[CENTRAAL] Het Kleding Topic - Deel 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

kaatje89

Re: [CENTRAAL] Het Kleding Topic - Deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-12 15:34

Ik lees al een hele poos mee, maar nu heb ik een vraag.. Afgelopen nacht is jammer genoeg mijn jas gestolen toen ik op stap was.. Baal als een stekker. Heb vorig jaar echt maanden lopen zoeken naar een jas die naar mijn wensen voldeed.. En het liefst koop ik gewoon dezelfde jas weer, maar het is natuurlijk een model van vorig jaar...

Zoek sowieso al sites af voor iets vergelijkbaars. Had hem vorig jaar bij de Lake Side gekocht, donkerbruin korte nepleren jas, met zo'n boord onderaan en bij de mouwen. Zoiets zoek ik dus gewoon weer, maar misschien heeft 1 van jullie een idee...

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-12 15:37

Doe je ook aangifte Kaatje? (zodat je geld terug kan krijgen van de verzekering?)

Kijk eens bij Shoeby op de site, daar hebben ze ook weer nepleren jasjes. Volgens mij aardig in de richting van wat jij bedoelt.

Mendel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-12 15:46

Die Tommy Hilfiger laarzen <3 Die zijn mooi! Niet voor mij denk ik, maar wel mooi!

Ik heb bordeaux rode enkel laarsjes en zwarte enkel laarsjes met hak (vergelijkbaar met de rode Kiss My Feet). Allebei niet denderend duur. Vooral de rode niet. Hier in Duitsland gekocht.

Ik heb vorig jaar hele mooie zwarte laarzen gekocht, maar de rits ging na een maand al kapot -O- . Kreeg geen geld terug of tegemoetkoming. Het laten maken van de rits kostte me 27 euro. En dan met het risico dat de linker ook kapot kon gaan. Kon ik dus net zo goed nieuwe kopen. Ik wil het liefst soortgelijke weer maar durf het van dat merk sowieso niet aan en ander merken zijn allemaal nét een beetje anders.

In de zomer loop ik op kleurrijke schoenen (DC of Vans). Mijn laatste aankoop voor de zomer is een beetje een miskoop geweest. Ontzettend toffe schoenen. Twee verschillende (links anders dan rechts) en veel kleuren. Maar het model staat me niet meer. Ik ben nu een stuk netter geworden. Ze zijn dus nog heel nieuw en liggen in de kast (duur grapje).

kaatje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-12 15:58

Janine1990 schreef:
Doe je ook aangifte Kaatje? (zodat je geld terug kan krijgen van de verzekering?)

Kijk eens bij Shoeby op de site, daar hebben ze ook weer nepleren jasjes. Volgens mij aardig in de richting van wat jij bedoelt.

Kun je daar aangifte van doen? Het was in de kroeg.. Baal wel ontzettend omdat ik zolang op zoek ben geweest naar "de" jas voor mij :P En weg 80 euro is natuurlijk idd jammer, maar als ik dat al terug zou kunnen krijgen zou dat al fijn zijn :) Ik ga even kijken, dankje voor het meedenken!

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-12 16:01

Nouja, ik zou zeker even contact opnemen met je verzekering en vragen wat er mogelijk is. Vaak vragen ze je dan aangifte te doen. Aan de hand van de aangifte krijg je dan geld terug volgens mij.

Toen ik anderhalf jaar terug mijn nieuwe Petries aan had, en de stander van m'n opafiets omhoog deed, schaafde ik m'n laars. Baalde als een stekker. En toevallig zat er een verzekeringsmannetje bij ons thuis toen ik thuis kwam. Ik vertelde het aan m'n moeder (hij zag niets) en hij vroeg wat er was gebeurd. Dus ik liet het zien. Hij vroeg hoe het kon, en ik legde dus uit dat ik m'n stander omhoog had gedaan en me had geschaafd. Helaas kon hij dat niet vergoeden (eigen schuld). Maar als ik een trap van een paard had gehad bij wijze van, dan had ik gewoon op kosten van de verzekering het kunnen laten repareren.

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-12 16:21

Zou idd ook gewoon navragen wat je ermee kunt doen! Wellicht krijg je (een deel van) je geld terug :) .
Wel echt zuur trouwens dat dat gebeurd is!

