Dingen die je je afvraagt deel 2!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Zomer

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-17 15:54

Vaak worden veulens al wel te koop gezet, maar mogen ze pas met de nieuwe eigenaar mee als ze lang genoeg bij de moeder hebben gelopen.

Ik heb ook een vraag over advertenties: waarom schrijven steeds meer mensen de advertentie vanuit hun paard? Dus: 'Ik ben beauty en ik zoek een nieuwe baas'. Vinden mensen dat mooier of denken ze dat het aandacht trekt ofzo? Ik vind het namelijk net lijken alsof je communicatiestoornis hebt :=

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-17 15:56

arinazazoe11 schreef:
Vaak worden veulens al wel te koop gezet, maar mogen ze pas met de nieuwe eigenaar mee als ze lang genoeg bij de moeder hebben gelopen.

Ik heb ook een vraag over advertenties: waarom schrijven steeds meer mensen de advertentie vanuit hun paard? Dus: 'Ik ben beauty en ik zoek een nieuwe baas'. Vinden mensen dat mooier of denken ze dat het aandacht trekt ofzo? Ik vind het namelijk net lijken alsof je communicatiestoornis hebt :=

Gek genoeg willen die mensen dan weer niet dat de vraagprijs aan het paard wordt overgemaakt. Die wil het baasje wel zelf hebben.

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-17 16:00

arinazazoe11 schreef:

Maart geboren, juli ophalen is toch echt maar 4 maanden.

Ik snap best dat mensen alvast een advertentie plaatsen, maar blijkbaar laat niet iedereen ze lang genoeg bij de merrie lopen.

Anoniem

Re: Dingen die je je afvraagt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-17 19:51

Ik heb van vakantie mooie steentjes meegenomen, en ik zou er graag eentje aan een halskettinkje dragen. Daarvoor zoek ik een soort houdertje waar ik het steentje in kan lijmen, met bovenop een oogje waar de ketting door kan.
Wie weet hoe zo'n houdertje heet?

Macs

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-17 20:08

Blijheid schreef:
Ik heb van vakantie mooie steentjes meegenomen, en ik zou er graag eentje aan een halskettinkje dragen. Daarvoor zoek ik een soort houdertje waar ik het steentje in kan lijmen, met bovenop een oogje waar de ketting door kan.
Wie weet hoe zo'n houdertje heet?

Ik weet niet hoe het heet maar ik heb zo iets bij de poppenkraal gekocht (zie website).

meintje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-17 20:27

Ik heb dat ooit bij de juwelier laten maken. Viel erg mee qua kosten

PanamaD

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-17 22:37

Ik krijg steeds meldingen van bepaalde mensen op facebook die iets hebben geplaatst in de 'marktplaats groep' of andere verkoop groepen. Dit kunnen mensen uit mijn vriendenlijst zijn als mensen die ik niet ken.

Ontzettend irritant vind ik het. Herkend iemand dit en weet iemand hoe je dit kan uitzetten? Zonet 4 meldingen gekregen, zit er niet op te wachten elke keer want ik kom t tegen als ik gewoon scroll + nog meldingen...

Macs

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-17 22:37

PanamaD schreef:
Ik krijg steeds meldingen van bepaalde mensen op facebook die iets hebben geplaatst in de 'marktplaats groep' of andere verkoop groepen. Dit kunnen mensen uit mijn vriendenlijst zijn als mensen die ik niet ken.

Ontzettend irritant vind ik het. Herkend iemand dit en weet iemand hoe je dit kan uitzetten? Zonet 4 meldingen gekregen, zit er niet op te wachten elke keer want ik kom t tegen als ik gewoon scroll + nog meldingen...

Ja, dat kan je uitzetten op de pagina zelf.

PanamaD

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-17 22:41

Ah... heerlijk. Heb het gevonden en gelijk uit gezet. Hartelijk dank

Vaxa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-17 22:46

Wij zijn net terug van vakantie en onderweg vroeg ik me iets af. Als je door een tunnel rijdt, zie je regelmatig een nooduitgang. Maar waar kom je dan uit? Want bijvoorbeeld in Oostenrijk zit je dan middenin een berg...

APCIII

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-17 22:48

Vaak liggen er twee tunnels (of tunnelbuizen) naast elkaar. De nooduitgang gaat dan naar die andere tunnel.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-17 23:11

Waar kan je iets uitprinten als je thuis geen werkende printer hebt, je ouders geen optie is, en je ook geen vrienden/ werk of school hebt?

Mizora

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-17 23:12

Bij een printshop, sommige supermarkten hebben ook een printapparaat en ook de bibliotheek heeft vaak iets staan.

leintje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-17 23:12

Shanna schreef:
Waar kan je iets uitprinten als je thuis geen werkende printer hebt, je ouders geen optie is, en je ook geen vrienden/ werk of school hebt?

In een copyshop, vaak kan het ook in een bibliotheek volgens mij

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-17 23:14

Supermarkten hier hebben wel een kopieer-apparaat, geen print-apparaat. Copyshop zou ik morgen eens op googlen/ bellen.

Femek2902

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-17 23:37

Bij de bibliotheek kan inderdaad ook eigenlijk altijd. Ook zonder lidmaatschap :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-17 23:41

Oh dat is goed om te weten, thanks!

Schemerdier

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-17 00:14

copycenters?

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-17 09:48

Ik heb net online ingecheckt bij KLM en nu heb ik mijn boarding pass op mijn telefoon. Maar die kan ik niet printen?

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-17 09:50

Als bestand? Kun je die dan niet mailen zodat je hem op de pc kan openen en printen?

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-17 09:57

Froukje schreef:
Als bestand? Kun je die dan niet mailen zodat je hem op de pc kan openen en printen?

Dat pdf bestand is aangepast aan de grootte van mijn telefoonscherm, dus de helft van de QR code valt weg bij printen (en de maat van de QR code was bizar). Kan het hier uiteraard niet posten omdat mijn boarding pass dan online staat ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-17 10:06

Kan je niet gewoon inchecken met je digitale boardingpass? Veel maatschappijen staan dat toe :)

En bedankt voor de tips over het kettinkjeshangertje, ik ga zoeken!

Questquedit

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-17 10:13

Ik heb het ook gedaan via mijn telefoon, kan gewoon! Gewoon je telefoon bij de scanner houden en alles komt goed.

Suikerspinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-17 10:47

Als je de mobiele versie van je boardingpass hebt, dan check je inderdaad gewoon in met je telefoon :j Even de helderheid op 100% zetten en dan pakt 'ie hem gewoon!

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-17 10:59

Dan doe ik dat:)