tranen, breakups & liefdesverdriet

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-16 13:39

Tsja mijn idee. :') En van haar uiterlijk moet ze het ook niet hebben. Ja ze is blond en heeft lang haar waar ze flink mee zwiept en kleedt zich te strak met teveel tietgleuf :r waardoor alle rollen en kwabben goed zichtbaar zijn. Ik zou dik zijn -O- maar zij is zeker 25 kilo zwaarder en maar ietsje groter. (Rent een aardig eind naar de 100 kilo toe) Ze heeft bij die vereniging zelfs eens een waarschuwing gehad dat ze zich wat minder ahum moest kleden zeg maar.

Anoniem

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-16 17:38

Jeejj Karuna, wat een verhaal en ellende.. Zo even de rest bijlezen..

Mag ik me hier ook melden? Ik heb vorige week na lang denken en uitstellen een punt achter mijn huwelijk gezet. Zijn nu ruim 7 jaar samen en verschil tussen ons was te groot, bij mij was de liefde over.. Kwam voor man wel rauw op zijn dak, terwijl ik het meerdere keren heb aangegeven. Gaat nu best goed tussen ons, wonen ook nog gewoon samen (hij is alleen in de weekenden thuis) Deze week al de makelaar en naar hypotheekadviseur en dan oriënteren op de huizenmarkt. Geen kids, dus maakt het vrij makkelijk.. Familie en vrienden reageerden vrij geschokt, alleen mijn zusje en ouders waren niet verbaasd :n

lrm

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-16 09:18

Mag ik ook mee praten.
Ik kijk al een jaar dit topic regelmatig door. Vooral door mijn breakup ;(
Liefde kan zo leuk zijn maar ook zo K*t zeg. Veel sterkte voor iedereen! Wat verknipt sommige mannen kunnen zijn zeg.

Karuna: schrik ook echt van je verhaal man wat een L.L zeg.

Relexed: ik vind het mega dapper om na zo'n lange tijd een knoop door te hakken, wat is de druppel geweest als ik dat mag vragen?

Bij mij is het nu officieel een jaar uit. Maar heb ook een enorm roerige verwarrende tijd gehad. En nog steeds voel ik me matig, maar kwam er wel iets meer boven op (deed tenminste een poging). Tot twee weken terug, ik kwam hem tegen tijdens mijn weekendje weg. Toen wist hij het weer voor elkaar te krijgen om mijn leven op zijn kop te zetten >;) wat een gedoetje altijd dat hart van mij.

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-16 09:38

Voor alle mensen die hun partner kwijt zijn geraakt doordat de hufter (m/v) vreemd is gegaan: Karma en hoe je eraan komt, zo kom je er ook vanaf. Sterkte allemaal....

xClaudiaaL

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-16 09:54

Vanaf hier een dikke knuffel voor iedereen.

Ik ben nu alweer 3 maanden gelukkig met mn nieuwe liefde, en wat een wereld vent. Nooit gedacht dat ik zo'n iemand tegen zou komen.
Er is dus hoop voor ons allemaal :D

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-16 10:17

Zie Karuna….Diertjec zegt het ook :D

annikeee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-16 14:30

net me ex weer berichte gedaan, gelijk blokkeren weer en weer negeren
mannen :(

annikeee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-16 14:40

vriendjes voor mij nooooooooit meer:(

lrm

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-16 14:47

Heeft hij jou geblokkeerd annikee?

annikeee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-16 14:48

lrm schreef:
Heeft hij jou geblokkeerd annikee?

ja sorry deed perongeluk pb

lrm

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-16 15:03

Waarom?

annikeee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-16 15:04

lrm schreef:
Waarom?

Moet je aan hem vragen :p

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-16 22:09

Relaxed schreef:
Jeejj Karuna, wat een verhaal en ellende.. Zo even de rest bijlezen..