Die rode laarsjes op vorige pagina zijn leuk!

Hier trouwens hetzelfde probleem, normaal maat 36. Bij de h&m heb ik altijd een maatje kleiner. Bestel dus standaard alles in XS èn S! Dan gaat de helft maar gewoon terug..
9 van de 10 keer pas ik maat XS wel, maar soms is het ook nog te groot..
Zara valt volgens mij heel klein :+ Broeken zijn me daar in maat 38 soms nog te klein :P

kelliiee1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-12 16:36

Wilde een poging doen om bij de h&m te bestellen maar weet nu niet welke maat ik moet hebben dan :o
denk XS dan maar, als ik normaal een S/M heb

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-12 16:41

Je kunt toch gewoon 2 maten bestellen :+ ?

kelliiee1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-12 16:44

haha dat is ook waar maar dan heb je weer zo'n gedoe met terug sturen :=

kaatje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-12 16:49

Je kunt van de h&m toch ook terugbrengen naar een filiaal?
Ik heb daar ook altijd hele verschillende maten.. De ene keer een XS en de andere keer zelfs een M.. Broeken heb ik eigenlijk niet van de h&m..

Janine1990 en Destino, dank jullie wel! Zal er even achteraan bellen om te vragen of er een mogelijkheid is.. Het is idd erg zuur! En had ook nog geluk dat een vriend van me opgehaald werd met de auto, en ik zijn jas aan mocht! Was behoorlijk koud vannacht, en aangezien ik alleen maar een t shirtje aan had, was ik heel blij dat ik een jas mocht lenen :P

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-12 16:56

Tja gedoe, gedoe.. Je stopt het terug in de doos, en geeft hem af :+ Ik vind het wel meevallen.. Vaak zit er toch wel minimaal 1 ding bij wat niet zo leuk is als op het plaatje en dat moet ook terug :+
Als je 2 maten hebt, dan heb je meer zekerheid dat er misschien 1 van de 2 past :+

Ja kan ik me voorstellen zeg, jeetje!
Snap ook niet dat mensen dat doen, een jas stelen..
Hopelijk krijg je het vergoed!

Ik heb net met vriendje afgesproken wanneer we gaan winkelen, hij moet altijd voetballen maar 20 oktober is hij vrij :D
Joepie! Kunnen we lekker veel inslaan :)

kaatje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-12 16:58

Leuk zo'n shop dagje Destino!

Maar ja, ik snap het ook niet, had eerst nog de hoop dat iemand misschien in een dronken bui de verkeerde jas mee heeft genomen, er hingen er vannacht aan het eind nog best wat jassen.. Maar vervolgens kwam ik m'n sjaal wel tegen (die ik in m'n mouw had gestopt).. Volgende keer doe k wel een spuuglelijk vest aan of koop ik een goedkope blazer als jas ofzo... Vind dit toch wel heel zonde..
Laatst bijgewerkt door kaatje89 op 23-09-12 17:01, in het totaal 1 keer bewerkt

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-12 17:01

Hmm dat Zara klein valt hoor ik ook vaak.. Maar heb er altijd 38 en normaal ook.

Ik heb net contact gehad over hele mooie cognacleren laarzen. Via MP maar nog nieuw. Ben heel benieuwd of het wat wordt!

Nu ga ik lekker blogs afstruinen voor inspiratie voor het najaar.
Wat willen jullie zeker nog kopen?

Hier heb je zo'n leuk winkeltje, echt hele leuke spullen. Had een hele mooie kasjmier achtige trui gezien, heel groot en dan zon lekker stofje. Op de hals tot de schouder allemaal pailleten, super leuk! Daar hebben ze trouwens hele leuke spullen, alles is leuk.

Chantal, leuk! Ik ga 18 oktober die-hard shoppen! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-12 17:11

Ik wil nog heel graag voor de winter een groot wollen vest en nog wat fijne grote truien. En enkel laarsjes. En studs wil ik ook nog, om zelf op een vestje te zetten :)

Ruby1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-12 17:13

Ik wil te veel haha. Ik weet echt niet wat ik precies wil, meestal loop ik er gewoon tegen aan.

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-12 17:16

Ik moet wel echt een 'lijstje' maken, anders koop ik allerlei dingen die ik niet nodig heb. :')

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-12 17:27

Leuk Corien! :D Wat voor soort laarzen zijn het ?

