Ik heb nu troudens iets verkocht via marktplaats en ik kan me niet herinneren dat ik eerder iemand heb gehad die zó enthousiast was....

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Toad schreef:Ik ben geinteresseerd in een tablet, dus ik gereageerd op een advertentie, of hij de bon nog had. Reageerde direct met "ja, die heb ik erbij". Dus ik mail weer terug, of ik vandaag evt. kan komen kijken.
Geen reactie.
Bijzonder irritant!
Toad schreef:Ik ben geinteresseerd in een tablet, dus ik gereageerd op een advertentie, of hij de bon nog had. Reageerde direct met "ja, die heb ik erbij". Dus ik mail weer terug, of ik vandaag evt. kan komen kijken.
Geen reactie.
Bijzonder irritant!
Mo_86 schreef:showteam schreef:
Ik gok dat wij dezelfde persoon hebben gehadIk had ook 3 paar gympen op marktplaats staan (waaronder een adidas paar) op alle 3 werd 20 euro meer dan de vraagprijs geboden. Ik vond het vreemd heb de persoon gemaild en hij vroeg of ik foto's wilde maken dat ik de schoenen aan had e.d.
Was het bij jou ook een man?
Nee, een meisje. Het e-mailadres bevatte 1991 overigens. Het ging bij mij echt om een filmpje haha, en dan stampen en zo. Zie mezelf al staan
Anoniem schreef:Ghostattack schreef:Hahaha rare mensen![]()
Mijn vraagprijs voor de DS is 170 euro, incl. alles wat erbij zit. Ding is amper gebruikt en ben al aardig wat gezakt in prijs.. Maar 20 euro.. Daar mag de beste man 2 spelen voor uitzoekenhaha
Haha wat heb je toen geantwoord?