[HK]Albert Heijn komt met "Beesies" actie voor het WK

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Rosie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 20:42

leintje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 20:49

Ik heb er vandaag stiekem 4 meegepikt van het werk O:)
Heb allen perongeluk 2 witte meegenomen ipv een witte en een rode :7 Naja, dan moet mijn zus maar een rode meenemen voor mij morgen.
Ze hebben trouwens wel oranje in overvloed merkte ik vandaag bij het werken. Als je de zak ziet, dan is 3/4 gevuld met oranje beesies en 1/4 met witte/rode/blauwe beesies. Op een gegeven moment had ik alleen nog maar oranje :')

Zirkonia

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 21:02

leintje_ schreef:
Ik heb er vandaag stiekem 4 meegepikt van het werk O:)
Heb allen perongeluk 2 witte meegenomen ipv een witte en een rode :7 Naja, dan moet mijn zus maar een rode meenemen voor mij morgen.
Ze hebben trouwens wel oranje in overvloed merkte ik vandaag bij het werken. Als je de zak ziet, dan is 3/4 gevuld met oranje beesies en 1/4 met witte/rode/blauwe beesies. Op een gegeven moment had ik alleen nog maar oranje :')

Dit vind ik dus echt niet kunnen he? :=

Sammie

Re: [HK]Albert Heijn komt met "Beesies" actie voor het WK

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 21:17

Ik ook niet echt :') Over een paar weken liggen ze in de prullebak/stofhoekje en dan vraag je je af waarom je zulke fratsen uithaalde :=

Verder heeft vrienTje voor mij 4 beesies :')

Thats_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 21:21

Sammie schreef:
Ik ook niet echt :') Over een paar weken liggen ze in de prullebak/stofhoekje en dan vraag je je af waarom je zulke fratsen uithaalde :=

Zal toch wel meevallen. De wuppies en welpies zijn ook weer boven komen drijven. Dus de Beesies gaan vast nog wel langer mee :D

Caelinh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 21:25

Thats_Me schreef:
Sammie schreef:

Zal toch wel meevallen. De wuppies en welpies zijn ook weer boven komen drijven. Dus de Beesies gaan vast nog wel langer mee :D

Mijn Beesies hebben ondertussen ook kennis gemaakt met alle Welpies (pedaalemmerzak vol :')) en Mega-Welpies (5 :')) die we nog hadden van de vorige keer. Nu ist echt een gezellige boel hier!!! :D De kleine vinden het heerlijk om op de rug van de Mega-Welpies door de kamer te sjeezen :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 21:28

Je had ook gewoon boodschappen kunnen doen ipv ze mee te jatten... het stelt misschien niks voor maar mijn baas zou niet blij met me wezen als ik dat doe. Dan is het gat van de deur erg gemakkelijk aangewezen, want wie zegt dat het niet weleens andere dingen zijn die zomaar mee naar huis gaan. Dan maken ze echt geen onderscheid tussen een beesie en een biefstukje of whatever.

Ben benieuwd als ik vrijdag thuis kom of mn ma netjes boodschappen heeft gedaan (en gekeken heeft voor een beesie sjaal..)

Zirkonia

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 21:37

Ennuh omdat die dingen 15 euro waard zijn heb je eigenlijk al voor 60 euro gepakt..

quartel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 22:20

Ik zit aan de kassa dus is het vreselijk makkelijk er stiekem een paar in mijn broekzak te stoppen.
Maar ja, als iemand dat ziet.......dan zijn ook beesies mijn baan niet waard hoor!!!
Als je betrapt word, word dat idd gezien als diefstal en kan je gelijk vertrekken.
Beesies zjin lief leuk en schattig maar komen bij mij alleen maar binnen bij aankoop van actie artikelen. 8-)

franka75

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 23:23

mijn beesie nam zn staart in zn bek hoesten en spuugde hem uit hij at ook al een kleine maar diesmaakte niet

Iris_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 09:01

Meld me ook :P
Ik werk bij de AH achter de kassa.
Ik vind het echt een leuke actie word alleen wel al gestoort van steeds maar weer die beessies geven bij boodschappen.