Ik maak nooit een lijstje, want als ik dat doe dan kan ik niets meer vinden van wat er op staat en dan raak ik gefrustreerd :P
Heb sowieso nog wat jurkjes nodig, wat mooie truien, een paar mooie sjaals en laarzen/enkellaarsjes.
En verder moet ik eigenlijk geen jeans/broeken meer kopen.. Heb nu denk 15 paar spijkerbroeken liggen, waarvan 8 blauwe en dan 2 zwarte, 2 grijze, 1 witte een mint en een oude roze :+
Dus die heb ik eigenlijk zat :P Wil alleen nog een mooie bordeauxrode :j

Spruit

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-12 17:29

Ik heb al lang niks meer 'nodig' :') Vind inderdaad ook nooit wat ik zoek als ik lijstjes maak..

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-12 17:41

Ik moet ook echt een winkelstemming hebben hoor, anders lukt het sowieso niet :+

Ik wil nog:

- Mooie bordeauxrode broek, zag n hele mooie van G-star gisteren trouwens.
- Mooie zwarte broek, die perfect zit.
- Zwarte laarzen (ik ben heeel kritisch)
- Ohh en nieuwe Uggs

Verder wat lekkere truien of zo..

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-12 18:01

Kaat, leuk dat je bent wezen stappen vannacht. Eerst keer na al die ellende of niet?
Maar wat ontzettend zuur van je jas! Ik zou ook gewoon aangifte doen hoor. Succes en hoop dat je je geld terug krijgt :)

Ik moet nodig nieuwe broeken, ik heb er eentje die nog beetje redelijk zit.
Maar heb afgesproken om over anderhalve week dagje te gaan shoppen, dus kan flink m'n slag slaan. Meestal kom ik ook met veel tassen thuis :))
Niets heerlijkers dan je handen vol tassen hebben en de stad door struinen :D
Vind het leuker dan online bestellen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-12 18:04

Ik wil trouwens vooral veel fijne truien. En nog een badjas. En ik moet nog een sjaal.. En eigenlijk ook een jas. En schoenen. En ondergoed en sokken. En een nieuwe portemonnee + tas is ook echt nodig.

Ik heb altijd wel wat nodig.. :')

kaatje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-12 18:06

Ben stiekem al weer een paar keer weggeweest hoor O:) Maar is wel fijn, helemaal na die tijd in het ziekenhuis, heb het gevoel dat ik iets in moet halen :P Maar ja, heb iig foto's gevonden waar ik m'n jas aan heb en we gaan even langs de winkel of ze misschien iig het merk nog weten, en eventueel nog hebben.

Ik heb trouwens die ritsbroeken van de vero moda, een zwarte en donkerrode, had het niet gedacht, maar ze zitten echt super lekker!
Shoppen is idd echt leuk als je wat zoekt en wat geld te besteden hebt :)

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-12 18:06

Vandaag heerlijk een dagje geshopt.
Vind het alleen heel erg tegenvallen wat er in de winkels hangt. Maar wel genoeg geld kwijt haha.

Van de week:
3 blousjes, 1 rozige broek met ritjes aan de onderkant, gestreepte trui wijd model, bruin blazertje en 1 paar hobb's schoenen.

Vandaag:
1 broek met gaten, shirtje, laptoptas hele leuke bij de bershka, 1 legergroene broek bij the sting, 1 paar schoentjes met sleehak zwart suede, 1 paar laarzen creme/bruin kleurig en een hele schattige tas. En nog een wollen vestje van de h&m.

Heb wel echt nog een warme winterjas nodig.
Vind deze erg leuk http://www.wehkamp.nl/damesmode/jassen/ ... 19_527662/

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-12 18:21

Een badjas heb ik ook nog nodig! :=
Maar denk dat ik die voor kerst vraag en dan gelijk een goede van zware kwaliteit!

Je hebt genoeg geshopt ondanks dat je het tegen vindt vallen toch Marlis :))

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-12 18:23

Destino schreef:
Een badjas heb ik ook nog nodig! :=
Maar denk dat ik die voor kerst vraag en dan gelijk een goede van zware kwaliteit!

Je hebt genoeg geshopt ondanks dat je het tegen vindt vallen toch Marlis :))

Ik kan weer effe vooruit. :j