Pff wat een uren maakt je vriend. .
Ik zal binnenkort bij ikea om groen servies uit. Allegaartje uit de kast halen en wat netter!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

En via een vergelijker.
, heb moeder wat geld geleend met kerst dus ik kan de kommen erbij dus misschien ook nog een paar diepe borden

sta bij woningnet telkens redelijk hoog maar dan vis ik weer net achter het net! Stond bij een woning 3e en zag nu net dat iemand die 1e stond hem geaccepteerd heeft... Suuskipje schreef:Ik wil graag een beetje geluk damessta bij woningnet telkens redelijk hoog maar dan vis ik weer net achter het net! Stond bij een woning 3e en zag nu net dat iemand die 1e stond hem geaccepteerd heeft...
Uiteindelijk had toch iemand een keer geannuleerd, en mocht ik het huisje hebben!
Denk maar zo: ieder persoon die nu accepteert, is er weer 1 minder die voor jou komt te staan
) . Heb al een groene wok
, koelkast is dan helaas rood. Ik zoek nog plastic voor op de kasten in het groen
, dus dezen zijn perfect! 
, luf hem
, hij zit gelukkig ver weg
renskep schreef:Ik vins een vers bed alleen in de zomer fijn, dan is t lekker fris. Maar in de winter lijkt dat altijd zoo veel kouder dan mijn 'ingelegen' bed
Nanno_123: nog een tip voor je tapijt misschien?
https://www.karwei.nl/assortiment/karpe ... b021343628
Mijn ouders hebben deze volgens mij laatst gekocht. En hij is heerlijk zacht. En t lijkt n beetje op die van jou van Ikea.
heel blij ermee! 

, werken en wajong geen goed plan