Rare mensen op marktplaats.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-12 13:30

Ik vind het ook nogal een geld.....

Ik heb nu troudens iets verkocht via marktplaats en ik kan me niet herinneren dat ik eerder iemand heb gehad die zó enthousiast was.... :D Dacht eigenlijk voordat er betaald was (moet opgestuurd worden) dat het niet serieus was.... Maar persoon is écht heel erg blij :D

Toad

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-12 13:34

Ik ben geinteresseerd in een tablet, dus ik gereageerd op een advertentie, of hij de bon nog had. Reageerde direct met "ja, die heb ik erbij". Dus ik mail weer terug, of ik vandaag evt. kan komen kijken.

Geen reactie.

Bijzonder irritant! }:0

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-12 14:23

Toad schreef:
Ik ben geinteresseerd in een tablet, dus ik gereageerd op een advertentie, of hij de bon nog had. Reageerde direct met "ja, die heb ik erbij". Dus ik mail weer terug, of ik vandaag evt. kan komen kijken.

Geen reactie.

hahaha vermoed dat het een aflegger is die natuurlijk het liefste wil horen oke dan stuur ik geld en zie ik hem wel verschijnen

AdnerB

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-12 14:30

Toad schreef:

Geen reactie.

of deze persoon heeft in het weekend meer te doen dan achter de pc zitten :)

tinkerfunss

Re: Rare mensen op marktplaats.

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-12 14:37

YEAH! mn sulky heeft zon beetje een jaar te koop gestaan, maar hij is net opgehaald! keurig voor het bedrag wat ik er voor wou! :D Gedult word beloond.

HTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-12 14:40

tinkerfunss schreef:
Hij was niet veel gebruikt, en de toebehoren zaten ebij. Ik wil ook niet meer uitgeven want het is nogmaar de vraag of mijn pony er geschikt voor is. T was wel een wintec trouwens!

ow die zijn wel wat duurder, maar die moeten idd maar passen, anders heb je er nog niks aan.

Toad

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-12 16:42

@adner: dan kan ie dat toch gewoon zeggen ipv niet reageren?

AdnerB

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-12 17:36

Toad schreef:
@adner: dan kan ie dat toch gewoon zeggen ipv niet reageren?

hoe? als iemand niet thuis is?
geduld is een schone zaak :+

joyce_eddy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-12 21:56

Net ook weer advertenties op marktplaats gezet!
Ben benieuwd!
SAW boeken en 2 thorowgood bomen!

tinkerfunss

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-12 22:21

SAW boeken? Sociaal agogisch werk boeken? die opleiding volg ik nu namelijk! :D

Dav

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-12 08:38

Wat voor de 1 geen waarde heeft.....;

Ligt een soort ijzeren kist in de schuur en ach ja daar heb ik al een partij planken op gegooid zodat ze uit elkaar zouden breken/vallen O:)
(zie het als een soort klik laminaat)

Maar ja kist stond in de weg en ik was uitgegooid met die planken dus :)* op MP ermee....

word er druk op geboden _O- *oeps*
Heb de hoogste bieder nu gemaild dus kijken wanneer hij komt.

xxelviraxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-12 08:45

We hebben nu ook een aantal dingen op mp staan. Onderandere stoelen voor in een auto , er staat bieden bij. Krijg een mailtje van wat ze moeten kosten. Terug gemailt dat ze 150 kosten, krijg je een bod van dezelfde persoon voor 25 euro. Hou dan de eer aan je zelf en reageer dan gewoon dat je het teveel vind. En ga niet zo kinderachtig lopen doen.

showteam

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-12 19:58

Mo_86 schreef:
showteam schreef:

Ik gok dat wij dezelfde persoon hebben gehad :P Ik had ook 3 paar gympen op marktplaats staan (waaronder een adidas paar) op alle 3 werd 20 euro meer dan de vraagprijs geboden. Ik vond het vreemd heb de persoon gemaild en hij vroeg of ik foto's wilde maken dat ik de schoenen aan had e.d.
Was het bij jou ook een man?

Nee, een meisje. Het e-mailadres bevatte 1991 overigens. Het ging bij mij echt om een filmpje haha, en dan stampen en zo. Zie mezelf al staan :')

Nu hebben we wel dezelfde :p ene Mandy, of ik idd een filmpje wil maken van dat ik gras aan het vertrappen ben. *zucht

joyce_eddy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-12 20:02

tinkerfunss schreef:
SAW boeken? Sociaal agogisch werk boeken? die opleiding volg ik nu namelijk! :D

IDD heb alle boekn dus mocht je nog wat missen...

