Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Courses schreef:hadden mijn zusje en ik ook last van, maten vallen een beetje raar, op zich vind ik ze voor er bij wel primaBroeken van de PRIMARK, ehm niet mijn ding. Ik heb normaal een maat 28 / 36 ( maar ik ben 1.76 dus vaak qua lengte drama ) en dan ook nog altijd een riem om, ik heb van de PRIMARK een witte skinny jeans in maat 40, anders kreeg ik ze niet over m'n benen heen?
Courses schreef:Broeken van de PRIMARK, ehm niet mijn ding. Ik heb normaal een maat 28 / 36 ( maar ik ben 1.76 dus vaak qua lengte drama ) en dan ook nog altijd een riem om, ik heb van de PRIMARK een witte skinny jeans in maat 40, anders kreeg ik ze niet over m'n benen heen?
emr schreef:[quote="Courses"]
Broeken van de PRIMARK, ehm niet mijn ding. Ik heb normaal een maat 28 / 36 ( maar ik ben 1.76 dus vaak qua lengte drama ) en dan ook nog altijd een riem om, ik heb van de PRIMARK een witte skinny jeans in maat 40, anders kreeg ik ze niet over m'n benen heen?
emr schreef:Heb ik ook. Ze vallen inderdaad vreemd maar voor dat geld.Ben wel benieuwd waar je je broeken dan koopt?
Courses schreef:emr schreef:Heb ik ook. Ze vallen inderdaad vreemd maar voor dat geld.Ben wel benieuwd waar je je broeken dan koopt?
Ik heb veel jeans van de New Yorker en de H&M volgens mij, en eentje van een lokale jeanszaak.
Moet zeggen dat het vaak een hele klus is gezien de 28 van H&M mij eigenlijk te groot is, maar ik heb altijd een riem om.
26 is net te klein, dus ik kom vaak op een 28/34 ofzo uit qua lengtemaat gezien dat echt wel nodig is met m'n lange benen haha.
Moet zeggen dat de jeans van Criminal Damage ( wat meer alternatief merk ) mij altijd wel erg goed zitten, maar daar betaal ik dan wel meteen 40 a 50 euro voor
emr schreef:Courses schreef:
Ik heb veel jeans van de New Yorker en de H&M volgens mij, en eentje van een lokale jeanszaak.
Moet zeggen dat het vaak een hele klus is gezien de 28 van H&M mij eigenlijk te groot is, maar ik heb altijd een riem om.
26 is net te klein, dus ik kom vaak op een 28/34 ofzo uit qua lengtemaat gezien dat echt wel nodig is met m'n lange benen haha.
Moet zeggen dat de jeans van Criminal Damage ( wat meer alternatief merk ) mij altijd wel erg goed zitten, maar daar betaal ik dan wel meteen 40 a 50 euro voor
40 a 50 euro? Daar droom ik van haha. Bij mij zijn zelfs de langste broeken van G-star net te kort voor het mooie. Ik ga eens even zoeken op Criminal Damage.