Ik zelf heb een witte en een oranje en een grote Beessie.
Onze kater vind grote beessie erg leuk want die wil hem steeds mee slepen en met hem spelen

Karin_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 09:03

Hey Iris :))

Toen ik nog kassa deed pakte ik ze gewoon standaard.. Voorkomt een hoop vraag, en als ze moeilijk doen laat ik de bon gewoon zien..

Aardige mensen doe ik vaak wat makkelijker tegen dan van die knieperts die al zo'n houding hebben van 'ik krijg er vast wel eentje bij als ik zo doe'.. :)

Mijn kamer is nu ook al bewoond door beesies :') En inderdaad, wat ik net al las.. Over een paar weken vraag je je af waarom :))

Iris_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 09:11

Haha ja zo doe ik ook inderdaad Karin :P
Was maandag een jongetje aan m'n kassa ja van die meneer mag ik zijn beessies hebben. Maar hij kwam zo zeurend aanlopen.
Ik heb hem vriendelijk verteld dat hij een kassabon moet hebben om Beessies te krijgen.
Ik heb hem daarna ook niet meer terug gezien ~~}>

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 09:25

Ik zou echt nooit beesies jatten.. :n
Voor hetzelfde geld zien ze het, ben je je baan kwijt. Dat vind ik die beesies nou ook weer niet waard.. Maargoed, moet ieder zelf weten.

Karin_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 09:29

Blauwoogje, ik neem aan dat je het tegen/over mij hebt? :) Ik bedoelde daarmee het meegeven aan de klanten ;)
Anders krijg je steeds vragen van het overgrote deel van de klanten.. En daar werd ik altijd spuugchagrijnig van..

Ik krijg vaak genoeg acties mee van collega's als ik boodschappen kom doen, dus heeft voor mij ook geen nut om zoiets te doen ;)

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 09:31

Ik doelde ook niet op jou :)

Ja dat snap ik! En van de collega's ook. Dat vind ik dan niet ''erg'' zeg maar.

Iris_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 09:32

Ik zou graag alle kleuren willen van die Beesies maar zou ze niet zomaar mee nemen. :n

Karin_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 09:34

Okey, nou voor hetzelfde geld had je het tegen mij, en krijg ik meteen een fijn beeld hier :')
Ik had het ook zo neergezet dat als ik enkel mijn bericht zou lezen, het anders over kon komen :+

Iris, komt vanzelf.. Beesies zat, en anders gewoon even bij bepaalde personen aan de kassa betalen bij ons :Y)

Iris_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 09:40

Haha ja precies komt vast goed.
En anders maakt het ook niet uit. :P

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 09:42

Haha, sorry! :P
Bedoelde het in ieder geval niet verkeerd :)

Karin_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 09:45

Geen punt hoor :))

Als het vanmiddag als ik op het station ben, lekker weer is, ga ik lekker een ijsje kopen O:) :9

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 09:46

Gelukkig :D

Snap ik! Haha.

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 10:24

Even iets, ik had een wk poule voor bokt gemaakt :+ Alleen is het daar nog niet erg druk zeg maar :P
Vind je het nou leuk om mee te doen, stuur me dan even een pb'tje met je e-mail adres en je naam, dan nodig ik je uit :)

Zirkonia

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 10:40

Karin ze doelde op ieman die 't boven aan de pagina meedeeld ;)

Ik werk ook bij de ah en werk er liever wel m'n 3 jaar uit[vaak krijg je daarna geen nieuw contract meer] dan ontslagen worden voor zo'n pluizig ding :n Zal ook leuk staan als ze de AH willen bellen als referentie bij je volgende job :+

Iris_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 11:06

Ellee schreef:
Karin ze doelde op ieman die 't boven aan de pagina meedeeld ;)

Ik werk ook bij de ah en werk er liever wel m'n 3 jaar uit[vaak krijg je daarna geen nieuw contract meer] dan ontslagen worden voor zo'n pluizig ding :n Zal ook leuk staan als ze de AH willen bellen als referentie bij je volgende job :+

Haha nou inderdaad.