[CENTRAAL] Het kleding topic, deel 3!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 13:35

Lastig met die laarsjes :j ik vind het zonde om onder een zwarte broek ook zwarte laarzen te dragen dan valt je schoen helemaal weg. De camel kleurige vind ik helemaal niks :') maar suede kan er wel prima bij denk ik hoor :j

Wow hebben jullie maar zo weinig broeken :oo
ik denk dat ik wel aan de 17 kom :') en vind nog dat ik er te weinig heb.

Twaalf

Re: [CENTRAAL] Het kleding topic, deel 3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 13:42

17 broeken :wow:

Ik had een mooie collectie merkbroeken verzameld over de jaren, stuk of 12.
En toen paste ik ze allemaal niet meer.. heb ze gedoneerd aan mijn zus :=
Nu heb ik een stuk of 6 broeken van Bershka en H&M, duurste was 30 euro!
Mis mijn merkbroeken wel, maar ga op dit moment geen merkbroek aanschaffen, zit nog niet heel lang stabiel op dit gewicht :n

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 13:44

Ja ik denk het wel, zal ze van het weekend wel eens tellen :j
Waar ik wel bij moet zeggen dat ik al vanaf mijn 15e hetzelfde gewicht heb.

Mendel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 13:45

_Micha_ schreef:
Lastig met die laarsjes :j ik vind het zonde om onder een zwarte broek ook zwarte laarzen te dragen dan valt je schoen helemaal weg. De camel kleurige vind ik helemaal niks :') maar suede kan er wel prima bij denk ik hoor :j

Haha 17 :oo!
Ik heb wel zeker nog 10 rokjes :') (Die ik dit jaar niet echt meer draag ook :\ )..

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-12 13:47

Jeetje 17 broeken?! :oo

Ik heb dus 1 broek en die was 25 euro en zit heerlijk! Oké, voor de zomer had ik er ook nog eentje, maar die is te groot geworden.
Ga ook niet te veel geld uit geven aan broeken hoor. Ik vind het alleen zo jammer dat broeken van de H&M voor geen meter zitten bij mij!

Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 13:48

Die van de bershka en zara zijn ook niet duur en zitten bij mij wel altijd top :D

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 13:49

Ik denk dat ik ook nog 7 of 8 rokjes heb := en 15 jurkjes ofzo.
Nu ik dit lees en ondertussen oprecht denk dat ik geen kleren heb, vind ik mezelf best gek :Y)

Ik betaal ook echt neit veel geld voor m'n broeken hoor :n

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 13:52

Ik was altijd gewend om tussen de 100 en 200 euro voor een broek neer te tellen, nu ik broeken van de H&M en Bershka pas, is dat een verademing zeg. Onder de 100 euro komen met meerdere broeken :')

Inney

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 13:54

Ik vind het echt een kick om voor zo min mogelijk geld, zoveel mogelijk kleren te kopen :=

Ik wil zo graag nog een legerprint skinny broek, maar ik wil niet boven de 25 gaan, dus nog vrij weinig gevonden helaas.

Mereltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 13:54

Die gecoate broek, daar kan wel suede bij denk ik hoor. Ik vind die eerste enkellaarsjes die je liet zien erg leuk! Het enige dat ik er niet bij zou dragen is denk ik hoge laarzen, maar dat is gewoon een gevoel. Prachtige benen heb je trouwens ook, daar ben ik echt jaloers op!

_Micha_ schreef:

Whaaa echt, zoveel? :oo
Ik heb 3 spijkerbroeken, waarvan ik er momenteel 1 draag. De andere is verkleurd en nog 1 is lichtblauw en dat vind ik te zomers voor nu.
Maar ik moet wel zeggen dat ik gisteren voor het eerst in 2 weken weer eens een broek heb gedragen, haha. Vind jurkjes toch veel makkelijker combineren (jurkje aan en je bent klaar) en het zit veeeel lekkerder. En ik ben lui :o

Inney

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 13:55

Mereltje, waar vind jij de leuke jurkjes voor dagelijks gebruik ( := dus niet voor uitgaan oid) dan? Ik kan het echt niet vinden :n
En ook niet welke schoenen ik eronder moet doen. Dat vind ik nog wel het lastigste, de schoenen..

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-12 14:00

Zoals mijn moeder altijd zegt:
Een vrouw heeft 2 problemen: ze hebben niets om aan te trekken en ze komen kastruimte te kort :')

Jurkjes draag ik ook vaak, rokjes eigenlijk nooit! Ik vind jurkjes ook veel lekkerder zitten dan zo'n strakke broek! Ik heb vaak buikpijn en dan zit een legging toch fijner.

