schoonzus en ik hebben eenzelfde meisjesnaam heel hoog staan. laat zij nou 4 maanden eerder bevallen dan ik
Daenerys
Geplaatst: 29-07-13 15:38
Mijn neefje van 7 maanden heeft ook de naam die bij mij op nummer 1 stond. Maar ik vind het niet erg, zij wisten het niet en het is ook gewoon een hele mooie naam En mijn neefje is echt mijn oogappel dus dat maakt een hoop goed
Nell, is die van jou er nog steeds niet uit komen rollen?
verootjoo
Geplaatst: 29-07-13 15:40
Ariebombarie schreef:
schoonzus en ik hebben eenzelfde meisjesnaam heel hoog staan. laat zij nou 4 maanden eerder bevallen dan ik
Als zij die naam geeft en jullie hadden hem ook zou ik hem gewoon geven Of misschien vind je die naam dan niet eens meer mooi en kies je een andere. Ik zou me er iig niet druk om maken
Waarom kan dat niet? Dat werd vroeger ook gewoon gedaan (waarbij 2x dezelfde naam binnen 1 gezin ook kon) En een kennis van mij heeft het ook weer lekker ouderwets gedaan en haar dochter naar haar eigen zus genoemd. Een andere kennis heet ook precies hetzelfde als zijn eigen volle neef (beiden naar opa) en daar zit hooguit een week tussen. Ouders wisten het ook van elkaar trouwens
Als je het echt een hele mooie naam vind zou ik daar écht maling aan hebben