Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Moschino schreef:Sammie schreef:Je bedankt mensen dat ze op je bruiloft zijn geweest.. Wat is daar raar aan? Of verwachten jullie dan ook dat mensen die voor je verjaardag komen zelf hun taart meenemen?
Geef jij ook je gasten bedankjes op elk verjaardagsfeestje wat je organiseert?
Moschino schreef:Sammie schreef:Ja, maar dan in de vorm van koek, taart, drinken en ander lekkers
Ah dat is idd anders op een bruiloft, daar krijgen gasten niets.
Sammie schreef:Die opmerking was sarcastisch bedoeld, Mars.
Ik snap trouwens niet hoe je een dergelijk bedankje onpersoonlijk kunt noemen. Raar, apart of overbodig oke.. Maar onpersoonlijk... Ik weet niet wat voor bedankjes/herinneringen jij hebt gehad, maar meestal krijg je iets met een naam en/of trouwdatum erbij. Vroeger was een trouwfoto heel normaal met een tekst als bedankt voor uw aanwezigheid ..onvergetelijke dag enz. enz... Hoe persoonlijk wil je het hebben?
_SC_ schreef:En dat maakt dat iedere bruiloft weer anders, persoonlijk, is... Heerlijk! Anders wordt t zo saai, steeds hetzelfde feessie
Sammie schreef:Joh daar gaat het helemaal niet om. Ik vraag iets en jij geeft aan dat je dat onpersoonlijk vindt. Daar ging ik verder gewoon op in. Als je daar geen zin in hebt dan niet...
Persoonlijk boeit het mij vrij weinig hoe iemand anders z'n bruiloft viert. Voor mij part iedereen naakt rond een kampvuur..