Het Kleding Topic - Deel 7

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Connie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-15 18:51

Ik snap H&M sowieso niet. Met die hoge verzendkosten en die rare 1 euro retourkosten.
En als je dan iets uit je bestelling alleen wilt ruilen voor een andere maat? Moet je dan ook die 1 euro betalen?
De winkel moet je apart zien van de webshop, met andere collecties en als ze wel hetzelfde hebben, kan het goed zijn dat bij de webshop het een andere prijs heeft dan in de winkel enzo.

Dat limiet is mij ook een raadsel. Bij mij is dat honderd euro, en er staat nu dat mijn saldo 47 euro zoveel is omdat ik nog een bestelling open heb staan van in de vijftig euro. Dus dat klopt wel :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-15 18:59

DewiRox schreef:
Geeft niet Em, ik zat zelf ook wel te twijfelen. Maar ik kwam tot de conclusie dat het eigenlijk wel heel goed kon Haha.

Iemand vroeg welke kleur het jasje is, hij is inderdaad een beetje kaki/legergroen :). Dat blousje heb ik al een paar jaar, fijn ding.

Leuke outfits :). Vind je shirt leuk Fee!

Ik moet inderdaad modeshow lopen vandaag. Bij ons in het dorp, voor een winkel die oa Only en vero moda verkoopt. Moeten elk uur een keer het hele dorp door over de rode loper. Opzich wel grappig, maar wel een onwijs lange dag.. Gelukkig is het mooi weer ;)

Haha wat grappig, bij ons was ook door het hele dorp een modeshow. :)

_mexx_lady_ schreef:
Super leuk De! Geluk dat je mooi weer hebt ben echt benieuwd naar je outfitjes :D

Oeehhh <3
http://6.torfs-assets.priorweb.be/produ ... 026412.jpg

Oh deze vind ik heel leuk!

Jespri

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-15 19:03

Connie schreef:
Ik snap H&M sowieso niet. Met die hoge verzendkosten en die rare 1 euro retourkosten.
En als je dan iets uit je bestelling alleen wilt ruilen voor een andere maat? Moet je dan ook die 1 euro betalen?
De winkel moet je apart zien van de webshop, met andere collecties en als ze wel hetzelfde hebben, kan het goed zijn dat bij de webshop het een andere prijs heeft dan in de winkel enzo.

Dat limiet is mij ook een raadsel. Bij mij is dat honderd euro, en er staat nu dat mijn saldo 47 euro zoveel is omdat ik nog een bestelling open heb staan van in de vijftig euro. Dus dat klopt wel :j

Ow dat zou het wel is kunnen zijn. Wist niet dat ze je huidige (nog niet ontvangen) bestellingen er ook bij rekenen. :)

Anoniem

Re: Het Kleding Topic - Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-15 19:06

Ja, vanaf het moment dat hij verzonden is! Ik heb nu ook al staan dat ik moet betalen, terwijl ik nog niks ontvangen heb. H&M kijkt verder niet wanneer het aankomt, maar gewoon naar wanneer het verzonden is. :D

Jespri

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-15 19:20

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-15 19:36

Hm ik vind ze allebei matig, de eerste vind ik te wit en bij de tweede het model wat minder. Maar als ik zou kiezen zou ik voor de eerste gaan! :)

Jespri

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-15 19:57

Snap precies wat je bedoeld dat waren mijn puntjes ook een beetje.

Even wat leuke zomer outfits via pinterest. :)
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

lies_sparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-15 22:59

Oeh leuk!
Die groenen broek heb ik :+

Laurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-15 23:08

Die broek is leuk lies! Waar heb je die vandaan? :)

lies_sparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-15 23:13

Esprit!

Jespri

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-15 23:32

Die is echt leuk lies! :D

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-15 00:28

Rebeccaa schreef:
Ja Darah! Dat heb ik ook elke keer. Heel vaag. Of dat er staat dat ik nog een euro moet betalen, die betaal ik dan, en dan ineens krijg ik later een brief thuis dat ik een 'tegoed' heb bij h&m en dat ik die kan laten uitbetalen als ik zou willen (1 euro dus :')). Niet dat ik erover klaag of zo haha, maar wel vreemd inderdaad!

Ja inderdaad vaag hè? Betaal je netjes die euro, is het niet goed :))
In ieder geval 'fijn' dat een aantal hier dezelfde ervaring hebben!

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-15 10:51

Een outfitje voor vandaag.. Ga er denk ik een leren jasje of een iets langere zwarte blazer op dragen die tot op mijn kont valt.

