Date fails

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Animal

Re: Date fails

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-15 20:23

Ik heb mijn date voor vanavond helaas af moeten zeggen.. -O- Heb een dik en pijnlijk oog. Waarschijnlijk gestoken door een of ander beest. We zouden naar een concert van King of the World gaan :) Gelukkig vind hij het niet zo erg en gaan we gewoon een andere keer iets leuks doen :)

BaileyMix, hoe is het eigenlijk met die gast waar jij toen (ook bij KotW, in de Helling) mee ging meeten afgelopen? Is het nog iets geworden?

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 01:37

Ah stom! Gelukkig dat hij nog wel interesse heeft :D En King of the World *\o/* !

En nee :') !! Dat lijkt in mijn geheugen al mijlenver weg haha. Eigenlijk helemaal niet mijn type, we zijn wiet gaan roken ( :') ) toen wilde hij 's ochtends per se kebab als ontbijt dus toen heb ik hem eruit geflikkerd :)) Nooit meer iets van gehoord ook, thank god. Sowieso die jongen :') WAt was ik toen nog schattig naïef hè :D

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 02:45

'We zijn wiet gaan roken'. Beste date ooit hoor := hihi

Oké, ik heb ooit een internetdate gehad met een jongen. Vanaf het station naar mijn huis was 5 minuten lopen. Hij slofte en bleef maar struikelen, ik hield mijn hart vast. Hij is daarna nog 10 minuten bij me geweest en toen heb ik het afgekapt. Weer slofslofstruikel naar het station gelopen.

Nog steeds roepen mijn vriend en ik 'afknapper!' als 1 van ons struikelt.

Sandyislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 12:52

Hahahaha :')

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 23:33

lieveli schreef:
'We zijn wiet gaan roken'. Beste date ooit hoor := hihi

Oké, ik heb ooit een internetdate gehad met een jongen. Vanaf het station naar mijn huis was 5 minuten lopen. Hij slofte en bleef maar struikelen, ik hield mijn hart vast. Hij is daarna nog 10 minuten bij me geweest en toen heb ik het afgekapt. Weer slofslofstruikel naar het station gelopen.

Nog steeds roepen mijn vriend en ik 'afknapper!' als 1 van ons struikelt.

Whahahahahaha :')

Kwam laatst nog een erger in mij op :oo dat je date op de date voor je neus met andere chick staat te zoenen

Jindai

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 01:17

Leuk dat het topic weer loopt!

Jammer dat je date niet doorging, Animal, maar wel leuk dat jullie alsnog een keer gaan afspreken! :j

@ Gianti Die is echt erg...! :oo

xxxlottie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 02:21

Hahaha, ik volg dit topic!

Axivoca123

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 02:24

Ik lig echt dubbel van sommige date fails _O- _O-

Een keer op een date naar het strand, gaf hij mij een mooie armband en zei dat hij het helamaal zelf had gemaakt. Een week later loop ik een of andere souvenir winkel in en BAM. Daar hingen ze.. :')

skvetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 18:34

Ik een keer een date gehad. Eerste date was leuk. Dus 2e date had ik hem bij mij thuis uitgenodigd. Komt ie, heeft hij zijn tandenborstel bij zich en brood voor de ochtend..... waarop ik zeg: je blijft niet slapen en al was het zo dan is het hier geen camping want ik heb ook brood in huis.
Het was voor ons beide duidelijk dat het niks werd.
Anderhalf jaar later krijg ik een mail van hem dat hij me toch leuker vond dan gedacht en me niet uit zijn hoofd kreeg. Of we toch nog eens af konden spreken!

En met mijn huidige vriend: we liepen tijdens onze eerste date over de kade wordt zijn jas vol gepoept door de meeuwen.
Die avond gingen we uit eten en schiet ik zo een stukje vlees van mijn saté spiesje naar hem toe;)

Connie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 18:40

Hahaha brood bij voor in de ochtend _O-

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 18:41

He came prepared _O-

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 18:45

Keer wat anders dan condooms in allerlei smaken meenemen: gewoon brood mee :')

Bambi1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 19:17

Alcohol en jongens gaat ook niet samen. Was op een personeelsfeestje en was een beetje dronken geworden, ik had die avond een oogje op een collega. Zat de hele avond al naast hem. De rest van mijn collega's hadden ook aardig wat gedronken, er waren meiden die gingen bij hem op schoot zitten en dat vond hij prima. Dus ik dacht ik ga dat ook doen. Dus dat deed ik dus waardoor hij me met een raar gezicht aankeek en zei: Ik heb al een vriendin. Ik kon echt wel door de grond zakken en ging maar weer van zijn schoot af. Na dat feestje heb ik nooit meer lekker kunnen werken als hij er ook was. Ik deed wel net alsof mijn neus bloedde en ik nergens van afwist omdat ik zogenaamd die avond door de alcohol niets meer wist wat er was gebeurt. Dus ik probeerde hem niet aan te kijken op het werk. Gelukkig werk ik daar niet meer, wat was het gênant.