Mag ik me hier ook melden? Ik heb vorige week na lang denken en uitstellen een punt achter mijn huwelijk gezet. Zijn nu ruim 7 jaar samen en verschil tussen ons was te groot, bij mij was de liefde over.. Kwam voor man wel rauw op zijn dak, terwijl ik het meerdere keren heb aangegeven. Gaat nu best goed tussen ons, wonen ook nog gewoon samen (hij is alleen in de weekenden thuis) Deze week al de makelaar en naar hypotheekadviseur en dan oriënteren op de huizenmarkt. Geen kids, dus maakt het vrij makkelijk.. Familie en vrienden reageerden vrij geschokt, alleen mijn zusje en ouders waren niet verbaasd :n

Tjeee Yvonne, had dat bij jou ook niet verwacht!
Ook al is het je eigen keuze, het blijft verdrietig....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-16 18:01

Nou ik moet zeggen dat het best goed voelt, ook al komt er een spannende tijd aan.. Vanochtend makelaar gehad, die verwacht ons huis snel te verkopen en hebben een mooie overwaarde erop. Vrijdag naar de hypotheekadviseur, dan weet ik wat ik kan lenen.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-16 10:22

toen ik naar de hypotheek adviseur was geweest kwam ik mooi van een koude kermis thuis :(
inmiddels is alles goedgekomen en woon ik mooi met de paarden aan huis maar wens je veel succes morgen :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-16 18:04

Nou paarden aan huis zal niet gaan, maar als ik online kijk op verschillende sites moet ik wel een appartement kunnen kopen.

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-16 00:07

Mag ik me hier ook melden?
In januari een eind aan mijn relatie gemaakt na 2,5 jaar met grote ups en downs. Kwam niet geheel onverwachts voor mijn ex maar hij wou het nog wel samen proberen, liefde was ook niet over maar het werkte gewoon niet (te verschillende karakters).
Toen een tijdje toch nog samen geprobeerd of het toch nog wat kon worden, maar vorige week heb ik de definitieve beslissing gemaakt dat het over is. Ondanks dat ik zelf de beslissing heb gemaakt maakt het het denk ik niet minder lastig. Deze tweede keer was heel onverwachts voor mijn ex en hij dacht dat het juist beter ging en er wel weer een officiële relatie in zat. Dus ik denk dat hij het er ook wel lastig mee heeft. Heb hem nu een week lang niet gesproken (geen woord) en toch begint nu langzaam bij mij het besef te komen dat ik mijn "maatje" kwijt ben. En de neiging om hem een berichtje te doen om het een en het ander uit te praten, maar ik heb hem gezegd dat ik geen contact opneem zodat hij zijn rust kan pakken (omdat het voor hem nog zwaarder aan kwam). Heel lastig, zit nu echt op mijn handen om dus niks te versturen naar hem.

_Bitje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-16 12:00

Pff heftig Colien.. Ik snap je gevoel, begrijpelijk dat je je maatje mist ondanks dat je het zelf hebt uitgemaakt...Je weet pas wat je mist als je het echt kwijt bent zeggen ze he..
Ik zou het nog even afwachten :) tenzij je hem echt nog iets moet vertellen wat belangrijk is. Maar bedenk je eerst voordat je weer met hem contact wil leggen met wat voor reden je dat aan het doen bent :)

_Bitje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-16 12:02

Mag ik mij hier ook melden? Ik sta op het punt om een relatie van 1,5 jaar te beëindigen of een laatste kans te geven en ik weet niet zo goed of ik daarmee de juiste keuze maak. Mijn huisgenoten steunen me goed maar wil het toch ook kwijt aan onbekenden..Zou ik mijn verhaal ook hier kwijt kunnen?

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-16 12:05

NATUURLIJK!

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-16 12:20

Je weet inderdaad pas wat je mist als je het kwijt bent. Al wist ik wel dat dit ging komen, is al 2 keer eerder gebeurt (alle keren door mij...).
Ik verzin voor mezelf elke keer redenen om hem een berichtje te doen maar ik weet dat ik dat gewoon niet moet doen omdat het echt niet belangrijk genoeg is om daarvoor een berichtje te sturen. Maar zou gewoon graag mijn kant van het verhaal uitleggen gezien het voor hem echt als een klap in zijn gezicht kwam. Maar wie weet krijg ik daar ooit nog de kans voor.