Afbeelding

Voel me een beetje dik en opgekropt, had er liever een stel pumps onder gehad

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-15 14:10

Even snel een foto van een van mijn modeshow outfits :)

Afbeelding

Zal kijken of die andere ook nog lukken vandaag.

ssssuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-15 15:01

Leuke outfit dewi!

Mexxlady, dik en opgepropt ben je absoluut niet. Snap ook niet echt dat als je zo slank bent je zulke worden gebruikt.

Ik ben een stuk voller ( wat ik zelf ook prima vind) maar dan vind je mij vast een zeekoe.

Jespri

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-15 15:03

Dewi die outfit vind ik echt heel leuk! :D

Mexxlady, ik vind jou ook helemaal niet dik..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-15 15:31

ssssuus schreef:
Leuke outfit dewi!

Mexxlady, dik en opgepropt ben je absoluut niet. Snap ook niet echt dat als je zo slank bent je zulke worden gebruikt.

Ik ben een stuk voller ( wat ik zelf ook prima vind) maar dan vind je mij vast een zeekoe.

Dit vind ik altijd zulke kinderachtige reacties. Als iemand zichzelf een dag dikkig voelt, zegt dat toch niet meteen dat ze jou dan een zeekoe vinden? Vind dit echt een beetje zwelgen in zelfmedelijden en daarnaast enorm invullen voor een ander.

Saar, je bent prachtig en inderdaad absoluut niet dik, maar ik snap best dat je je soms opgeblazen en dikkig voelt. :(:) (Vooral in de leukste week van de maand haha!)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-15 15:32

oh en dewi, leuke outfit! Vind de sandaaltjes heel erg leuk. :D

ssssuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-15 15:34

Rebeccaa schreef:
ssssuus schreef:
Leuke outfit dewi!

Dit vind ik altijd zulke kinderachtige reacties. Als iemand zichzelf een dag dikkig voelt, zegt dat toch niet meteen dat ze jou dan een zeekoe vinden? Vind dit echt een beetje zwelgen in zelfmedelijden en daarnaast enorm invullen voor een ander.

Saar, je bent prachtig en inderdaad absoluut niet dik, maar ik snap best dat je je soms opgeblazen en dikkig voelt. :(:) (Vooral in de leukste week van de maand haha!)

Ik kinderachtig en zwelgen in zelfmedelijden? Nounou.. Zo kan ie wel weer.

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-15 15:36

He, gezellig op de zondagmiddag :roll:

Leuke outfits hierboven! :j

Jespri

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-15 15:40

Snap je ook wel hoor mexxlady. Ik heb ook wel is van die dagen dat ik mij wat propperig vind. Ik ben momenteel dan ook nog wel iets te zwaar maar soms heb je van die dagen dat je het gevoel hebt alsof je 5kg zwaarder bent dan normaal.

Laten we het verder gezellig houden meiden. :D

Ik loop in een jokkingbroek, een te groot T-shirt met m'n stalschoenen eronder. Hoe fout wil je het hebben. _O- Ben dan ook de schuur aan het opruimen. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-15 15:42

Iedereen voelt zich wel eens wat zwaarder of meer opgeblazen dan normaal, maar ik snap de reactie van Suus ook wel. Denk dat Saar prima weet dat ze een top figuurtje heeft, en een beetje uitkijken met termen als 'dik' is dan misschien wel op z'n plek.

ssssuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-15 15:45

Ik snap die felle reactie op mij niet zo. Ik ben nooit negatief in dit topic en al helemaal geen ruzie zoeker. Maar als je zo slank bent dan snap ik dat 'dik' niet zo.

En kinderachtig en zelfmedelijden.. Hihi wauw.. :=

Ik blijf weer bij mee lezen , en ander alleen 'postieve' reacties.

Fijne zondagmiddag allemaal :+

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-15 15:46

Haha Jespri, ik zit in een legging met een grote fleece trui. :')

Ik heb ook wel eens dagen dat ik me voller voel dan ik waarschijnlijk ben, maar ik kan me ook voorstellen dat het voor meiden die geen maatje 34/36 hebben - waaronder ik zelf - nogal banketstaaf overkomt als iemand die zó super slank is het woord dik in de mond neemt. Maar laten we het inderdaad gezellig houden verder. :)
Laatst bijgewerkt door Frummels op 19-04-15 15:47, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-15 15:47

Ik zeg niet dat jij als persoon kinderachtig bent, ik zeg alleen dat ik je reactie kinderachtig vindt. Maar goed, als jij het een normale opmerking vond, dan verschilt onze perceptie van normaal misschien. :D Maakt verder ook niet uit, vond het alleen een rare opmerking en wilde dat even kwijt.

Ik zit in een joggingbroek met een oversized trui. Zondagse outfit. {:}