Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-17 23:54

Flessuh schreef:
Ik heb altijd alleen vage lui bij tankstation :P

Ik heb 18 jaar bij een tankstation gewerkt :') :')

LizMD

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-17 00:01

Jij hebt goeie verhalen dus Alja?

Aroha

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-17 00:14

Hoi :wave:

Ik kan mij hier ook wel melden! Ik zit (helaas :+) ook weer op tinder. Heb morgen een date met iemand!
Ik zoek momenteel voornamelijk afleiding, ben niet heel serieus op zoek verder. Lang verhaal kort; ik vind iemand leuk, die ik niet leuk kan vinden, en waarvan ik ook geen hoogte krijg of deze persoon mij nou wel of niet leuk vind. Beetje een ongelukkige situatie, dus hopelijk zit er iets leuks op Tinder :').

:=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-17 00:21

Haha berdien, ik was zondag bij ex belastingpapieren ophalen.. ik was weer volledig op de hoogte en hij weet niks van mij.. (mijn ex praat nogal veel en luistert niet)

Ruitje, wat een ass! :n

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-17 00:22

ruitje schreef:
Ja hoor, ik stuur altijd zat foto's van te voren.

Ik vind het zelf ook al grappig hoor nu :') . Lig er niet wakker van :D

Janderegelaar, hoop mooie foto's in je profiel maar niet van jou :p

Die foto van mij zwerft hier wel ergens hoor....In tegenstelling tot de jouwe, die natuurlijk ook per pb mag...

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-17 01:12

Ik vind die super likes ook wel lollig :P

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-17 01:12

Btw, hoop nieuwe dates hier en zelfs het verwijderen van Tinder. Gaat goed :D

Equisync

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-17 01:24

Als het even meezit heb ik dit weekend een date *\o/*

Wat vinden jullie er trouwens van als iemand al erg vroeg(voor het eerste real Life contact) al begint met "schat" enz zeggen haha?

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-17 01:31

Awkward :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-17 01:34

En next zou ik dan zeggen...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-17 01:40

Afknapper!

Ik krijg een donkergrijs vermoeden dat m'n date echt geen grapje maakt als hij zegt dat hij alcoholist is... Hmmmm

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-17 05:29

janderegelaa schreef:
ruitje schreef:
Ja hoor, ik stuur altijd zat foto's van te voren.

Ik vind het zelf ook al grappig hoor nu :') . Lig er niet wakker van :D

Janderegelaar, hoop mooie foto's in je profiel maar niet van jou :p

Die foto van mij zwerft hier wel ergens hoor....In tegenstelling tot de jouwe, die natuurlijk ook per pb mag...

http://boktimg.nl/img/m/bJgEpW.jpg

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-17 08:26

Er is een betere Suikermeisje :( die ik zelf gepost heb maar toch bedankt ;)

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-17 08:52

Wat een verhalen weer.
Leuk PB van het tankstation! Ben benieuwd hoe dat verder gaat. Ik tank ook regelmatig, rijd minimaal 1200 km per week. Maar ik ben ook nog niks leuks tegen gekomen haha

Wat een rot opmerking ruitje. Maar wel fijn dat de sushi lekker was.

Hier is het ook rustig. Ben nog wel in gesprek met de match waar ik 2 weken geleden mee heb gedate maar stelt niet veel voor.
Daarnaast nog in gesprek met iemand die heel uitbundig vertelde over zijn bezoekje aan familie, inclusief namen en dergelijke. Was op zich wel vermakelijk maar ik vond het iets too much. Dacht dat ik hem wel af zou schrikken met een beetje een botte opmerking over mijn schieding enzo. Maar ook daar ging hij heel uitgebreid en geinteresseerd op in. Dus nu zijn we toch over op de app en misschien zaterdag daten. Hij ziet er wel leuk uit. Maar ik denk iets teveel zelfingenomen voor mij. Maar ik beoordeel dat liever irl dan op basis van appjes.

Thenexttry

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-17 09:59

SuperAssie schreef:

Wat vinden jullie er trouwens van als iemand al erg vroeg(voor het eerste real Life contact) al begint met "schat" enz zeggen haha?

Een gigantische afknapper :j

Ruitje - Wat een kneus joh, bij zulke mensen moet je het alleen vaak niet persoonlijk aantrekken ( mocht je dat doen wat ik niet denk ) want vaak weten ze niets te zeggen of zijn ze op hun teentjes getrapt en zeggen ze dus zo iets.

