Klopt, dat heb ik al uitgezet. Het is echt een witregel, hmm ik zal eens googlen of ik dan een voorbeeld kan vinden want ik heb geen idee hoe ik het uit moet leggen haha.
Mear
Geplaatst: 12-09-13 22:36
Ik schrijf wanneer ik inspiratie heb
Ik ben even heel benieuwd, wat vinden jullie van mijn stukje? En hoe sta jij er in?
Haha, populair? Valt reuze mee hoor. Zoveel bezoekers trekt mijn blog nog niet. Wil niet weten wat dat betekent voor de hoeveelheid spam als ik echt populair zou worden.
Ik heb even snel bijgelezen, ga nu al jullie blogposts lezen! Ik heb er ook eentje geschreven: Disco Baby!
De challenge klinkt heel erg interessant Morrow_Less, ik ga denk ik meedoen Zit alweer op de bank met een zak chips en moet er misschien maar eens mee stoppen haha.
Ik had even een gaaaaf!-momentje. Ik heb een poosje terug een blog geschreven over veiligheid en vrijheid. Nu is iemand dat tegen gekomen en heeft er een tweet over gemaakt. Die heeft 950 volgers. En nu had een vakbond het ook geretweet (ook bijna 500 volgers). Best cool
Damn. Ik heb heel veel bij te lezen, dus dat ga ik zo even doen! Dan nog een stukje schrijven over Amsterdam. Weet iemand hoe streng de Wordpress censuur is aangezien een post over Amsterdam niet de meest heilige dingen beschrijft?
Alvast gefeliciteerd Chanen!
@Polivy Nice! Zie je het zelf al terug in je volgersaantallen?
Dat is gaaf Polivy! Altijd fijn als iemand je post tweet en als een vakbond het dan ook nog retweet is het helemaal happy hour
Over censuur op wordpress kan ik niet helpen ik wist niet eens dat ze censuur uitvoerde! Je moet op je eigen blog toch met alle redelijkheid mogen zeggen wat je wilt?!
Luf_horses, ik zou het ook niet weten en sluit me wat dat betreft aan bij Chans. Ik kan er ook niks over vinden. Gewoon schrijven dus
@Chans, ja echt stoer. Nu heb ik niet zo heel veel volgers (en views) en ben ik op het moment echt heel druk met de studie zodat ik er dus ook niet zoveel mee kan doen als ik zou willen en dan is het wel heel tof. Dat is dan weer het voordeel dat het zo'n hot item is de laatste periode. Net weer geretweet door iemand met bijna 300 volgers. Leuk om te zien hoeveel groter je bereik opeens wordt zo. Ook al is het maar voor 1 dag ofzo.
luf_horses
Geplaatst: 14-09-13 19:53
@Polivy Oh, gaat goed! Leuk!
Hmm het gaat meer over dat ik wil schrijven over het sexmuseum en de coffeeshops Niet heel erg in detail, of om perverse rare dingen te promoten, maarja als je iets over Amsterdam wilt schrijven..
Ik wil niet dat ik op een of andere zwarte lijst terecht kom.. Maar ach ik probeer het inderdaad gewoon!
Vandaag trouwens mijn eerste Glossybox binnengekregen.
Ik had vandaag op de blogpost van vandaag 2 reacties van totaal vreemden, ook wel erg leuk! Vooral omdat het een erg onbekend merk en product is dat ik reviewde . Meestal zie je bij de reacties toch wel een beetje dezelfde mensen terugkomen, maar nu 2 "strangers".
Over Amsterdam en die bepaalde punten kun je toch gewoon schrijven? het zijn nou eenmaal bekende dingen en plaatsen in Nederland, dus lijkt met niet dat daar censuur op zit..
Leuk is dat he? Mijn blogpost is inmiddels dus in 15 tweets genoemd naar een bereik van meer dan 4.300 volgers toe (!) en ik sta ook nog in een soort lijst over defensietweets vandaag vermeld van diegene die mijn blogpost weer de wereld in hielp. Het grappige ook is dat ik die post een maand terug plaatste. Ik moet dan altijd wel even teruglezen wat ik ook alweer had geschreven hoor. Vergeten jullie dat ook altijd?
Ik heb juist heel weinig reacties op mijn blogs. Daar moet ik echt nog aan gaan werken.