Secret Santa Surprise 2016

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Secret Santa Surprise 2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-16 17:53

Als ik dit huis had gekocht had ik dat ook gedaan Rockwitch :) , heb dan 2 slaapkamers over en van de oude badkamer kan ik altijd dan een inloopkast maken :) . Kleine kamertje is perfect ervoor :+

Daphx93

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-16 17:56

Rituals is hier ook groot favoriet :D

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-16 18:36

Wij hadden eerst een mini-badkamer boven, maar daar heb ik toen ik klein was een keer de boel laten overstromen en nu is er beneden een badkamer bijgebouwd :o (helaas wel weer zonder bad) Die oude badkamer is nu mijn bed-kamer (een 2 1/2 persoons bed, omringd door drie muren, met een trappetje van waaraf je er zo in kunt springen O:) )

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-16 19:07

Van mij ook even een aanvulling op mijn lijstje via pb: ik heb een bad en hou van badproducten. Rituals en lush is ook altijd goed. Kaarsen zijn altijd leuk, iets voor in huis ook. Ons huis is landelijk met veel antiek ingericht. Ik ben bijna verslaafd aan nagelriemolie :')

Verder heb ik twee paarden en 2 katten. Ik hou van koken, en koekjes, cupcakes enzo bakken. En thee, ik hou enorm van kruiden- en muntthee.

Nou... gaat vast goedkomen :)

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-16 20:06

Bakken vind ik ook altijd erg leuk. Alleen eigenlijk te weinig tijd voor.

_00_0

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-16 20:21

Ik hou niet van badproducten, make up, kaarsen of parfums :+

aan de ene kant wil ik wel zon wishlist insturen, maar aan de andere kant is de verrassing er dan misschien wel af?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-16 20:47

Ik heb genoeg hints gegeven over wat ik wel of niet leuk vind. Dus laat me verrassen!
Ben zo actief op bokt :=

Mmm.. zit nog even na te denken over mijn puzzel :D

Angelaa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-16 21:23

Bakken is ook iets wat ik graag doe! Maar heb al best veel spulletjes :)

desi92

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-16 21:24

Zal ik als stille meelezer ook maar even wat hint geven over wat ik wel en niet leuk vind aangezien ik niet zoveel post op bokt.
Ik heb helaas geen bad meer (wel nog een bad bij mn ouders thuis), douche spul, body lotion ed meer dan genoeg dus dat eigenlijk niet nodig.
Naast een paard verder geen andere dieren meer.
Ik heb sinds kort een eigen huis, leuke neutrale spulletjes hiervoor zijn altijd welkom.
Bakken zag ik hier ook voorbij komen, daar hou ik ook altijd wel van, net zoals van koken.
Ik hou van thee, en dan met name groede thee.
Uhmmmz verder vind ik het heerlijk om te relaxen voor de tv en even bijkomen van het werk

DemiHendriks

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-16 21:36

Paardenspullen altijd welkom :D paard is lekker makkelijk alles maat full ;) overigens alles wat eetbaar is is ook welkom (GEEN vlees) tjah verder weet ik ook niks :P

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-16 21:45

Ik heb hier nog niet zoveel nuttigs gezegd wat mijn SS uiteindelijk over mij kan vinden qua hints..
Ik heb in mijn flop lijstje alleen aangegeven dat ik geen melkproducten mag...
Maar ik zal ook nog even vermelden dat ik niet van Vanille geurkaarsen houdt... Ook hoef ik geen wierrook...
Ik heb geen bad... Maar ik houd wel van lush bruisballen (voor als ik eens ergens ben waar ze een bad hebben)...

Ik heb een paard, Billly, ik rijd niet zoveel.. Hij wordt bitloos gereden, met touwhalster...
Ik heb ook een hond, Elaine, een Golden Retriever
en daarnaast nog 4 katten, Quita, Lizzy, Ashwin, Deedjay

Vorig jaar kreeg ik een geweldige surprise... Wat ik vooral geweldig vond, was dat hij heel creatief was... er was echt veel tijd in gestoken..

Dat vind ik het belangrijkst... dat iemand er moeite voor heeft gedaan...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-16 21:47

Mijn hint is af :D
Hoef ik niet in mijn tentamenweek nog eens een hint te maken... :=

cnterpstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-16 22:15

Fem schreef:
..... en daarnaast nog 4 katten, Quita, Lizzy, Ashwin, Deedjay .....
Leuk! Ik zie de naam van mijn poes voorbij komen! Onze kruizing Noorse Boskater met htk-poes is een cyperse poes met witte buik genaamd Lizzy geworden.

