Haha tja die klompen.. Ik heb er eigenlijk geen woorden voor.
Mijn oma droeg deze altijd als ze in de tuin bezig ging vroeger. Maar voor op straat.. ieuw Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Mijn oma droeg deze altijd als ze in de tuin bezig ging vroeger. Maar voor op straat.. ieuw 
ik heb heel even 2x moeten kijken
Als ik de hele dag thuis aan het werk ben en even snel sigaretten moet halen of avondeten ga ik me ook niet opdoffen, dan ga ik gewoon in mijn zwarte legging met een middenlang shirt of blouse erop. Heb wel altijd dichte schoenen aan want kan niet autorijden met m'n Birkenstocks, anders had ik die gedaan
Net een meisje, of eigenlijk jonge vrouw, met een trui aan en gympen eronder. Trui was 2 maten te groot en ze droeg er niks onder
Emmaa_ schreef:Misschien was die vrouw wel in de tuin bezig en ging ze even snel boodschappen doenAls ik de hele dag thuis aan het werk ben en even snel sigaretten moet halen of avondeten ga ik me ook niet opdoffen, dan ga ik gewoon in mijn zwarte legging met een middenlang shirt of blouse erop. Heb wel altijd dichte schoenen aan want kan niet autorijden met m'n Birkenstocks, anders had ik die gedaan

Frummels schreef:Vind deze heel gaaf maar kan hem me echt totaal niet voorstellen in de sportschoolMavelle schreef:Ik kan een (sport) legging als broek best mooi vinden soms, mits je mooie afgetrainde benen hebt. En dan natuurlijk wel even bijpassende schoenen etc aan trekt. Als resultaat zie je er vaak wel uit alsof je een rondje gaat hardlopen![]()
Ik zie het in de VS veel als vrijetijdskleding. Zal er ook vast mee te maken hebben dat het goed zweet absorbeert. (En eerlijk is eerlijk, ik maak me er soms zelfs ook wel eens schuldig aan. Al draag ik het meer als zomerversie van een joggingbroek).
Een mooie sportlegging vind ik wel kunnen ja. Maar die zijn vaak ook squatproof en van dikke stof, dus dan lijkt het eigenlijk niet echt meer op een legging![]()
Ik heb een sportlegging van La Bella Mafia die ik zowel als sportbroek als gewone broek draag. Maar dat zijn naast sportleggings ook gewone leggings geloof ik.
Deze is het:
[ [url=m/nfi7fI.png]Afbeelding[/url] ]
Zeker met die rits, zit dat lekker? Ghostattack schreef:Ik ben ook in Amsterdam, inderdaad de perfecte plek om blunders te spottenNet een meisje, of eigenlijk jonge vrouw, met een trui aan en gympen eronder. Trui was 2 maten te groot en ze droeg er niks onder

Ghostattack schreef:Ik ben ook in Amsterdam, inderdaad de perfecte plek om blunders te spottenNet een meisje, of eigenlijk jonge vrouw, met een trui aan en gympen eronder. Trui was 2 maten te groot en ze droeg er niks onder

vibabu schreef:Ashleytjuhh schreef:die gym tasjes van een euro met touwtjes waar ze mee lopen en dan naakt zon fout nike petje wat ze als een eierdop op hun hoofd dragen het geheel af
Incl Nikes en een trainingspak?

purny schreef:Loolotte schreef:Normaal gesproken vind ik witte broeken niet zo erg maar net iemand gespot waarbij je de putjes kon tellen. Had niet gehoeven..
Poffertjesplaat