Ik wil echt zoooo graag eens mammatus bij zonsondergang joh..
LK_2312
Geplaatst: 06-05-15 20:02
Wat een verschrikkelijk gave foto's komen er hier langs! Ik ben gisteren en vandaag tijdens het slechte weer in Tubbergen geweest bij jumping schroder. Gisteren kregen wij dit op ons dak:
En vandaag kwam deze voorbij, zelf niet nat van geworden
Op deze kon je de regen gewoon uit de wolk zien komen
Leuke foto's idd! Vind het leuk om te zien dat jullie ook allemaal zo enthousiast zijn Niek dat is idd een bijzondere foto die laatste. Heb jd daar meer beeldmateriaal van?
Zo, ook wat fotootjes van mij van vandaag. Sowieso staan ze in hetzelfde album waar ik gisteren te link van heb gestuurd, maar vond er wel een paar bij zitten die wat meer aandacht mochten:
Vlak na die laatste moest ik als de sodemieter mijn paard uit de paddock halen (had ik eerder al uit het land gehaald uit voorzorg) en kwam die enorme wind die de deur zo hard dichtsloeg, waardoor ik nu nog steeds echt last heb van mijn ribben.
Wat een gave foto's komen hier voorbij! Kan zelf ook enorm genieten van die onheilspellende luchten die deze dagen weer over komen. Enige minpuntje is het onweer, dan heb ik m'n paard toch echt liever binnen staan. Gelukkig zien we de buien goed aankomen en kunnen we ze (meestal ) op tijd weer binnen zetten:
Tancreda4
Geplaatst: 06-05-15 22:15
Oh, spannend! Eerste keer dat ik eens op zo'n cam kijk
En ondertussenj, wat een prachtige foto's! Ik baal echt dat ik het heb gemist
Vandaag kwam er ook iets gigantisch voorbij maar ik moest vluchten voor ik een foto kon maken Heeft er iemand een linkje naar die cam van Sean Ramsey, ik kan hem zelf niet vinden
Agossie
Geplaatst: 06-05-15 22:17
Wel gaaf om te zien, bij ons over het land, hè, Appelflapje! Wij staan ongeveer een km van elkaar af. Is erg mooi om te zien hoe de buien op ons af komen en ze inderdaad op tijd binnen te halen!
Ja, maar waar... Op welke cam... Ik hoor bij Sean Ramsey wel de radio roepen dat er een "tornado on the ground" is... Maar 'k zie hem niet!
Tancreda4
Geplaatst: 06-05-15 22:24
Vraag mij af of het handig is dat ik hier naar kijk, wedden dat ik vannacht 1001x met huis en al wordt verwoest door een tornado in mijn slaap Standaard nachtmerrie van vroeger
Ik heb hem ook nog niet gezien trouwens, klik maar van cam naar cam