Ja die oortjes stonden er goed op geprikt. Het is echt "een kadootje" dat beest, volgens de manegebaas. "Hoe ouder hoe gekker". Tjaa.... ik spreek 'm niet tegen.
Dat we nog steeds muizen in huis hebben. Ik had al vallen geplaatst, nu hebben we ook gif neergezet en toch zag ik er gisteravond eentje lopen. Leuk hoor zo'n oud huis.
Topic hierboven indd. Verschrikkelijk, werd er misselijk van.
& Het feit dat mijn nieuwe lesrooster uit 51 lesuur (verplicht) bestaat!
Miss_kell
Geplaatst: 28-01-11 12:29
Dat mijn nieuwe rooster verschrikkelijk irritant is en dus bijna nergens tijd voor heb , dat mijn kat waarschijnlijk ingeslapen moet worden en ik nogsteeds geen salaris heb gehad!
Van dat topic van het veulen. Mijn bankrekening. Mijn vriendin
xGaab
Geplaatst: 28-01-11 12:31
Dat ik nu verplicht in het tuinhuisje zit, omdat broerlief de reserve sleutel mee heeft genomen, en mijn ouders weg zijn! Waardoor Ik dus nu niet naar binnen kan!
dat ik zo een mondeling duits heb, en maar de helft ken, en dan zul je net zien dat de leraar de dingen vraagt die ik niet weet..
Yviertje
Geplaatst: 28-01-11 13:03
xGaab schreef:
Dat ik nu verplicht in het tuinhuisje zit, omdat broerlief de reserve sleutel mee heeft genomen, en mijn ouders weg zijn! Waardoor Ik dus nu niet naar binnen kan!
mayniac_val
Geplaatst: 28-01-11 14:19
Ik heb van twee klassen toetsen liggen die nagekeken moeten worden, moet een reflectie schrijven die ik gisteren in had moeten leveren (oeps), ik heb straks een vergadering waarbij ik iets actiefs moet gaan doen en ik moet nog ruim drie uur werken vanavond. Ik wil slapen