En feedback geven is echt 1 minuut werk, maximaal. Je hoeft alleen maar sterren aan te klikken en een zin 'comment' geven. That's all.
Heb al een hele tijd niks meer gekocht op eBay. Al bijna een maand. Zou ik dan toch afkicken?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Yonker schreef:Je moet feedback geven![]()
Heb gisteren ook mijn oogschaduw binnengekregen, jammer dat er een paar gebroken zijn maar agh voor die paar euro.
En mailtje terug van de clutch. Het vliegtuig had vertraging door het slechte weer, dus nog even 1 of 2 weken afwachten
Sanniej_ schreef:Mailtje terug gehad van paypal dat ik saldo op mijn rekening moet zetten. Maar paypal kan het toch ook gewoon direct van jou bankrek. afhalen als er geen saldo op staat?
Of kan dat alleen als je van NL naar NL besteld?
Citaat:Nadat u een rekening heeft geopend dient u een bankrekening aan uw PayPal-rekening te koppelen. Deze handeling zorgt ervoor dat u online betalingen kunt verrichten welke direct van uw bankrekening worden afgeschreven. Het gemak voor u als gebruiker is dat u direct online aankopen kunt doen zonder credit card of eerst saldo op uw PayPal-rekening over te maken.
Zo kunt u bijvoorbeeld naast aankopen op Nederlandse webwinkels ook heel eenvoudig aankopen verrichten op buitenlandse websites, waarbij de betaling direct van uw Nederlandse bankrekening wordt afgeschreven. Bij al deze transacties is uw veiligheid gewaarborgd door de PayPal Aankoopbescherming.