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 14:03

Ik heb van alles een paar haha :P
Heb denk ik 3 broeken, 3 rokjes en 3 jurkjes die ik voor elke gelegenheid aankan.
Daarnaast nog 1 broek en 2 nette jurkjes en een paar strandjurkjes.
Hmm, toch meer dan ik dacht :Y)

lauraP

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 14:04

Ik heb ook een hele vervelende broek maat. heb er 2 die echt goed zitten en de rest zitten redelijk.
Mijn benen zijn erg vervelend gebouwd dus veel broeken passen mij niet. Daarom draag ik maar gewoon veel rokjes. *\o/*

Mendel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 14:06

Haha, goede opmerking van je moeder :')

Ik droeg vorig jaar heel veel rokjes. Vind ze ook nog steeds leuk. Een beetje van die wijdt uitlopend rokjes (niet die strakke dingen die je nu overal voor 5 euro kunt kopen :+. Weet je wel? Bij de Sting en H&M. Zit geen model in). Ik ben wel echt dol op rokjes maar dit jaar heb ik een broeken-jaar :Y).

Ik heb ook nog 1 halve broek, die ik echt al zeker 6 jaar heb. Gekocht bij de (toen net nieuwe) Shoeby en ik kan hem maar niet weg doen. Ik heb hem nog nooit bij een ander gezien. Maak wel een keer een foto. Echt mooi is het nu niet meer maar die gaat gewoon niet weg. Ik heb ooit eens een hele mooie half lange bruine rok weggegeven die schuin liep (rechts hoger dan links) en met een geborduurde bloemen onderaan. Die rok was zo mooi (klink heel lelijk als ik het omschrijf maar écht <3 ). En ineens gaf ik hem weg :oo. Soms denk ik echt niet na. Een beetje een latin/salsa achtige rok. Zo leuk voor in de zomer toen. Of het nu nog mooi was geweest weet ik niet, maar het gaat erom dat ik daar enorm van baalde :+ .

Vanilla02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 14:13

LETS schreef:
Deze heb ik gisteren gekocht:
[ Afbeelding ]

Hij is iets aan de korte kant, maar zo met pumps kan het prima. En met laarzen natuurlijk ook. Wat voor laarzen zouden jullie bij zo'n gecoate zwarte broek dragen?

Marije ben benieuwd naar het rokje! Vond hem ook erg leuk, maar weet niet of ik het veel zal dragen.

is het niet veels te koud om zonder sokken en dat soort schoenen te lopen? :brr: denk dat die pumps ook niet lekker lopen.. sowieso lopen pumps niet lekker.

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-12 14:34

Nou Aladinnetje, dat vind ik wel kort door de bocht hoor! Mijn pumps lopen echt wel lekker! :j

Pferdelove

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 14:52

ik loop geloof ik al 2/3 jaar op allstars, elke winter wil ik wel laarsjes kopen maar als ik dan laarsjes ga passen vind ik het me totaal niet staan, waarschijnlijk omdat ik al te veel gewend ben aan all stars! Maar ik ga deze winter denk ik toch maar voor de laarsjes (ja alweer...), ben die koude voeten zat en het geeft ook gelijk weer een heel ander idee bij je kleding!

https://www.sacha.be/shop/damesschoenen ... zen/2x9659
Wil eigenlijk heel graag deze, alleen dan in het bruin..

Jasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 15:04

LETS: Ik denk dat suede laarsjes ook niet misstaan bij die zwarte broek hoor! Je hebt trouwens erg mooie benen!

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 15:06

Pferdelove schreef:
ik loop geloof ik al 2/3 jaar op allstars, elke winter wil ik wel laarsjes kopen maar als ik dan laarsjes ga passen vind ik het me totaal niet staan, waarschijnlijk omdat ik al te veel gewend ben aan all stars! Maar ik ga deze winter denk ik toch maar voor de laarsjes (ja alweer...), ben die koude voeten zat en het geeft ook gelijk weer een heel ander idee bij je kleding!

https://www.sacha.be/shop/damesschoenen ... zen/2x9659
Wil eigenlijk heel graag deze, alleen dan in het bruin..

Die laarsjes zijn erg stoer, beetje hetzelfde idee als allstars dus dat zou wel moeten kunnen wennen toch :D ?

Ik heb ook pumps die erg lekker lopen! Maar ook die iets minder lekker lopen hihi, maargoed die zijn van de Primark :Y)

Astaloca

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 16:29

dan de bovenste..

Peperkroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 16:33

De onderste denk ik. De bovenste vind ik niks :n

Ik heb eigenlijk maar 1 broek die echt goed zit :+

Jasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 16:35

Het probleem is, ik krijg van mama enkel nog weel winterjas, maar hij mag niet te duur zijn, omdat ik er al 3 heb O:)
Heb nu een rode, zoals de eerste maar dan korte versie van McGregor, een blauwe met pels aan de kap, en een lange stoffen van Only, beige met zwart!
Toch maar eens kijken bij Vero Moda of H&M, want dit is toch niet helemaal wat ik wil..

Wow maar 1 broek, doe je dan altijd kleedjes en rokjes aan? :P

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-12 16:43

Nee, ik draag de broek veel te lang :') En verder inderdaad heel lang een legging aan tot die heel vies is en dan die broek weer :')

Van de jassen vond ik de middelste het mooist :j