Hier is het nog steeds nat buiten. Heb zelfs de lamp nog branden omdat het anders te donker is binnen.
Hier begint het toch voorzichtigjes op te klaren !'t Regent nog steeds, maar het wordt duidelijk lichter buiten en heel af en toe is er zelfs een heel waterig zonnetje te zien
Wat is een zon???? Waarom hebben wij wel altijd samen slecht weer, maar blijft het mooie weer altijd bij jou hangen
pff zaterdag nog 12 mm voorspelt hier bleh, kan nu al helemaal niets meer met het paard maarja dat hebben er meer!
Gadverdamme de hele dag al regen Echt van die herfstdagen dat ik het liefst de hele dag zou willen slapen .
Nog geen droog momentje vanaf het moment dat ik opstond tot nu, het laatste rondje hooi. Echt troosteloos
Hier is het gelukkig nog even droog geweest tussendoor, niet dat het veel uitmaakt voor de hoeveelheid modder, maar toch ... wie het kleine niet eert Morgen wordt het beter, houd moed
Hier was het de hele dag heerlijk! Niet koud, niet warm, precies goed. Geen regen en geen wind, van mij mag zo'n dag wel vaker!