Barryplopper - Leuk en apart om het zo te hebben, al een dag afgesproken?

Aroha schreef:
Hoi :wave:

Ik kan mij hier ook wel melden! Ik zit (helaas :+) ook weer op tinder. Heb morgen een date met iemand!
Ik zoek momenteel voornamelijk afleiding, ben niet heel serieus op zoek verder. Lang verhaal kort; ik vind iemand leuk, die ik niet leuk kan vinden, en waarvan ik ook geen hoogte krijg of deze persoon mij nou wel of niet leuk vind. Beetje een ongelukkige situatie, dus hopelijk zit er iets leuks op Tinder :').

:=

Je kan iedereen leuk vinden, maar of je er wat mee moet doen is een tweede (als diegene in een relatie zit etc. ) Verder moet je jezelf niet tegen houden

Mlies

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-17 10:01

SuperAssie schreef:

Hangt er een beetje vanaf... Normaal gesproken enorme afknapper want ik zeg het echt nooit. :D
Maar een date uit Den Haag riep dat ook heel snel en tegen iedereen, dus dat was minder storend haha.

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-17 10:04

LizMD schreef:
Geen zaaddonors hier, wel genoeg aanbiedingen om 50 shades na te spelen. Helaas zijn die dan een heel stuk minder sexy dan Mr. Grey.

Oh ja..ineens zijn ze allemaal dominant en willen ze wel ff hun fantasien op je uitleven.

Helaas hebben ze dan aan mij de verkeerde.. Ik zeg altijd dat ik de enigste ben die de zweep hanteert en hoge leren laarzen draagt! ~~}>

musiqolog

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-17 10:46

SuperAssie schreef:

Ligt aan de context. Het kan heel ranzig en opdringerig zijn ("hé psst schatje, wat doe jij vanavond?"), of heel wanhopig. Maar misschien is het niet helemaal serieus. Ik zou het zelf nooit doen, heel veel meer kan ik er niet van zeggen.

Miss_F

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-17 11:02

Ik zou er niet onmiddellijk op afknappen. Ligt inderdaad aan de context. Ik ken een aantal mannen (van verschillende leeftijden) die meerdere mensen zo aanspreken, zonder enige bijbedoeling. Bij hun is het een gewoonte...

Edit: Het hele 'Fifty Shades-dominantie' gedoe vind ik enkel leuk in de boeken/films.

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-17 11:06

Hahah om het te zien is het leuk, maar in de slaapkamer moet alles gewoon een beetje spontaan gaan ;)

Hmm nee daar hou ik ook niet van.

Van mijn ex had ik dus na een week dat het uit was gelezen dat hij tegen zijn nieuwe vriendin al 'hou van je' etc zat te zeggen.. Blghhh kon er wel van walgen zo snel!
Moet zeggen dat hij daar bij mij ook vrij snel mee was.

Nu is het alleen nog meer dat ik een appje krijg van goedemorgen liefje, maar meer ook niet ;)

Shayenne93

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-17 11:10

Bij mij hangt het 'schatje gebeuren' ook een beetje af van waar ze vandaag komen. Ik merk dat internationale mensen hier een stuk makkelijker mee om gaan en dat ik het van hen ook beter trek.

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-17 13:03

SuperAssie schreef:

Dat is een nee voor mij :+

Charlottemv

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-17 13:19

nee ik vind dat ook echt helemaal niks!
Nou moet ik eerlijk zeggen dat ik misschien ook wel een klein bindingsangst probleempje heb :o
Deze keer gaat het best al heel aardig.. normaal als iemand begint over afspreken dan krijg ik het benauwd en unmatch ik diegene gelijk maar nu ben ik met iemand aan het appen dus die kan ik niet verwijderen hahaha en ik heb zelfs al toegezegd om binnenkort af te spreken!
Ik snap zelf ook niet waarom ik niet af durf te spreken maar ik moet het denk maar gewoon een keer doen.. heeft er nog iemand tips voor een eerste tinderdate? Do's en dont's...

xxxmh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-17 13:32

Pascalle90 schreef:
Ik snap zelf ook niet waarom ik niet af durf te spreken maar ik moet het denk maar gewoon een keer doen.. heeft er nog iemand tips voor een eerste tinderdate? Do's en dont's...

Hier ook iemand..

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-17 13:37

Op een openbare plek afspreken en een hulplijn afspreken die je belt dat je maar je paard moet als t echt een engerd is :') verder gewoon veel plezier hebben.