Hele dag droog geweest, ga ik toestraks naar buiten tijdens de pauze, denk even lekker door de stad te gaan wandelen.. begint het opeens te regenen, toen kreeg ik een laag natte sneeuw, toen werd het hagel en daarna bleef het onwijs hard sneeuwen En nu zit ik weer als een verzopen katje achter mijn computer
Ik weet eigenlijk niet wat hier nu naar beneden komt vallen; het lijkt op sneeuw, maar klinkt als regen op de ramen
Mo_86
Geplaatst: 09-12-10 19:42
Ben ik een dag aan de andere kant van NL geweest , las ik op buienradar dat het in Groningen boven nul was, hoop ik op minder sneeuw bij thuiskomst, zie je niets terug van dooi! Nog steeds evenveel smerige sneeuw. Hoop zo dat het vanaf morgen goed gaat dooien met een bak warme regen! Kreeg net nog een extra verrassing te verwerken bij thuiskomst: de verwarming doet het niet! k-k-k-k-k-k-koud! Nu wachtend op een mannetje van de energiewacht... Ik wil lente. En ik zwelg in zelfmedelijden
Doe dan een bak sneeuw of helemaal niks, maar niet dit tussendoor-weer.
Akecheta
Geplaatst: 09-12-10 22:29
brrr Mo_86, kachel kapot, niet het meest fijne weer daarvoor.
Het is 4 graden buiten en het regent een beetje. De rijbak is spiegelglad. Bovenste laagje is ontdooid en daaronder ijs. Hoop zo dat ik kan rijden in het weekend!
Mo_86
Geplaatst: 09-12-10 22:39
Niet bepaald nee, maar gelukkig was de held van de energiewacht er al na een uur en een kwartier nadat m'n huisgenoot heeft gebeld . Toen ik de deur opendeed zei hij heel droog:'goedenavond, De Reddende Engel BV' . CV doet 't gelukkig weer
Ontopic: Jeej, het regent (of het is ijsregen of heule natte sneeuw, er valt in ieder geval iets uit de lucht en het is geen sneeuw!) , nu hopen dat het niet zal overgaan in sneeuw. Morgen en overmorgen zelfs hier in Grunn temperaturen boven nul! Mag van mij zo blijven! *blaast verwachte koufrontje van volgende week weg*
Laatst bijgewerkt door Mo_86 op 09-12-10 22:39, in het totaal 1 keer bewerkt
Ben eigenlijk ook wel blij dat het regen is en geen sneeuw. En alle winterse "troep" is nu even weg. Even pauze tussendoor. Eigenlijk hoeft het wat mij betreft ook niet meer terug te komen, maar ik ben bang dat dat niet het geval is.
Onassa
Geplaatst: 10-12-10 01:12
Hier nog steeds alles wit. Hoop dat als ik morgen wakker word alles weer eens schoon is.
vanacht flink geregend vanmorgen ineens -2 dus dat betekend dat je met je goede gedrag richting stal wilt lopen om te voeren maar dat je na 1 stap op je kont ligt omdat er een complete ijsbaan op de werf ligt en het rare is dat het nu +2 is ..mmm vreemd...(zw.pr.utr)