ankehoix schreef:Ik ben Anke en ik ben 16 jaar, als kind liep ik altijd al met een camera om mn nek. Deze week ga ik mijn eerste spiegelreflex aanschaffen (Nikon D3100), ik ben nog een ontzettende beginner maar wil het heel graag leren. Ik wilde altijd model worden, het werd me ook wel eens aangeraden. maar dit zie ik toch niet zitten, ik hou veelste veel van eten en ben ook nog eens veelste lui voor fitness ed.Het fotograferen van modellen spreekt me daarentegen wel heel erg aan.
En inderdaad wat maakt Mark van Velsen prachtige foto's!
Mark is een topper, dat sowieso

Welkom Anke!

SimoneDV schreef:Bedankt UMayDreamcourses heb je gelijk in ja, heb meer foto's gekregen, had deze keer veel fotos waarvan ik dacht hmm ik had anders moeten kijken. Vond het wel lastig met de wind en kou. Maar daar leer je weer van. Was nu de 3e keer dat ik voor de camera stond en andere twee keer zijn al bijna een jaar geleden. Verder was t leuk, waren met 3 modellen en 3 fotografen dus lekker klein clubje.
Anke leukWelkom. Jammer dat je ver weg woont anders hadden we misschien samen een keertje kunnen oefenen
Ah vandaar!

Klein clubje is wel beter met dat soort dingen, zo massaal kan voor veel mensen ook heel erg negatief werken