Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

* 
ciska_sando schreef:nouja, het is geen ex, maar ik vind het toch wel een redelijke blunder.
mij verleiden, zeggen hoe leuk hij mij vind en dat hij het uit gaat maken met zijn vriendin voor mij, na de kroeg na een respectabel aantal biertjes zoenen, en blijven bevestigen dat hij het uit gaat maken met zijn vriendin. om 2 dagen later te horen dat hij het nog een keer wil proberen met haar...
en dit is nu al 2 keer gebeurd, moet alleen dit keer nog afwachten of hij het werkelijk uit maakt..
tante_trien schreef:Sting schreef:Geniale blunder! Jammer dat je het filmpje niet wilt uploaden.
Moeten we maar zorgen dat hij het uitmaakt, dan wil je hem wel uploaden, whaha!
Neeee hij is lievvvvv

Ander meisje is met verstomming geslagen, besluit 'ie hetzelfde bij haar ook te doen. Wij allebei aan het vloeken op hem dat je het je niet erger kan voorstellen, zegt ie: "Overdrijvers, zó warm is dat nu toch ook weer niet?" en houdt ie het tegen zijn eigen gezicht, terwijl dat natuurlijk allang afgekoeld was toen...

Het bloedde behoorlijk en het moest gehecht worden. Nu zie je alsnog de afdruk van zijn tand in mijn wenkbrauw (daar groeit ook geen haar meer), als je goed kijkt. Toen het uit was, zei hij dat ik hem in ieder geval nooit kon vergeten vanwege dat litteken.
xSOULSISTER schreef:MJ__ schreef:heb 2 exvriendjes,
eentje van 2 jaar,en eentje van een half jaar.
Das niet oud.
Paul11 schreef:MJ__ schreef:heb 2 exvriendjes,
eentje van 2 jaar,en eentje van een half jaar.
Ruzie gemaakt om de speen in de kinderwagen ????, foei mag niet hoor
![]()
![]()