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-12 22:52

Nou ja zeg! Een bod van 20 euro op mijn DS Lite met 11 spellen en alle toebehoren. Het wordt steed gekker :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-12 23:02

Ghostattack schreef:
Nou ja zeg! Een bod van 20 euro op mijn DS Lite met 11 spellen en alle toebehoren. Het wordt steed gekker :+

Dat is ook niet veel! :=

Eerst iemand die druk biedt, daarna zegt dat 'ie al een stoel heeft, daarna weer boos wordt dat ik niet meer terug mail. _O-

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-12 23:07

Hahaha rare mensen :')
Mijn vraagprijs voor de DS is 170 euro, incl. alles wat erbij zit. Ding is amper gebruikt en ben al aardig wat gezakt in prijs.. Maar 20 euro.. Daar mag de beste man 2 spelen voor uitzoeken :D haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-12 23:11

Ghostattack schreef:
Mijn vraagprijs voor de DS is 170 euro, incl. alles wat erbij zit. Ding is amper gebruikt en ben al aardig wat gezakt in prijs.. Maar 20 euro.. Daar mag de beste man 2 spelen voor uitzoeken :D haha

Haha wat heb je toen geantwoord? :D

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-12 23:16

Anoniem schreef:
Ghostattack schreef:

Haha wat heb je toen geantwoord? :D

"Graag serieus bieden."

Meneer reageert niet meer haha.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-12 23:20

Heerlijk droog. :D

IrisDH

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-12 23:28

Iemand die mailde dat ik een pony (die niet van ons is, bieden hem voor de eigenaar aan) maar eens flink in prijs moest verlagen want dat was veel te veel geld. Ze had zelf ook een arabier, die kocht ze als veulen voor 5000,- en nu moest ze hem voor 1500,- wegdoen terwijl die veel mooier was dan die van mij :=

Ik kon wel 348234092 reacties bedenken maar heb het mailtje uiteindelijk maar de prullebak ingegooit :+

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-12 23:43

ooh troost je, die reacties kreeg ik ook aan de lopende band toen mijn pony vorige week nog te koop stond :=

vooral gaan vergelijken met anderen op internet ( prima.. haal je hem daar) of dat ze zelf iets vergelijkbaars hebben staan die veeeeel goedkoper was ( leuk!! mag ik hem dan overkopen voor dat bedrag? :D ), of dat ze het belachelijk vonden dat hij papierloos was.

gewoon geduld bewaren hoor, de mijne was binnen 1.5 week verkocht voor de prijs die ik wilde.
mensen zullen altijd proberen er flink wat af te halen, en gaan daar echt heel ver in :=

caj2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-12 23:48

Ik zag laatst ook iemand die de dopjes van unox leverpastij op marktplaats had gezet.
Die krijg je bij 3 blikje er gratis bij haha wat mensen al niet op MP zetten.

DeniseES

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-12 09:20

Ik heb toevallig nog een mooi verhaal gehoord van mn ma, ze had er iets opstaan wat voor 50 weg mocht. Had iemand 35 geboden op mp zelf. Een paar dagen later kreeg ze een mailtje van iemand anders dat ze het voor 50 over wilden nemen. Daar is ze - uiteraard - mee akkoord gegaan en heeft haar advertentie op 'gereserveerd' gezet. Kreeg ze vervolgens een mailtje van degene die op mp geboden had dat hij heel blij was dat ze met zijn bod akkoord was gegaan en dat ze dr gegevens maar door moest sturen.

Eigenlijk vind ik het best zielig voor die persoon := ik ben hier ook niet voor gemaakt geloof ik :')

Mirjam79

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-12 09:28

Een collega van mij heeft een trouwjurk op MP staan. Kreeg ze een mail van een mevrouw: "beetje vreemd verhaal, maar mijn zoo heeft altijd in het verkeerde lichaam gezeten en heeft zich altijd vrouw gevoeld. Hij heeft nu echter een leuke vriendin gevonden die hem accepteerd zoals hij is. Ze hebben besloten te gaan trouwen" Of het wel paste als die jongen de trouwjurk kon komen passen...
Geeft haar wel een beetje vreemd gevoel om haar trouwjurk door een man te laten passen :o