Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
lovelyfiefy schreef:ik heb even een blegh moment...
ik moest even wat zoeken tussen me foto's
en uiteraard kom je dan foto's tegen van mensen waar ik eigenlijk niet meer aan herrinert wil worden
en dan er ook nog achter komen dat dat dus alweer bijna een jaar terug is![]()
mag ik een beter 2019![]()
![]()
ik ga in januari met die paard en partner buitenrit mee
die van november dit jaar hebben ze afgelast ivm te weinig aanmeldingen![]()
--
ik heb me er wel zo in gezet dat ik gewoon een leuke buitenrit ga maken,
verwacht er niks van
maar ik merk toch wel dat ik wel weer wat serieus wil
amado7 schreef:Wat leuk! Wie weet gaat er een leuk iemand mee!
Ik ben keihard afgewezenShut up.
Verder met mn date dan maar denk ik
Olympia schreef:Ik ben ook keihard afgewezen...
En Lovelyfiefy, ik hoop voor jou ook een fijn 2019 met een leuke vent die op je pad komt!
MarJon schreef:Wat fijn Prulletje!![]()
Ik kreeg trouwens gisteravond een appje van die Tindermatch die een aantal weken geleden afhaakte omdat ie met z'n ex verderging. Hij vond dat ik wel even bij hem kon komen en dan kon ik daar wel blijven ''slapen''. Hij heeft ook nog gewoon steeds iets met z'n vriendin
MarJon schreef:Wat gaaf Carina, The Lion King! Ik wil er ook nog steeds naar toe.
Karuna, heerlijk op vakantie! Veel plezier alvast en lekker genieten![]()
Ik heb die tindermatch vriendelijk een middelvinger gestuurd en gezegd dat ie z'n (andere) ex maar een appje moet doen als hij zonodig vreemd wil gaan. Wat een ellende zeg
Bon_ita schreef:amado7 schreef:En als je zelf eens iniatief neemt? Hoe reageert hij daar op?
Ja daar gaat hij dan wel in mee, maar dan alsnog op een terughoudende manier. Weet niet zo goed hoe ik het uit moet leggen.
Janinevv schreef:Hoe gaat het hier?
Ik had een vraagje, wanneer namen jullie je vriendje mee naar huis? En dan bedoel ik qua koffie drinken met ouders voor eerste keer