, heb dan 2 slaapkamers over en van de oude badkamer kan ik altijd dan een inloopkast maken
. Kleine kamertje is perfect ervoor
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
, heb dan 2 slaapkamers over en van de oude badkamer kan ik altijd dan een inloopkast maken
. Kleine kamertje is perfect ervoor
(helaas wel weer zonder bad) Die oude badkamer is nu mijn bed-kamer (een 2 1/2 persoons bed, omringd door drie muren, met een trappetje van waaraf je er zo in kunt springen
) 

paard is lekker makkelijk alles maat full
overigens alles wat eetbaar is is ook welkom (GEEN vlees) tjah verder weet ik ook niks
Fem schreef:Leuk! Ik zie de naam van mijn poes voorbij komen! Onze kruizing Noorse Boskater met htk-poes is een cyperse poes met witte buik genaamd Lizzy geworden...... en daarnaast nog 4 katten, Quita, Lizzy, Ashwin, Deedjay .....
...
moet er nog veel aan gebeuren? Wij tekenen de 27e voor ons eerste koophuis..

, was zeker in begin niet makkelijk maar weet niet beter nu
, in mijn dorp is het snel 5 jaar wachten op een huis. Voor 35+ zijn er geen huizen , voor de jeugd dan wel weer (alleen ontzettend vaak aso en drugs etc) en 55+ is ook geen probleem. Alleen de jeugd woningen wil ik niet wonen en willen mijn ouders ook niet , dan zit je al in een ander segment. Zonder urgentie was ik daar wel beland