Confessions....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Froukje
Forever young

Re: Confessions....

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-15 23:41

Confession: Ik erger me dood aan mensen die topics openen als ''help, mijn dier heeft pijn'' en vervolgens de dierenarts niet nodig vinden.. :?

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-15 23:42

fjordjes schreef:
Mijn confession,ik drink graag uit een pak of fles ipv het eerst in een glas te schenken.
Als er bezoek komt dan pak ik altijd netjes een nieuw pak of fles hoor :D

Mijn confession: ik doe dit ook maar ik pak voor bezoek oid echt geen nieuwe fles :=

Jara

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-15 00:23

Ik sluit me bij Hhilde aan :=

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-15 00:29

MarlindeRooz schreef:
Nicolien schreef:
Ik en mijn vriend noemen elkaar vaak schat ipv dat we onze namen gebruiken.
Nu hoor ik via via dat zijn familie (niet zijn gezin) dat klef vindt en zich eraan stoort.
Aan de ene kant denk ik; wees blij dat we elkaar lief vinden, ga je ergens anders aan storen.
Aan de andere kant maakt het me onzeker en een beetje boos, omdat ze het niet rechtstreeks tegen ons durven te zeggen.

Ik denk ook altijd doe dat lekker thuis, ik vind het erg irritant. :o

Oh oh Marly, dan heb je een probleem bij mij en Kay. :') Ik vind het vreemd om hem Kay te noemen, klinkt echt onnatuurlijk.

Roep altijd lief, schat of kerel. En als we melig zijn suikerdruifje, rozenknopje, zonnestraaltje of iets dergelijks. Vooral leuk als je in een volle winkel staat en zoiets roept. _O- _O-

Overigens is het dan wel weer zo dat als ik aan het roepen ben en geen contact krijg ik maar één keer 'Kay!' Hoef te roepen. :')

Zirkonia

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-15 05:53

Ik had dat laatste drankje vannacht echt moeten overslaan... Dit is zo vroehoeeeg :O

poetser

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-15 09:02

Kwam vanmorgen op school met de kleine en op het moment dat de juf tegen hem zegt dat hij zijn rugzakje op zijn plaats moet zetten en zijn jas ophangen viel mijn euro. Rugzakje stond nog mooi te pronken thuis op de eettafel :o Tja, het was nog vroeg en ik heb slecht geslapen O:)

Xanthippe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-15 10:11

Kirstenn schreef:
Xanthippe schreef:

Same here.
Maar mijn vriend is zoals de anderen hierboven: alles waar tomaten inzit, vindt hij lekker, behalve ketchup en tomaten zelf :p
Moet je weten dat wij ik weet niet hoeveel snoeptomatenplantjes hebben staan, en bibi die dus allemaal alleen kan opsmikkelen :9

Nu ik jouw naam zie komt er nog een (vrij recente) confessions in me op :')

Ik had op t werk een vrouw aan de telefoon en moest haar emailadres noteren. Er kwam iets uit van xaben12345@... (heel erg vervormd uiteraard :))

Dus ik vroeg hoe dat gespeld wordt. Begint ze: xanthippe... Anton...
Ik: 'ho Ho Ho niet te snel, ksantippe hoe schrijf ik dat... K... S... A...'

Het duurde zeker 5 minuten voordat ik door had dat Xanthippe de aanduiding voor de X was :')

Haha :D En daarom hebben ze dus het international spellingsalfabet uitgevonden :P

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-15 10:50

Ik kan heeeeel slecht tegen domme mensen.

En ook topics over zieke dieren kan ik mee inkomen

Liezja

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-15 11:27

Ik ben een paar dagen overtijd en ik durf het mijn ouders niet te vertellen...

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-15 11:28

Liezja schreef:
Ik ben een paar dagen overtijd en ik durf het mijn ouders niet te vertellen...

Maar een paar dagen zegt toch niet gelijk wat? Of heb je ook de bijbehorende positieve test? :Y)

Liezja

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-15 11:33

Ik durf niet zo goed te testen. :=

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-15 11:45

Ik zou toch echt eerder eerst een test doen voor ik dat aan mijn ouders zou vertellen..:=

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-15 11:47

Froukje schreef:
Ik zou toch echt eerder eerst een test doen voor ik dat aan mijn ouders zou vertellen..:=

Inderdaad :j
Een paar dagen overtijd heb ik ook wel eens gehad, maar door daar over te stressen bleef het nog langer uit :))

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-15 11:52

Dreamy schreef:
Froukje schreef:

Inderdaad :j
Een paar dagen overtijd heb ik ook wel eens gehad, maar door daar over te stressen bleef het nog langer uit :))

Haha ja. En als je een test doet weet je tenminste of je een reden hebt om te stressen :+

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-15 12:07

Ik heb een nieuwe confession :')

Gister in Disneyland Parijs heb ik een Stitch Pillowpet gehaald _O-

Hij is zo lekker zacht tho <3
Edit; dat was mijn hoofd help.

