lieflampje schreef:Timor
lijkt te veel op Tumor, rotte associatie wel.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Elmee schreef:Aangezien ik nog 3 maanden te gaan heb, zijn wij ook op zoek naar een leuke en mss ietwat originele jongensnaam. We hebben al een zoontje Rune.
WouOele schreef:Vind Rune een erg mooie naam, vind daar zelf weer de naam Roan mooi bij...
Konstantine schreef:Mauro... Nee. Gewoon, NEE. Zeker niet vlak na dat hele gedoe daarom.
xxStitchxx schreef:Ik ken iemand die 2 kinderen heeft,
Meisje: Bobby-jinx (afgekort Bob)
Jongen: Maddox (afgekort dox)
Joyckuh schreef:Misschien dat jullie mij ook wel kunnen helpen?
Ik zoek nog een leuke naam die past bij J.ari en M.anou. Jongensnaam hebben we al, alleen nog een meisjesnaam. Graag iets in die stijl, NIET beginnen met J of M, niet teveel letters, liever niet in de top 100, geen rare spelling. Wie weet een goede naam?
Ik zoek nog een leuke naam die past bij J.ari en M.anou. Jongensnaam hebben we al, alleen nog een meisjesnaam. Graag iets in die stijl, NIET beginnen met J of M, niet teveel letters, liever niet in de top 100, geen rare spelling. Wie weet een goede naam?xxStitchxx schreef:Ik ken iemand die 2 kinderen heeft,
Meisje: Bobby-jinx (afgekort Bob)
Jongen: Maddox (afgekort dox)
Maddox, heet zo het kindje van Angelina Jolie ook niet?
Najoveh schreef:Hier in de buurt zijn er mensen met 3 zoontjes Kas, Zack en Stan...
Hebben die nu echt geen andere ideeen...
Boomerang schreef:Mauro is een Angolese jongen die in Nederland veel in het nieuws is, hij is uitgeprocedeerd en wordt teruggestuurd naar zijn land. Vandaar wat de Nederlanders bedoelen met de associatie.
Ik zoek nog een leuke naam die past bij J.ari en M.anou. Jongensnaam hebben we al, alleen nog een meisjesnaam. Graag iets in die stijl, NIET beginnen met J of M, niet teveel letters, liever niet in de top 100, geen rare spelling. Wie weet een goede naam?