Wow hebben jullie maar zo weinig broeken

ik denk dat ik wel aan de 17 kom

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Micha_ schreef:Lastig met die laarsjesik vind het zonde om onder een zwarte broek ook zwarte laarzen te dragen dan valt je schoen helemaal weg. De camel kleurige vind ik helemaal niks
maar suede kan er wel prima bij denk ik hoor
Wow hebben jullie maar zo weinig broeken![]()
ik denk dat ik wel aan de 17 komen vind nog dat ik er te weinig heb.
_Micha_ schreef:Lastig met die laarsjesik vind het zonde om onder een zwarte broek ook zwarte laarzen te dragen dan valt je schoen helemaal weg. De camel kleurige vind ik helemaal niks
maar suede kan er wel prima bij denk ik hoor
Wow hebben jullie maar zo weinig broeken![]()
ik denk dat ik wel aan de 17 komen vind nog dat ik er te weinig heb.
LETS schreef:Deze heb ik gisteren gekocht:
[ Afbeelding ]
Hij is iets aan de korte kant, maar zo met pumps kan het prima. En met laarzen natuurlijk ook. Wat voor laarzen zouden jullie bij zo'n gecoate zwarte broek dragen?
Marije ben benieuwd naar het rokje! Vond hem ook erg leuk, maar weet niet of ik het veel zal dragen.
Pferdelove schreef:ik loop geloof ik al 2/3 jaar op allstars, elke winter wil ik wel laarsjes kopen maar als ik dan laarsjes ga passen vind ik het me totaal niet staan, waarschijnlijk omdat ik al te veel gewend ben aan all stars! Maar ik ga deze winter denk ik toch maar voor de laarsjes (ja alweer...), ben die koude voeten zat en het geeft ook gelijk weer een heel ander idee bij je kleding!
https://www.sacha.be/shop/damesschoenen ... zen/2x9659
Wil eigenlijk heel graag deze, alleen dan in het bruin..