Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MariekeB schreef:whahaha hier ook al een heel aardig tijdje mijn rijbewijs , en dank voor de info. Deze wist ik niet !!!!
MariekeB schreef:MJ_ schreef:Dat je aan de brandstofmeter op je dashboard kan zien aan welke kant van je auto je tankdop zit!!
Daar kwam ik een paar weken geleden achter, terwijl ik al 16 jaar mijn rijbewijs heb en ook nog regelmatig in verschillende auto's rij... Tot voor kort gokte ik altijd maar wat bij de pomp en kon ik vaak weer instappen om mijn auto toch maar bij de andere pomp te zetten.....
whahaha hier ook al een heel aardig tijdje mijn rijbewijs , en dank voor de info. Deze wist ik niet !!!!
Winged schreef:Dat mijn schoonmoeder 'Ken Lee' niet kent.... Heb hem haar maar even doorgestuurd. Voor de mensen hier :
peacehorses schreef:ik heb in de trant van "ergens te laat achterkomen" nog wel een anekdote van m'n vader
mijn vader en moeder waren iets aan het eten, weet zo gauw even de naam niet meer, een vleessoort in elk geval, in een restaurant. M'n vader at het dus netjes op, vond het wel een beetje hard en voelde af en toe wat kraken tussen z'n tanden maar hij wil natuurlijk niet in een restaurant wat uit z'n mond vissen dus hij beet 't gewoon door en slikte 't door. Dus alles was op, vraag m'n moeder "was het lekker? Had jij er geen stokje in zitten?"