Nou, Rdam is morgen en woe. sneeuwvrij (voor nu ) Hier thuis valt dan wel weer 2 vlokkies sneeuw.. Maar das thuis.. Nu hopen op een meevallende spits dan maar!
En rijden in sneeuw is echt wel te doen hoor: Niet (hard) remmen maar uitrollen, extra afstand en rustig insturen Moet wel bekennen dat ik voor het eerst in járen denk aan sneeuwbandjes; wel duur
Ah jullie weer gevonden. Nou ik ben benieuwd wat het wordt, hier is het voor de 2de dag op rij niet boven nul geweest Vanmiddag een lange wandeling gemaakt en toen ik terug kwam stond er een glimlach op mijn gezicht vastgevroren want wat was het mooi buiten
Ik hoop dat het allemaal mee gaan vallen komende week
Nou ja ik zit toch lekker binnen meeste van de tijd Mij maakt het niet zo heel erg veel oud hoe koud het is. Begreep gisteren wel dat, mede door de harde wind, de gevoelstemperatuur nog veel lager ligt, dus lekker warm aankleden als je naar buiten gaat
Ik hoop dat er niet veel sneeuw gaat vallen, morgen mag het wel, maar vanavond moet ik nog even met het fietsje op pad
Het is hier WIT! Alleen is dat gewoon de vorst op het gras en de bomen.
Rienn
Geplaatst: 29-11-10 09:39
HAHAHA! Op het nieuws net! Woensdag overdag (!) -8!!!
Pasamba
Geplaatst: 29-11-10 09:40
Ja hoiiii!!!
8nnemiek
Geplaatst: 29-11-10 10:24
Naja zeg..! Ze hadden sneeuw voorspeld voor vanacht.. Dus ik mn auto netjes ingepakt, vanmorgen in t duister ingepakt in mn snowboots, dikke handschoenen, muts op, en ijskrabber in de hand naar buiten.. ligt er gewoon helemaal NIKS.. Niet eens dauw op de voorruit! Stond ik daar als een eskimo tussen het groene gras..*facepalm*
gohya
Geplaatst: 29-11-10 10:25
Nu is de sneeuw alweer verplaatst naar eind v.d. week. En zo verplaatsen we de sneeuw tot kerst. Op tv Gelderland zeggen ze woensdag overdag máár -5.
Ik vind het trouwens wel een beetje irritant dat ik niet weet wat ik kan verwachten, verwacht je bergen sneeuw komt er niks.. Zul je zien verwacht je niks komen er bergen.