Zucht... zojuist bevestigd gekregen dat ze binnen staan... Jammer... Het valt hier nog reuze mee met de regen, dus ik had echt gehoopt er nog een dagje (of meer) aan vast te kunnen knopen...
Nu zal het wel echt herfst blijven. Hoorde van een vriendin in Luxemburg dat zij overdag vorst hebben en sneeuw.
Heb je die sneeuw gezien in Frankrijk,in de Alpen.Daar ligt een halve meter sneeuw! Hier is het al een hele poos droog,maar het is wel waterkoud. Ik verwacht halverwege Nov. weer vorst en later sneeuw.
helaas heeft de regen ons ook gevonden..(zw.prov.utr)
Deaglán
Geplaatst: 29-10-12 17:27
hier ook grijs, koud weer met buien. Gelukkig niet zo nat dat de wei een modderboel werd waardoor het poepscheppen e.d. gelukkig zo gebeurd was maar wel nat/koud genoeg om alleen de basics te doen en de paardjes op de wei te laten staan
Bahbahbah! Zeiknat geregend op de fiets naar stal, vervolgens in de regen drollen staan scheppen en de waterbakken staan doen, snel ff gereden toen het miezerde en weer in de stromende regen naar huis.
Wat een pokkeweer... Ben net helemaal zeiknat geregend toen ik van werk naar huis moest fietsen...
MarijeR
Geplaatst: 29-10-12 18:49
Zijn er hier ook mensen met een weerstation? Ik heb er jaren eentje gehad maar helaas is ie een jaar of 3 geleden kapot gegaan. Heb er nu toch weer eentje gekocht en hoop hem deze week op te gaan stellen buiten.
gohya
Geplaatst: 29-10-12 19:28
Een weerstation heb ik niet buiten staan,die heb ik in mijn hoofd zitten.
Hier ook veel regen en net een klap onweer. Lag zowat naast mijn bed. Ja ja de griep heeft me ook weer lichtelijk te pakken.
gohya
Geplaatst: 29-10-12 19:30
Nog even volhouden,morgen en overmorgen mooi weer met de zon. Donderdag,vrijdag en zaterdag regen,zeggen ze.Ik móet zaterdag droog weer hebben,ga het effe regelen.
Hier vooral miezer, heb de hele dag voor jan banketstaaf mijn paraplu meegesjouwd Haha, dat filmpje ! ik ken hem alleen met soldaatje ipv boerinnetjes ??
Marnixx
Geplaatst: 29-10-12 20:34
In Groningen vandaag amper droog geweest!! Ik zeg op naar de lente!!!