Ja zijn er nou twee of drie kleuren?
Waarom kun je 'm zelf niet koppelen Heleen? Ehm als je het gekocht hebt bij purchase history en dan bij het jasje staat rechts contact seller.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Micha_ schreef:Ik heb L gedaan, vooral voor m'n tieten. Had eerder al een jasje bestel in een M en als ik die dicht doe staan de knopen op springenen verder scheelt het qua schouders en arm lengte maar steeds 1 cm dus ik dacht ik ga voor groot.
Ja zijn er nou twee of drie kleuren?
Waarom kun je 'm zelf niet koppelen Heleen? Ehm als je het gekocht hebt bij purchase history en dan bij het jasje staat rechts contact seller.
_Micha_ schreef:Ik zou denk ik ook een L doen Lies![]()
Ik weet alleen niet welke kleur ik wel, grijs en groen zijn er toch?
Oh zo Heleen ik dacht dat je het niet voor elkaar kreeg.
Ik weet niet hoe oud je bent, maar opzich snap ik je ouders welzou voor mij wel beter zijn want ik koop wel de hele wereld leeg. Helaas woon ik al ruim 3 jaar op mezelf
briitje schreef:Nogmaals de vraag naar betrouwbare verkopers voor een ice watch en die zara blazers? Zag dat ze de pagina hiervoor ook een linkje stond, maar dat was hem volgens mij niet..
Desteney_ schreef:Ach Heleen, geloof me.. Ik weet niet hoe jij bent qua geld enzo, maar op een gegeven moment minder je vaak wel hoor..Ik dacht in het begin ook 'oohh leuk, ebay, shoppen, shoppen shoppen' maar nu bestel ik gewoon helemaal niks meer.
Ja oke tuurlijk, ik zit nu zonder geld maar dat komt omdat ik vannochtend heeeeele leuke Jeffrey Campbell hakken heb gekocht, maar daar heb ik ook wel even in moeten investeren..
briitje schreef:Nogmaals de vraag naar betrouwbare verkopers voor een ice watch en die zara blazers? Zag dat ze de pagina hiervoor ook een linkje stond, maar dat was hem volgens mij niet..
HeleenM schreef:briitje schreef:Nogmaals de vraag naar betrouwbare verkopers voor een ice watch en die zara blazers? Zag dat ze de pagina hiervoor ook een linkje stond, maar dat was hem volgens mij niet..
nog eentje:
http://www.ebay.nl/itm/190764875601?var ... 1436.l2648
Citaat:ja alleen wat me opvalt is dat daar andere cm's staan bij de maten dus dat vind ik wel gek. Aan de andere kant, als de mouwen te kort zijn draag ik m wel met mouwen omgeslagen, wil heel graag de groene en die heeft die andere verkoper niet. Voor dat tientje
LisaLuna schreef:En daar zat het Zara prijs kaartje aan?
HeleenM schreef:Citaat:ja alleen wat me opvalt is dat daar andere cm's staan bij de maten dus dat vind ik wel gek. Aan de andere kant, als de mouwen te kort zijn draag ik m wel met mouwen omgeslagen, wil heel graag de groene en die heeft die andere verkoper niet. Voor dat tientje
Die groene is inderdaad leuk, zelf draag ik blazers sowieso meestal omgeslagen vind ik juist wel leuk!