waxmeltsenzo schreef:Nee ik snap je wel. Ook als je het druk hebt moet je gewoon wel zorgen dat de klant een tevreden gevoel heeft tenminste dat wil ik altijd. Een foutje kan gebeuren maar moet vanuit mij opgelost worden natuurlijk kan niet altijd alles goed gaan, we blijven mensen. Maar als je klanten erachter aan moeten doe je m.i wel wat verkeerd iig..
Even iets anders ik heb 3 nieuwe geuren binnen moet ze nog maken. Maar kan verklappen dat Pumpkin souffle heel erg lekker is. Ik benoem deze met name omdat ik daar heel sceptisch over was omdat ik frosted pumpkin niet lekker vind. Dus had bijzonder lage verwachting dat was een meevaller en ik persoonlijk vind in de fles vino caliente erg tegen vallen in de fles maar dat wil nog niet echt iets zeggen over hoe hij als melt ruikt maar daar had ik meer van verwacht.
Ik mag pas in januari weer van mezelf, maar ik ben zo ontzettend benieuwd naar jouw nieuwe geuren

amoj schreef:Hoi!
Sorry dat ik jullie topic zo binnen kom vallen...
Ik wil binnenkort ook gaan beginnen met branden. Lijkt me heerlijk!
Hebben jullie misschien tips waar je een leuk starterspakket inclusief brander kan kopen?
Je kunt waxmeltsenzo een PB sturen, of eens op haar website kijken: www.waxmeltsenzo.nl
PureSoap heeft normaal ook leuke pakketjes, maar die is nu gesloten.
Op www.waxmelts.nl kun je geloof ik ook starterspakketen bestellen.
Leuk dat je ook gaat beginnen! Het is wel heel verslavend hoor