Cozey schreef:Rare reden om een HK topic te openen vind ik... Te veel reactie's?? HK is toch meer voor off-topic gaan? We zijn hier heel on-topic bezig, dus we kunnen hier gewoon met elkaar doorpraten over afvallen, lijnen enz.Joonsel schreef:Ik snap ook niet zo goed waarom er een LZP en een HK topic is?
Ik was begonnen met dit topic, maar omdat er teveel reacties waren moest het volgens 1 van de dames een hk topic worden...
Dus toen daar geopend...
Maar dit is het eerste topic!
Vanmorgen ben ik begonnen met twee volkoren boterhammen met file american. Eén glas jus d'orange (waar ook veel suikers in zitten, maar ook veel vitamientjes

Vanmiddag eet ik twee crackers met kipfile en een schijfje komkommer erop. Tussendoor heb ik alleen een glas thee gehad (heb niet zoveel honger). Vanavond eet ik spinazi en boontjes (2 parten groente) kip (vlees) en één gekookte aardappel (één deel zetmeel).
Voor tussendoor heb ik mandarijntjes, komkommer, bananen en muesli repen in huis.
Verderop in het topic zag ik dat Bambix/Brinta ook goed is. Vezelrijk en arm aan vetten en suikers. Dat ga ik denk ik ook nog kopen.