Flessuh schreef:Ik heb altijd alleen vage lui bij tankstation
Ik heb 18 jaar bij een tankstation gewerkt

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ruitje schreef:Ja hoor, ik stuur altijd zat foto's van te voren.
Ik vind het zelf ook al grappig hoor nu. Lig er niet wakker van
Janderegelaar, hoop mooie foto's in je profiel maar niet van jou :p
janderegelaa schreef:ruitje schreef:Ja hoor, ik stuur altijd zat foto's van te voren.
Ik vind het zelf ook al grappig hoor nu. Lig er niet wakker van
Janderegelaar, hoop mooie foto's in je profiel maar niet van jou :p
Die foto van mij zwerft hier wel ergens hoor....In tegenstelling tot de jouwe, die natuurlijk ook per pb mag...
SuperAssie schreef:Als het even meezit heb ik dit weekend een date
Wat vinden jullie er trouwens van als iemand al erg vroeg(voor het eerste real Life contact) al begint met "schat" enz zeggen haha?
Aroha schreef:Hoi
Ik kan mij hier ook wel melden! Ik zit (helaas) ook weer op tinder. Heb morgen een date met iemand!
Ik zoek momenteel voornamelijk afleiding, ben niet heel serieus op zoek verder. Lang verhaal kort; ik vind iemand leuk, die ik niet leuk kan vinden, en waarvan ik ook geen hoogte krijg of deze persoon mij nou wel of niet leuk vind. Beetje een ongelukkige situatie, dus hopelijk zit er iets leuks op Tinder.
SuperAssie schreef:Als het even meezit heb ik dit weekend een date
Wat vinden jullie er trouwens van als iemand al erg vroeg(voor het eerste real Life contact) al begint met "schat" enz zeggen haha?
LizMD schreef:Geen zaaddonors hier, wel genoeg aanbiedingen om 50 shades na te spelen. Helaas zijn die dan een heel stuk minder sexy dan Mr. Grey.
SuperAssie schreef:Wat vinden jullie er trouwens van als iemand al erg vroeg(voor het eerste real Life contact) al begint met "schat" enz zeggen haha?