergeet. Zeker als je moe en warm bent. De ander staat het natuurlijk vrij om mee te lopen om ook wat te drinken ... Maar het zou mij ook gewoon kunnen gebeuren
Relaxed schreef:Maflinger_S schreef:@Manadeluca: vriendin is zeker geen 20 meer en al heel lang vrijgezel?
Ja en?Wat heeft dat er nou mee te maken?
Aranel schreef:Relaxed schreef:
Ja en?Wat heeft dat er nou mee te maken?
Ik snap de vraag wel. Insinueert iets van, met zo iemand willen mensen toch geen relatie aangaan? Dus is ze waarschijnlijk al heel lang vrijgezel.
Of ik interpreteer het verkeerd
Manadeluca schreef:O ik heb nog eentje…een paardenvriendin ze is vrijgezel, we gingen samen hooi halen, toen ik haar had helpen uitladen op een bloedhete dag zei ze ineens, nu ga ik mezelf eens een lekker koud glas limonade drinken en weg was ze…
Ik stond helemaal perplex, ze mocht thuis altijd mee-eten, kreeg altijd coupes ijs met vers fruit en slagroom wat ze graag heeft, speciaal biertjes, maar ik kan op een hand tellen wat ik van haar aangeboden kreeg.
Maar ze zal me wel niet zo'n toffe vinden zeker?
Maflinger_S schreef:@Relaxed: ik ben ook een bijzonder mens ...![]()
Net als al die andere mensen ...
Maar je bent al jaren vriendinnen, dan verwacht ik dat je meeloopt om ook wat te drinken. Als ik je na al die jaren nog specifiek moet vragen of je ook wat wilt drinken, zet ik vraagtekens bij de vriendschap.
Billy schreef:Maflinger_S schreef:@Relaxed: dat heeft er mee te maken dat als je al lang vrijgezel bent en niet regelmatig gewend om aan iemand anders te vragen of hij/zij ook iets wil drinken, je dat gewoon vergeet. Zeker als je moe en warm bent. De ander staat het natuurlijk vrij om mee te lopen om ook wat te drinken ... Maar het zou mij ook gewoon kunnen gebeuren
Wat een bullshit, dat heeft niks met vrijgezel zijn te maken...