Afbeelding

_Femkeeex

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-15 13:36

Ik ben een paar maanden geleden een maand overtijd geweest :wow: := Was wel even schrikken , je krijgt allerlei rare gedachtes of je dan toch niet plots zwanger bent geraakt, wat zonder seks medisch niet zo mogelijk is eigenlijk :Y) Maarja het blijft eng :')

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-15 13:38

_Femkeeex schreef:
of je dan toch niet plots zwanger bent geraakt, wat zonder seks medisch niet zo mogelijk is eigenlijk :Y) Maarja het blijft eng :')

Ohja dat! :))
Toch googlen op die wcbril enzo :+

Jis_
BKB 2025 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-15 13:52

Niet op 1 hand te tellen de keren dat ik tegen mijn vader zei dat ik bij mijn moeder sliep en andersom en dan werkelijk bij een vriendin sliep om te kunnen stappen, zij mocht wel en ik niet en zo los je dat dan op met gescheiden ouders. :D

Xanthippe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-15 13:56

Jis_ schreef:
Niet op 1 hand te tellen de keren dat ik tegen mijn vader zei dat ik bij mijn moeder sliep en andersom en dan werkelijk bij een vriendin sliep om te kunnen stappen, zij mocht wel en ik niet en zo los je dat dan op met gescheiden ouders. :D

Ik deed exact hetzelfde! :D

CharIsabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-15 21:27

nog 2 confessions

ik luister veel te graag naar die foute muziek vind ik heerlijk (zoals := country roads of cotton eyed joe := )

en ik hou regelmatig iemand in de gaten die mijn oude verzorgpaard heeft gekocht en niet van mijn bestaan af weet ... :( want mis m best wel

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-15 22:41

Als mensen heel lang wachten met invoegen terwijl er ruimte zat is tijd ik op het einde altijd het gat dicht ~~}>

japielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-15 22:46

Lente schreef:
Als mensen heel lang wachten met invoegen terwijl er ruimte zat is tijd ik op het einde altijd het gat dicht ~~}>

Dat doe ik ook.
Geef ruim van te voren altijd mensen de ruimte om in te voegen.

En dan van die kwallen die kei hard aankomen en dan op het laatst zich er tussen willen proppen..
Ja helaas maar dan druk ik mooi dat gat dicht.
Toedeloe.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-15 23:43

Xanthippe schreef:
Haha :D En daarom hebben ze dus het international spellingsalfabet uitgevonden :P

Maar dan moeten mensen wel weten hoe ze die gebruiken :')
Ik gebruik hem ontzettend vaak hier in het hotelleven, maar het is zo irritant als mensen er hun eigen draai aan gaan geven. De O voor Orange, de P voor Pyjama.. :roll:

Oh of de leukste die ik tot nu toe gehoord heb: De J for Giraffe. Uhm, juist ja.
(Ja ze bedoelde echt de J, niet de G)

alleirbag

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-15 03:57

Mijn confession, die eigenlijk gewoon crimineel is;

Ik bestel al jaren regelmatig kleding bij de H&M, dat pakket komt dan binnen, alles lekker passen en meestal 80% weer terugsturen, omdat ik altijd alles in meerdere maten bestel. Dat werkt perfect.
Een paar jaar geleden heb ik eens een broek die al een half jaar, met kaartjes van de H&M er nog aan, in de kast hing, teruggestuurd in plaats van de broek die ik besteld had. Ik deed dus alsof ik de verkeerde broek geleverd had gekregen... Zo had ik een nieuwe broek, maar omdat ik een andere vergelijkbare broek in het retour-pakket had teruggestuurd, heb ik de nieuwste broek nooit betaald. Pure diefstal natuurlijk, ik schaam me er ook diep voor, en heb het daarna nooooooit meer gedurfd, gelukkig voor H&M.

lightmorebh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-15 05:23

Mijn confession :
Mijn ex had erge gedragsproblemen en kreeg daarvoor medicijnen.
Hij nam ze vaker niet dan wel en dan was het altijd erge ruzie en nog erger soms.
Totdat ik op een ochtend koffie aan het zetten was en tegelijktijd zijn doosje met pillen pakte en die openschoot.
Er belanden toen 2 pillen in zijn koffie . Geprobeerd eruit te halen maar ze waren te snel opgelost.
Meneer kwam aangelopen en pakte zijn kopje en dronk het op. En nam daarna zijn dagelijkse hoeveelheid pillen.
Heerlijk rustig is hij die dag geweest.
Vanaf die tijd heeft hij van mij elke dag een lekker bakje koffie met 2 pillen gehad. Kreeg hij elke dag iig wat binnen en viel er redelijk met hem om te gaan.