elkee schreef:In het modellen leven niet, maar in het visagie leven maak ik al best veel vorderingen. Er staan al 2 betaalde opdrachten gepland en een 1 TFP. Super leuk!
Ik stem voor een keer samenwerken! (Mogelijk met een van de Bokkers?
) Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Krijg ze van de week zal ze dan plaatsen. Zaten wel meer mooie shots tussen. Alleen jammer dat m'n pony Goldy niet wou meewerken haha! 
wel zie ik dat je inderdaad een strak buikje hebt! Dat doe ik je niet na, teveel moeite
Is dat je echte haar lengte? 
had graag een keer met je samen gewerkt.
Moet m'n boeken nog kopen, verhuizen volgende week en zit nog een week in Berlijn tussendoor
Hilarisch. Ik noem dat goed bezig. 
Ga in een appartement wonen. Ik studeer CMD ja, tweede leerjaar komend jaar dus de stress is ietsjes minder momenteel
Baal er gewoon van dat ik nu zo weinig kan schieten
Heb zoveel concepten nog liggen die uitgewerkt moeten worden en ben bang dat ik op deze manier m'n afspraken niet echt na kan komen ... 
Wat vind je de grootste uitdaging m.b.t modellen?
Leuk CMD, ik zit er ook aan te denken om die opleiding te gaan doen. Bevalt het?
Verder raad ik iedereen aan die over CMD denkt zich in te schrijven in Utrecht, die is verre weg het beste aangeschreven en staat qua niveau erg hoog (hoger dan de randstad), dat werd hier ook opgemerkt onder de stagaires.
Ben wel toe aan wat rust ondertussen, ondanks dat ik het echt heel leuk vind om te doen
Straks werk ik gewoon weer 2 dagen in de week, dat is genoeg denk ik voorlopig
Oefening baart kunst. 
In de beginpost staan veel tips en tricks voor hetgeen wat je niet wilt dat je overkomt. Verder kun je met Google ver komen