Natuurlijk mag je hier je verhaal kwijt. Ik denk dat iedereen dat hier mag. Ik heb mijn relatie ook 3x opnieuw een "laatste kans" gegeven. Het heeft het bij mij alleen maar moeilijker gemaakt eerlijk gezegd, want ik bleef toch in mijn hoofd zitten met wat er de vorige keer mis ging.

_Bitje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-16 12:43

Ik zal het zo kort mogelijk voor jullie proberen te houden. Ik ben 20 en hij 21. Ik woon nu bijna twee jaar op kamers en hij woont nog thuis. We wonen best ver uit elkaar...Ik ben zelfstandig, betaal vrijwel alles zelf; hij hoeft nergens om te stressen, nooit gewerkt, altijd alles wordt voor hem geregeld en hij heeft bakken met geld door pappie en mammie. Ik heb ambitie, heb alles over om te groeien en mijzelf te ontwikkelen...hij vind alles al snel prima, hij is dus enorm laks geworden door zijn thuissituatie. Dit is de basis van iedere twijfel van mijn kant. Ik ben ontzettend assertief met dingen regelen, leuke dingen doen en kook altijd voor hem...hij heeft nog nooit iets voor mij georganiseerd. Zelfs niet eens om een keer voor mij te koken.. -O-

Gisteren kwam de druppel. We zijn al 5 keer ergens heen geweest (tripjes) en de zomervakantie komt er weer aan. Tot nu toe heb ik al die 5 tripjes geregeld, uitgezocht en tijd in gestoken, hier ben ik ook vaak boos om geweest, want ik krijg niet echt het gevoel dat hem dit boeit en hij verwacht ook deze keer dat ik letterlijk alles regel en uitzoek, terwijl ik dit juist zie als iets wat we samen kunnen ondernemen. Iedere keer weer beloofd hij me de volgende keer ook stappen te ondernemen, maar het gebeurd niet, zelfs niet met kleine suggesties. Een auto meevragen vergeet hij zelfs. Daarnaast houd hij zich alleen maar bezig met een stom verslavend spelletje op zijn telefoon waar zelfs zijn ouders iedere dag om zeuren en onderneemt hij letterlijk nergens ergens voor stappen. Hij wil niet leren koken, een oven kan hij vandaag de dag nog niet aanzetten, ik ben er gewoon klaar mee, het is niet mijn zoon.

Nu verwacht hij dus weer een kans met de bekende woorden 'ik wil je niet kwijt' en 'ik ga nu echt veranderen' maar deze woorden doen me amper meer wat, want deze heb ik al zovaak gehoord en iedere keer is het weer een teleurstelling..

Hij is verder wel heel lief, zorgzaam en zal nooit iemand kwaad doen, maar ik kan ook niet leven met iemand die nooit wat uit zichzelf kan organiseren..ik ben zijn moeder niet en ik weet niet of ik hem nog 1 laatste kans moet geven of nu moet zeggen dat het klaar is. Zal hij ooit nog volwassen worden?

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-16 12:57

Als iemand zelf niet wil veranderen, zal hij niet veranderen. Hoe lastig ook. :(:)

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-16 13:42

Als hij er niet in wil veranderen zal hij er ook niet in veranderen. En al zal hij straks wel veranderen, zo is hij nou eenmaal niet dus hoelang zal hij dat volhouden? 1 maand, hoogstens 2? Mijn ex was wel heeeeeel veel voor mij veranderd maar daarmee red je een relatie niet, als je nou eenmaal zo niet bent is het ook niet "echt" hoe je veranderd.

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-16 16:09

Denk je nog zo vriendelijk uit elkaar te zijn gegaan (zonder ruzie of iets) krijg je dit soort plaatjes als melding op je tijdline omdat je ex hem geliked heeft. Dat is dan alleen weer jammer.

Afbeelding

Jammer, maar dan weet ik in ieder geval zeker dat het klaar is.