Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
MarlindeRooz schreef:Nicolien schreef:Ik en mijn vriend noemen elkaar vaak schat ipv dat we onze namen gebruiken.
Nu hoor ik via via dat zijn familie (niet zijn gezin) dat klef vindt en zich eraan stoort.
Aan de ene kant denk ik; wees blij dat we elkaar lief vinden, ga je ergens anders aan storen.
Aan de andere kant maakt het me onzeker en een beetje boos, omdat ze het niet rechtstreeks tegen ons durven te zeggen.
Ik denk ook altijd doe dat lekker thuis, ik vind het erg irritant.
Ik vind het vreemd om hem Kay te noemen, klinkt echt onnatuurlijk.
Kirstenn schreef:Xanthippe schreef:
Same here.
Maar mijn vriend is zoals de anderen hierboven: alles waar tomaten inzit, vindt hij lekker, behalve ketchup en tomaten zelf :p
Moet je weten dat wij ik weet niet hoeveel snoeptomatenplantjes hebben staan, en bibi die dus allemaal alleen kan opsmikkelen
Nu ik jouw naam zie komt er nog een (vrij recente) confessions in me op
Ik had op t werk een vrouw aan de telefoon en moest haar emailadres noteren. Er kwam iets uit van xaben12345@... (heel erg vervormd uiteraard![]()
Dus ik vroeg hoe dat gespeld wordt. Begint ze: xanthippe... Anton...
Ik: 'ho Ho Ho niet te snel, ksantippe hoe schrijf ik dat... K... S... A...'
Het duurde zeker 5 minuten voordat ik door had dat Xanthippe de aanduiding voor de X was
En daarom hebben ze dus het international spellingsalfabet uitgevonden
Dreamy schreef:Froukje schreef:Ik zou toch echt eerder eerst een test doen voor ik dat aan mijn ouders zou vertellen..
Inderdaad
Een paar dagen overtijd heb ik ook wel eens gehad, maar door daar over te stressen bleef het nog langer uit
country roads of cotton eyed joe
)
want mis m best wel Lente schreef:Als mensen heel lang wachten met invoegen terwijl er ruimte zat is tijd ik op het einde altijd het gat dicht
Xanthippe schreef:HahaEn daarom hebben ze dus het international spellingsalfabet uitgevonden