Dat was zo'n klein foutje: ik wilde graag ooit een kat, dat wil zeggen...een zwart kortharig katertje met hooguit wat witte voetjes o.i.d. :j
Werd ik uitgenodigd via via om naar een nestje te komen kijken en werd ik dus prompt tot over mijn oren verliefd op een cypers gestreepte poesje met halflang haar >;) ...

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-16 22:44

Pelryo schreef:
Ik hou niet van badproducten, make up, kaarsen of parfums :+

aan de ene kant wil ik wel zon wishlist insturen, maar aan de andere kant is de verrassing er dan misschien wel af?

Het blijft altijd een verassing nietwaar? :)

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-16 22:47

Voor de mensen zonder bad. Ik zag net ergens een opblaas bad :')

Gentlegiant

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-16 01:35

Ik heb vanaf vrijdag eindelijk een bad nog 2 nachten slapen en dan mogen we in alle vroegte na de notaris om te tekenen
Niet een eerste koophuis maar toch super spannend :)

Dan kunnen we weer klussen
Ik heb ook niet zoveel op m'n verlanglijstje gezet weet dat ik er op gezet heb dat ik geen chocolade lust en wat voor dieren ik heb dacht ik

Ook ik houd wel van verrassingen

Dott

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-16 10:08

Gefeliciteerd :) moet er nog veel aan gebeuren? Wij tekenen de 27e voor ons eerste koophuis..
En 4 nov de sleutel.

anniekasaur

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-16 11:45

Hier wel een bad, maar wordt bijna nooit gebruikt, echt heel af en toe door mijn moeder. Badspulletjes of douchespulletjes hoeven hier dus ook niet haha :Y)

Leuk GentleGiant! Klussen aan je eigen huisje lijkt me echt zo leuk, het echt je eigen huisje maken.
zou ook zo graag op mijzelf willen maar gaat mij nog echt niet lukken qua financien, eerst school afmaken -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-16 11:48

Heerlijk idd!

Vermoed tussen nu en 5 jaar dat bij mij achter huis ook nieuwe huizen komen , ik schrijf mij binnenkort weer in dan heb ik over 5 jaar misschien wel een nieuwe huurwoning :')

anniekasaur

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-16 12:24

Jullie maken mij jaloers haha. Ik zou gaan samenwonen tot er een besloot dat twee meisjes veel leuker zijn :=

leadhooves

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-16 12:31

Ik heb medelijden met mijn SS, ik plaats niet veel hier, ben vooral een stille meelezer... :=

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-16 12:37

Gefeliciteerd met de huisjes! :)

Ik wil ook weer een huis inrichten! Helaas weinig huuraanbod in onze prijsklasse, helaas...
Dus dan ons huidige huisje maar een beetje revampen! (Al is dat wel lastig, met de vloerbedekking die erin ligt... Maakt alles meteen zo ouderwets en smoezelig. Geef mij maar laminaat of hout oid.)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-16 12:40

Ik moest het huis uit , woon hier sinds juli vorig jaar en oude huis woonde ik sinds december 2013 . Was 21 toen ik compleet op mezelf ging :P , was zeker in begin niet makkelijk maar weet niet beter nu

Toko waar ik woonde word gesloopt ,dus de woningbouw moest verplicht alle huurders urgentie en verhuisvergoeding geven. Aangezien er een woning nood is hier en de huurprijzen ook hoger worden heb ik mazzel , 3 slaapkamers en een tuin en dan op 500 meter van het centrum

SpeechLess

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-16 12:50

Ik heb ook geluk gehad. M'n vriend is iets ouder en had dus al wat meer inschrijftijd en daardoor konden we nu in een nieuwbouwhuis terecht :) Dus groot huis van 100m2 inclusief een tuin en dat als student zijnde :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-16 12:56

Heerlijk <3

Deze gemeente moet nog 180 statushouders zien te plaatsen maar die huizen zijn er gewoon niet :+ , in mijn dorp is het snel 5 jaar wachten op een huis. Voor 35+ zijn er geen huizen , voor de jeugd dan wel weer (alleen ontzettend vaak aso en drugs etc) en 55+ is ook geen probleem. Alleen de jeugd woningen wil ik niet wonen en willen mijn ouders ook niet , dan zit je al in een ander segment. Zonder urgentie was ik daar wel beland :+

Ook de huizen onder 150.000 verkopen als zoete broodjes