En wat zijn bij jullie de voorspellingen? Ik luister altijd naar de belg op de radio en die voorspellen gewoon deze kou. Het blijft voorlopig ook zo. Het zou maandag en dinsdag iets boven het vriespunt uitkomen en dan zou het weer kouder worden. Dus ben benieuwd
DDDMakkink
Geplaatst: 09-02-12 13:03
Vanaf zondag gaat het dooien met in de nachten nog wel wat vorst Maar overdag een graad of 4
Nu nog vorst toch? Ga ik zo even een stukje schaatsen. Zondag doen mijn neefjes en "nichtjes" mee aan de Kidselfstedentocht hier in Leidsche Rijn! Zo leuk!!
DDDMakkink
Geplaatst: 09-02-12 15:17
Hier is het nu 0,8 dus het dooit Is ook echt al een bagger bende hier dat mag van mij wel weg
kippiekipp
Geplaatst: 09-02-12 19:01
ik moest een paar pagina bijlezen maar ik mis wat.....
FOTO'S!! Ik neem aan dat jullie winter liefhebbers allemaal al op de schaatsen hebben gestaan en vást wat winterse plaatjes hebben geschoten dusss waar blijven ze!
DDDMakkink
Geplaatst: 09-02-12 23:29
Ik heb ze zeker wel Moet ze alleen nog van de camera op de computer zetten En ben op het moment erg druk dus moet er gewoon even voor gaan zitten van het weekend
Nou ik dacht vrijdag, ik ga nog lekker schaatsen als dochterlief toch op het kdv zit. Geschaatst, ben klaar en loop over het ijs naar de kant naar mn laarzen (metertje of 6) en kom vermoedelijk met mijn schaats in een scheur ofzo... En hoor keihard KRRAAK!! Resultaat: onderbeen op 3 plaatsen gebroken, 2x scheenbeen en 1x kuitbeen. Zelfde dag nog geopereerd en mocht gister naar huis. Herstel ga at ongeveer 3 maanden duren
Zo dan! Ashley! Dat geloof je dan toch niet? Héél veel sterkte met het herstel hoor! Wow, echt balen... "Gelukkig" was je al klaar en had je lekker geschaatst.
Jeetje Ashley, dat is balen zeg als je alleen nog maar even van het ijs wil genieten en dan gebeurt er dat! Was je wel ergens met mensen in de buurt om je te helpen? Echt rot voor je, hopelijk geneest het snel en voorspoedig, beterschap!
Het heeft hier eventjes gesneeuwd maar niet echt de moeite waard. Ja ik vroeg me ook eerst af wat die krak was, TOT ik tijdens het vallen mijn onderbeen in een bijna 90 graden hoek zag vliegen, toen wist ik gelijk dat mijn scheenbeen gebroken was. Ik was gelukkig niet alleen, dat leek me al niet veilig... Blijkt dus wel.
De krak lijkt me dan minder eng dan mijn onderbeen zo te zien! Wat klinkt dat eng!! Ik hoop dat je snel geneest hoor... En dat je niet echt veel pijn hebt.
DDDMakkink
Geplaatst: 12-02-12 23:16
Ashley nee dat meen je niet Jeetje wat een ellende Heeeeeel veel sterkte Ik weet helaas alles an botbreuken heb er zelf 1 gehad waar ik 3 keer aan geopereerd ben Nogmaals heel veel sterkte
kippiekipp
Geplaatst: 13-02-12 09:08
Sterkte Ashley!
ashley1
Geplaatst: 13-02-12 14:34
Dank jullie wel, mijn dag ziet er als volgt uit: uit bed, naar de badkamer en naar de bank en daar blijven zitten tot ik 's avonds weer naar bed begeleidt wordt door manlief Tussendoor ga ik af en toe plassen maar het lopen op krukken gaat nog niet heel handig en het afhangen van mijn been doet ook nog zeer dus fijn is dat niet (alhoewel alle houdingen mijn been nog zeer doen )
Over 2 weken op controle bij de orthopeed voor foto's... ik ben benieuwd. Vanmiddag in ieder geval zwaardere pijnstillers ophalen bij de huisarts.
Ja nou dat zicht van mijn been was inderdaad best eng, en later toen ik lag te wachten op de ambulance was het idee dat ik mijn botten heb horen breken wel even slikken, toen dat doordrong...
Dat hoef ik niet meer te doen, maar je hebt het niet getroffen... Het was een enorme bui die overkwam... Niet leuk om dan de honden te moeten uitlaten. Geef mij maar een dikke laag sneeuw!