Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Die zijn mooi! Niet voor mij denk ik, maar wel mooi!
. Kreeg geen geld terug of tegemoetkoming. Het laten maken van de rits kostte me 27 euro. En dan met het risico dat de linker ook kapot kon gaan. Kon ik dus net zo goed nieuwe kopen. Ik wil het liefst soortgelijke weer maar durf het van dat merk sowieso niet aan en ander merken zijn allemaal nét een beetje anders. Janine1990 schreef:Doe je ook aangifte Kaatje? (zodat je geld terug kan krijgen van de verzekering?)
Kijk eens bij Shoeby op de site, daar hebben ze ook weer nepleren jasjes. Volgens mij aardig in de richting van wat jij bedoelt.
En weg 80 euro is natuurlijk idd jammer, maar als ik dat al terug zou kunnen krijgen zou dat al fijn zijn
Ik ga even kijken, dankje voor het meedenken!
.
Broeken zijn me daar in maat 38 soms nog te klein

?
Ik vind het wel meevallen.. Vaak zit er toch wel minimaal 1 ding bij wat niet zo leuk is als op het plaatje en dat moet ook terug 

Wat voor soort laarzen zijn het ?

Wil alleen nog een mooie bordeauxrode

Maar is wel fijn, helemaal na die tijd in het ziekenhuis, heb het gevoel dat ik iets in moet halen
Maar ja, heb iig foto's gevonden waar ik m'n jas aan heb en we gaan even langs de winkel of ze misschien iig het merk nog weten, en eventueel nog hebben.