Joey

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 19:26

Bambi1995 schreef:
Alcohol en jongens gaat ook niet samen. Was op een personeelsfeestje en was een beetje dronken geworden, ik had die avond een oogje op een collega. Zat de hele avond al naast hem. De rest van mijn collega's hadden ook aardig wat gedronken, er waren meiden die gingen bij hem op schoot zitten en dat vond hij prima. Dus ik dacht ik ga dat ook doen. Dus dat deed ik dus waardoor hij me met een raar gezicht aankeek en zei: Ik heb al een vriendin. Ik kon echt wel door de grond zakken en ging maar weer van zijn schoot af. Na dat feestje heb ik nooit meer lekker kunnen werken als hij er ook was. Ik deed wel net alsof mijn neus bloedde en ik nergens van afwist omdat ik zogenaamd die avond door de alcohol niets meer wist wat er was gebeurt. Dus ik probeerde hem niet aan te kijken op het werk. Gelukkig werk ik daar niet meer, wat was het gênant.

Och wat lijkt me dat awkward zeg _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 19:59

vuurneon schreef:
Keer wat anders dan condooms in allerlei smaken meenemen: gewoon brood mee :')

Een betere anticonceptie is er blijkbaar niet! :+

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 20:46

Dat brood, geweldig! _O- Ik ga het ook eens proberen :')

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-15 10:22

nontie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-15 13:54

Date fail:
Na elkaar op tinder te hebben gevonden, al een aantal week een match maar nog geen gesprek gevoerd kreeg ik een berichtje.
Gezellig gekletst en de volgende dag afgesproken, hij zou me meenemen naar zijn werk en nog wat eten en me weer thuisbrengen. Prima joh, gezellig!

In de trein onderweg een appje: Je ziet me wel staan, heb een kikkerauto.
Moet je niet tegen mij zeggen want dan verwacht ik echt een fanfare met een enorme Duinrell kikker op het dak _O-
Was dus een tegenvallen toen er gewoon een groen autotje stond. :')

Ingestapt, moesten nog even langs kantoor en zouden daarna in een club kijken.
Zitten we even met zijn collega te kletsen, zitten zij wat te ouwehoeren, kom ik er dus achter dat mijn date zijn zus scharrelde met zijn collega, like wtf :Y)
Prima, kan voorkomen toch :')

Komen bij de club aan, blijkt dat niet de grootste drugstent van de provincie te zijn, ongemakkelijk dat ik me voelde dat ik voor de date heb gekozen ipv mijn studie _O-

Nouja prima, dat trauma half verwerkt te hebben gaan we wat eten in de stad.
Zitten nog niet goed en wel aan tafel zegt de ober tegen mijn vriend: "Was jij hier vorige week niet met een donker meisje? Goed bezig man! +:)+ "
Uhm ja ongemakkelijk _O- Bleek helemaal niet zo te zijn, maargoed maak dat de kat wijs op dat moment :Y)

Moesten nog even auto's wisselen dus weer terug naar de club. Hangt daar een of andere droeftoeter me in mijn oor te hijgen: "heb jij nog ballonetjes voor mij? omg jij bent madonna! *begint te gillen als een speenvarken*

Voor iemand die nooit met drugs in aanraking komt is dat toch wel even de realiteitscheck: Begin er nooit aan!

Onderweg naar huis, ik zie in de verte een haas rennen, nouja prima dat kan :')
Slaat die haas ineens de bocht om en rent zo voor de auto de weg op, hartstikke morsdood. Ik heb niks meer gezegd die avond :=

Heb hem daarna nog wel even geappt dat ik hem ondanks een heel nieuw seizoen Awkward nog wel een tweede date wou geven (ondanks alles vond ik hem wel leuk en hadden we een goede klik). Tweede date werd 3 en inmiddels is het bijna 2 jaar geleden dat de eerste date was en wonen we inmiddels samen :+:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-15 14:42

Jeetje Nontie wat een toestand :')

Aight

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-15 14:59

Oh man :') Hierboven

nontie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-15 17:29

Ik heb daarna de halve nacht niet geslapen, was in shock en moest het even verwerken :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-15 20:51

De popcorn die hij net voor je heeft betaald over de persoon die voor je zit laten vallen...

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-15 22:45

Daar kan ik echt niks anders op zeggen dan :') _O-

Dizzy505

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-15 00:02

Een paar weken geleden ook weer wat moois meegemaakt. Een tijdje wat hebben met een jongen en hij komt gezellig een avondje naar mij met nog 2 vriendinnen dus ik zit naast hem op de bank, en ik sta op en struikel over zijn voeten en ik viel plat voor uit op de vloer. Ik ben daar een paar minuten blijven liggen voor ik bij was gekomen van de lach en schaamte.

Bambi1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-15 10:49

Dizzy505 schreef:
Een paar weken geleden ook weer wat moois meegemaakt. Een tijdje wat hebben met een jongen en hij komt gezellig een avondje naar mij met nog 2 vriendinnen dus ik zit naast hem op de bank, en ik sta op en struikel over zijn voeten en ik viel plat voor uit op de vloer. Ik ben daar een paar minuten blijven liggen voor ik bij was gekomen van de lach en schaamte.

Oei, ik zit hier gewoon te lachen voor mijn beeldscherm :')