Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ChristaMoor schreef:Ik zag een paar hele leuke advertenties, twee rijroeken op het zelfde adres. Heb een e-mail gestuurd dat ik ze wel wil hebben, en of ik ze mag passen (bij ophalen). Dit mag dus niet. Tja, jammer dan gaat het dus niet door. Baal er wel van, want het is in eigen woonplaats en de prijs staat me ook aan. En ze heeft nog andere dingen waar ik interesse in had. Er stond geen naam of telefoonnummer bij, ook altijd wat lastiger, ik heb het liefst telefonisch contact met koper of verkoper.
ElizeVdS schreef:Kan het zijn dat het een DHL code is? Heb ik ook wel eens gehad, dat ik een DHL code via Post.nl probeerde op te zoeken, werkt niet zo handig
roxiie schreef:Bedoel je via marktplaats?
Daar kun je gewoon op antwoorden hoor, ook als de adv al verwijderd is.
K had laatst ook een advertentie al verwijderd en toen kreeg ik 3 dagen later nog via mpmail (die codes dus) een reactie van iemand waar ik al eerder contact mee had..
Alleen als ze niet antwoorden kun je verdee niet zoveel. Al op bankreknr gegoogled?
xFioon schreef:Ik kom hier even binnen vallen, had toch zoiets raars!
Heb een galajurk te koop staan voor 60,-, kreeg ik een mailtje: ik wil de jurk wel van je kopen voor 70 euro aan 1 en 2 postzegels incl. verzendkosten want ik heb zoveel postzegels
Yeah right, alsof ik bij de supermarkt kan betalen met postzegels! hahahaha
xFioon schreef:Ik kom hier even binnen vallen, had toch zoiets raars!
Heb een galajurk te koop staan voor 60,-, kreeg ik een mailtje: ik wil de jurk wel van je kopen voor 70 euro aan 1 en 2 postzegels incl. verzendkosten want ik heb zoveel postzegels
Yeah right, alsof ik bij de supermarkt kan betalen met postzegels! hahahaha
xFioon schreef:Ja, ze wil betalen met postzegels. Want die kon ze alleen per rol kopen, dus nu had ze er veel over.
Ik heb teruggemaild dat ik in de supermarkt helaas ook niet met postzegels kon betalen, dus als ze de jurk wilde overnemen voor gewoon geld dat ik dan haar reactie graag tegemoet zag.
haha
kiki1983 schreef:Misschien beetje rot dat ik het hier neerzet...Tijdje terug had iemand hier geplaatst in de trant van
"ik krijg mijn rijbroeken niet verkocht zijn nieuwe en vraag er 12,50 per stuk voor"
Ik PBde direct
gZou graag 2 rijbroeken willen voor 25 euro exclusief verzenden! Dan maak ik direct het geld over adres blablabla"
Krijg ik terug nee wacht wel tot iemand hoger biedt..zeg dan ook niet dat je prijs 12,50 is